Näkijä täällä, huomasin edellisissä ketjuissa tänään, että moni haluaisi apuani
Ehkä täällä on aiemmin ollut " feikkinäkijöitä" :). Itse en ole varsinainen näkijä lainkaan, mutta usein tunnen ja tiedän asioita todistetusti. Menen nyt vauvan kanssa ulos, mutta voin kertoa myöhemmin teille asioista jotka askarruttavat. Varoitus kuitenkin, en näe aina, eli joskus ei tule mitään kontaktia, joskus tunnen ja " näen" paljon. Sanon heti rehellisesti, jos en näe mitään, en rupea keksimään. Jos haluat kysyä jotain. tee näin:
- Keksi itsellesi nimimerkki, jolla allekirjoitat viestisi.
Kerro viestissä ongelmasi vähintään 3-4 lauseella. (Pelkkä " tulenko onnelliseksi" ei auta näkemään mitään)
Kerro itsestäsi; - miten kuvailet luonnettasi, - oletko erityisen eläinrakas tai musikaalinen tai missä olet erityisen lahjakas. (myös jos et ole missään lahjakas.) - Mikä on suosikki tv-sarjasi tai bändi tai aikakausilehti. Myös muuta voit kertoa, kaikki henk. koht. tieto auttaa saamaan kontaktin.
Vastaan siis vasta illemmalla näihin kysymyksiin.
Kommentit (105)
Mitäs tämä näkijä voi enää nähdä kun te kerroitte sille jo kaiken. hah! Miten se voisi kertoa teille mitään mikä varmistaisi sen että näkee kun te sille elämäntarinanne kerroitte jo. Naurettavaa.
" No onpas hieno näkijä!
Kerro elämäntarinasi niin minä kerron sinulle millainen olet. Hienoa todellakin hyvä NÄKIJÄ! :) "
-- ONKO pakko tulla tähänkin ketjuun? Jos ei kiinnosta, niin pysy poissa. Ja tämän pinon aloittajan viesti on tässä muistin virkistykseksi alla. Ei siinä mitään elämäntarinaa pyydetä! Vain jotain henkilökohtaista. Jokainen saa päättää itse mitä kertoo.
Vierailija:
Ehkä täällä on aiemmin ollut " feikkinäkijöitä" :). Itse en ole varsinainen näkijä lainkaan, mutta usein tunnen ja tiedän asioita todistetusti. Menen nyt vauvan kanssa ulos, mutta voin kertoa myöhemmin teille asioista jotka askarruttavat. Varoitus kuitenkin, en näe aina, eli joskus ei tule mitään kontaktia, joskus tunnen ja " näen" paljon. Sanon heti rehellisesti, jos en näe mitään, en rupea keksimään. Jos haluat kysyä jotain. tee näin:- Keksi itsellesi nimimerkki, jolla allekirjoitat viestisi.
Kerro viestissä ongelmasi vähintään 3-4 lauseella. (Pelkkä " tulenko onnelliseksi" ei auta näkemään mitään)Kerro itsestäsi; - miten kuvailet luonnettasi, - oletko erityisen eläinrakas tai musikaalinen tai missä olet erityisen lahjakas. (myös jos et ole missään lahjakas.) - Mikä on suosikki tv-sarjasi tai bändi tai aikakausilehti. Myös muuta voit kertoa, kaikki henk. koht. tieto auttaa saamaan kontaktin.
Vastaan siis vasta illemmalla näihin kysymyksiin.
Kaksi lasta, kolmas tulossa(?) lasten terveys, entä miehen ja minun? Näetkö työkuvioissa muutosta ja millaista? Kiitos!
Olen 28-vuotias, kahden lapsen äiti ja avioliitossa. Olen oinas ja oinaaseen sopivat luonnekuvaukset sopivat minuun: itsepäinen, spontaani, määräilevä. Pidän olla yksikseni. Pidän juoksemisesta ja liikunnasta muutenkin.
Näetkö meidän perheelle jotain erityistä. On ollut melko raskas kevät opiskelujeni ja töitteni vuoksi, näetkö meille lomamatkaa? Minkälaisena näet meidän taloudellisen tilanteen lähivuosina?
Vastailehan taas muutamme Elisa!!!
Vastailehan taas muutamme Elisa!!!
Olet nyt elämässäsi sellaisessa tilanteessa, että tavallaan aloitat kokonaan uutta vaihetta. Sinulla on aivan mahtava tilanne! Kaikki valttikortit ovat käsissäsi nyt. Harvoin elämässä on noin, useimmat meistä kulkevat arkipäivissä ja antavat niiden kuljettaa. Vaikket itse sitä ehkä ole huomannut, olet ottanut ohjat käsiisi ihan toden teolla. Ja vuoden aikana olet kasvanut ihmisenä enemmän kuin edellisen 10 vuoden aikana. Ehkä olet aiemmin tupakoinut tms. mutta joka tapauksessa terveytesikään ei ole koskaan ollut parempi. Myös tyttärilläsi on hyvä olla nyt.
Tulevan miehesi asunto muuttuu koko ajan enemmän kodiksi teille kaikille, ettekä muuta siitä vielä vähään aikaan, vaikka sellaista näyttäisi olevan ilmassa. (ilmeisesti siis haluaisit muuttaa)
Raha-asiasi selviävät ihan varmasti, näen sen selvästi. Sinun täytyy itse luopua siitä vanhasta ajatuksesta, että velka ei ole omaa syytäsi. Vaikka velka ei olisi tullut omaksi hyödyksesi, olet sen ottanut vastuullesi. Hyväksy tämä ja ryhdy hoitamaan asiaa. Yllätyt, miten helposti kaikki selviää. Tiedätkö edes tarkkaa summaa joka on rästissä! - Juuri tätä siis tarkoitan, ota selville, tee suunnitelma!
Miehesi kanssa saatte vielä nähtävästi lapsen (tai lapsia) en näe selvästi, mutta näen vain tyttöjä, eli poikia en näe. Miehesi kanssa teille tulee myös jonkinlainen kriisi syksyllä mutta se vaikuttaa ensin pahemmalta kuin jälkikäteen katsottuna on.
Nauti opiskelusta ja hyvää jatkoa!
-Elisa
Olen luopunut paljosta lasteni ja perheeni eteen. Harrastuksia minulla ei oikeastaan enää ole jäljellä. Asumme omakotitalossa, eikä meillä ole eläimiä perheessä olevien allergioiden vuoksi. Itse rakastan kuitenkin kissoja.
Meillä on ollut suuria kriisejä mieheni kanssa. Hän on toistuvasti pettänyt minua ja nyt haluaisinkin kysyä, että ovatko nämä suhteet ja erityisesti tämä viimeinen suhde todellakin loppu ja miten meidän parisuhteen käy?
C' est la vie
En oikein saa tuntumaa parisuhteeseesi - siis mitä jatkossa tapahtuu. Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö suhteesi jatkuisi ja voisi hyvin myöhemmin. Oletko jonkinlainen kontrollifriikki? Näen perheessäsi sinut ja lapsen (oikeastaan näen lapsia, mutta ehkä ne ovat tulevia; näen 2 tyttöä ja pojan), miestäsi en pysty hahmottamaan.
Siksi mainitsen tuosta kontrollin hallinnasta, että tuntuu kuin et luottaisi _lainkaan_ mieheesi lapsen hoidossa. Tosin hän ei ehdi paljon lapsen kanssa aikaa viettämään, mutta annatko koskaan hänen oikeasti olla lapsen kanssa ja päättää asioista silloin? Tunnen selvästi että miehesi on ulkopuolinen. Tähän asiaan kannattaa panostaa, niin asiat alkavat heti menemään paremmin. Suosittelen sinulle myös, että alat pitää huolta itsestäsi, sillä nyt et jaksa olla kiinnostunut itsesi hoitamisesta. Pyydä apua ystäviltäsi. Sinulla on muuten ystävä vähän samantyyppisessä elämäntilanteessa (tai samoja arjen ongelmia ja väsymystä). Miehestäsi ei nyt ole niinkään apua ilmeisesti henkisellä tasolla, joten ota enemmän yhteyttä tähän ystävään jota olet muutenkin ajatellut, mutta nähnyt liian vähän.
Hyvää jatkoa ja iloa elämään!
T. Elisa
Saan ihan selvän kontaktin. Tämä tuntuu varmalta tiedolta: Sinulle tulee tosi mukava kesä! Ja usko tai älä, jo tänä kesänä löydät miehen jota rakastat ja hän sinua. Tätä miestä et tunne ennestään lainkaan (!) Näen myös jotkut juhlat joihin hän liittyy, ilmeisesti häät, mutta ne saattavat olla häät, joissa hänet tapaat (eivätkä siis vielä teidän häänne). Tämä tuntuu niin varmalta tiedolta, että jos viitsisit parin kuukauden päästä nostaa tätä ketjua ja kertoa miten kävi :)
t. Elisa
Asun ulkomailla ja olen naimisissa itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. Meillä on kaksi pientä lasta ja viimeiset 3 vuotta on ollut tosi vaikeaa. Nyt keväällä oli tosi iso kriisi ja mieheni lähti mutta palasi aika pian taisin ja haluasi jatkaa kanssamme. Näetkö mitään muutosta suhteessamme? tuleeko avioliittomme kestämään? Ja näetkö miään mukavaa omassa elämässäni? Koen että olen muuttunut viime aikoina paljon ajatus maailmaltani. En rakasta miestäni enää samalla tavalla kuin aiemmin mutta tunteet eivät ole kuitenkaan kokonaan kuolleet.
nim. levoton ja elämänhaluinen
Muutatte vielä ehkä parikin kertaa. Näen omakotitalon ja lapsia. Eli saatte lapsen jos teillä on ennestään vain yksi. Tupakoitko? Jos tupakoit, lopeta se. Saan sellaisen tunteen kuin keskenmeno olisi ollut ihan alkuraskaudesta. (ihan ekoilla viikoilla). En tiedä, miksi tuo tupakointi tulee nyt mieleen, vaikka omasta kuvauksestasi saan sen käsityksen että et ole sellainen ihminen joka polttaisi. Saat töitä ja vakituisen paikan jos haluat. Saat sen vähän myöhemmin ehkä uudella paikkakunnalla. Opiskeleminen olisi sinulle helppoa, mutta mietipä niitä kahta vaihtoehtoa, jotka ovat niin kaukana toisistaan. Haluatko opiskella opiskelun takia?
Oikein hyvää jatkoa Sinulle ja perheellesi. t. Elisa
Mutammeko ja jos niin mihin ja viihdymmekö? Onko muutto oikea ratkaisu? Viihtyykö lapset?
Olen 32v. pidän musiikista, uinnista, lapsista ja ruoanlaitosta. Kiitos tosi paljon jos kerrot mitä näet meidän asuntoasioihin tai muihinkin!
T. Anni
Sen verran selvennystä että en tupakoi eikä miehenikään tupakoi. Mutta oma isäni tupakoi ja monesti olen miettinyt että tappaa vielä itsensä tuon myrkyn takia :(
Vuosia sitten tupakoin ja siitä irti pääseminen oli tosi vaikeaa, vieläkin saattaa tehdä mieli...
Näit omakotitalon ja lapsia? Toivottavasti ne oli meidän lapsia eikä muiden! Yksi lapsi meillä tosiaan on. Keskenmenoista sen verran että jokunen on mennyt ihan alussa kesken ja yksi neljännen kuukauden alussa. En kyllä enää jaksa uskoa että lapsen saisimme mutta pitää kait vielä jaksaa yrittää. Syksyllä menemme hoitoihin jos sitä ennen ei tärppää! Tuota opiskelua olen juuri miettinyt että kannattaako se kuitenkaan? Työpaikka olisi kyllä parempi juttu!!! Kun vaan tietäis että mistä sen saa... Miehen työt kanssa mietityttää. Että onko hän enää samassa paikassa töissä parin vuoden kuluttua vai vaihtuuko paikka ja sitä mukaa asuinlaue?
Kiitos kuitenkin kun vastasit!!!!!! Hyvää kesää sinulle ja perheellesi :)
Olen 30-vuotias yhden pojan äiti. Toivoisin kovasti toista lasta. Näetkö meille lisää lapsia tulevaisuudessa? Jos näet, niin koska? Entä jatkanko samassa työpaikassa. Kiitos kovasti.
Leppäkerttu
Minulla on vahva tunne että olet raskaana ennen tuota syksyä jo. Ilmeisesti tiedät ettet nyt jo ole, mutta minusta tuntuu kuin olisit. En oikein osaa selittää tätä. Ja olen kyllä erehtynyt ennenkin.. silti tuntuu siltä. Muuta en oikein osaa sanoa.
Muillekin tiedoksi, että kokemukseni mukaan nämä ns. " ennustukset" ovat sellaisia, jotka ovat tällä hetkellä, näiden asioiden vallitessa, tapahtumassa. Ne eivät toteudu sellaisenaan mikäli ihminen käyttää omaa vapaata valintaansa, ne perustuvat sen hetkiseen tilaan ja kertovat mihin siitä ollaan menossa. Kaikkeen voi itse kuitenkin vaikuttaa ja myös ennustukset voivat alkaa toteuttaa itseään, jos alkaa elää sen mukaan mitä on kerrottu (se ei tietenkään ole toivottavaa, vaan kaiken pitäisi perustua vapaaseen tahtoon ja valintaan.)
Elisa
Olen 27v. asiakaspalvelutyössä oleva 3 lapsen äiti, naimisissa.
Haluaisin tietää miten työnäkymät tulevaisuudessa vai siirrynkö omaan firmaan? Entä lapsensaanti? Olen kyllästynyt työhöni ja kaipaan muutosta. Kerro muutakin jos näet.
T. burn-out
Ainakin kaikki joille minä olen vastannut ovat osanneet kertoa ihan hyvin minusta. Esim. se joka jokunen aika sitten vastaili kysymyksiin. Kertoi ettei siis ole näkijä vaan vastaa miten tuntee.