Näkijä täällä, huomasin edellisissä ketjuissa tänään, että moni haluaisi apuani
Ehkä täällä on aiemmin ollut " feikkinäkijöitä" :). Itse en ole varsinainen näkijä lainkaan, mutta usein tunnen ja tiedän asioita todistetusti. Menen nyt vauvan kanssa ulos, mutta voin kertoa myöhemmin teille asioista jotka askarruttavat. Varoitus kuitenkin, en näe aina, eli joskus ei tule mitään kontaktia, joskus tunnen ja " näen" paljon. Sanon heti rehellisesti, jos en näe mitään, en rupea keksimään. Jos haluat kysyä jotain. tee näin:
- Keksi itsellesi nimimerkki, jolla allekirjoitat viestisi.
Kerro viestissä ongelmasi vähintään 3-4 lauseella. (Pelkkä " tulenko onnelliseksi" ei auta näkemään mitään)
Kerro itsestäsi; - miten kuvailet luonnettasi, - oletko erityisen eläinrakas tai musikaalinen tai missä olet erityisen lahjakas. (myös jos et ole missään lahjakas.) - Mikä on suosikki tv-sarjasi tai bändi tai aikakausilehti. Myös muuta voit kertoa, kaikki henk. koht. tieto auttaa saamaan kontaktin.
Vastaan siis vasta illemmalla näihin kysymyksiin.
Kommentit (105)
Mikäkähän hänestä tekee sitten paremman kun muista?
Aika jännä juttu.. en halunnut laittaa kertomukseeni että olen jo tavannut muutama kuukausi sitten miehen, koska se olisi ollut liian helppoa kertoa että tulette onnelliseksi tms. Tavattiin siis maaliskuussa, en tuntenut häntä entuudestaan. Olimme muutama viikko sitten isoissa juhlissa ekaa kertaa yhdessä joten ehkä " näit" hänet, niin ainakin toivon!!! :) koska alan pikku hiljaa olemaan rakastunut, ihastunut ainakin ja kovaa... =) Kiitos sinulle!!! Toivon että todella olet oikeassa ja puhuit tästä ihanasta miehestä...
T: Onneton(ko)?
että Elisa löytää helpommin, kun tulee koneelle
Jono on pitkä, tiedän sen.. Mutta sinusta tuli lämmin ja oikea tunne, joten voisitko minullekin katsoa? Mielellään hyviä asioita sitten, eihän niitä negatiivisia haluaisi kuulla, kun olen niin herkkä ja jään mielessäni vatvomaan..
Oletko muuten katsonut jollain muullakin foorumilla? Etpä taida olla Hän, mutta kyselen noin muuten vaan..
Kertoisinko ensiksi itsestäni. Olen nuori, lapseton nainen. Punertavat hiukset, vihreät silmät. Vähän sellainen haaveilijataiteilijaluonne, mutta myös topakka pimu. :) Musiikista esimerkiksi CMX, telkkarista LOST, huippumallit ja 4400.
Kouluni päättyi juuri ja haluaisin opiskelemaan syksyllä. Ehkä näet sen paikan, johon minä erittäin suurella todennäköisyydellä en tule pääsemään, mutta kovasti haluaisin.. Ehkä ensi vuonna sitten? Enhän jää kuitenkaan nyt syksyksi tyhjän päälle? Kesätöitä?
Mitä asumisen kanssa käy? Muutin juuri siippani kanssa saman katon alle..
Miehestäni haluaisin kysyä. Ennenkin olen joltain kysynyt, mutta.. Miehellä on vaiva, joka masentaa häntä kovasti. Itsesyytöksiä yms. Ammattiauttajalle ei suostu menemään. Paraneeko tilanne tästä? Mitä teen? Nyt on ollut valoisampaa, mutta ehkä näet sen pimeyden, mikä on näinä aikoina ollut.. Sellainen tietämättömyys, että mitä pitäisi tehdä. :(
Kovasti on ollut kissakuumetta nyt, mutta uskaltaako kisua ottaa, jos joudunkin ensi vuonna muuttamaan uudelle paikkakunnalle.. Joudunko siis?
Ja olisi ihana kuulla positiivisiakin asioita.. Eli mitäs lasten kanssa? :) Ei toki vielä, muutaman vuoden päästä aikaisintaan, mutta.. Saankö hänen kanssaan lapsia ja montako ja muutenkin tulevaisuudesta saapi kertoa..? :)
Kiitos! (Huh, olipas paljon kysymyksiä)
Purppura lilja
Koittakaa olla kärsivällisiä. Luen aina yhden tekstin kerrallaan ja sitten teen jotain ihan muuta ja annan mielikuvien tulla. En voi istua vaan koneella ja kirjoittaa. Lisäksi mulla menee fiilis tosi helposti ja täällä kun on näitä pelottavia huutajia seassa niin ajatus säikähtää ja katoaa.
Sen verran kommentoin tuota (anteeksi huudan:) FEIKKI - NÄKIJÄ -juttua, että oli varmaan tyhmää laittaa siitä tuohon ilman asiayhteyttä. EN OLE SITÄ MIELTÄ, että muut feikkaavat (en ole lukenut muiden ennustuksiakaan). Tarkoitin sitä mitä sivuttiin siinä " Mitä tehdä tässä tilanteessa" tms. ketjussa, sitä että on vastuutonta antaa puutaheinää ennustuksia, jos näkee että vastapuoli on heikko/ masentunut/ tms. En löydä sitä ketjua, olisin laittanut sen tähän. Siinä puhuttiin muurahaisista, mutta haku ei löydä sitä!
En kuitenkaan ymmärrä miksi joku on noin vihainen minulle?
Laitan tänne näitä viestejä pikkuhiljaa, koittakaa jaksaa katsoa. Mulla on tämä pino kirjanmerkeissä väliaikaisesti, niin pääsee nopeasti katsomaan kun on aikaa. Nytkin on mentävä vauvan kanssa ulos mutta myöhemmin laitan lisää.
T. elisa
Kiva kun et jättänyt ketjua. Ootellaan : D
- Toivotaan että olet oikeassa niissä, joita en itse vielä tiedä :)
Kaikkea hyvää sulle! KIITOOS!
(älä välitä näistä parista negatiivisesta ihmisestä, ainahan heidänlaisiaan löytyy isosta joukosta)
Toivottavasti se et ollut juuri Sinä, joka olet nostanut ketjua ja odottanut kovasti vastausta. En nimittäin saa oikein mitään tuntumaa Sinuun henkilönä kirjoittamasi perusteella. Siksi laitoin tuonne avaukseenkin noita vinkkejä asioista, joita voi itsestään laittaa (mielimusiikki, luonne tms.)
Voi harmi, mutta ei nyt tule kontaktia Sinuun. Oikein hyvää jatkoa kuitenkin ja kun saat työn, opiskelun jne. kuntoon, niin paha mielikin väistyy tietenkin. Ehkä vauvauutinenkin odottaa sitä, että saat muut asiat valmiiksi hänelle tulla.
Elisa
Vierailija:
Olisin kiitollinen jos piristäisit pahaa mieltäni.Olen 28 vuotias avioliitossa asuva nainen. Olemme yrittäneet lasta nyt jonkin aikaa. Haluaisin jo kovasti pienokaisen, vaikka aiemmin en ole ollut vauvakuumeessa. Milloin saamme vauvauutisia? Testien mukaan miehen siittiöissä ei pitäisi olla vikaa.
Olen nyt myös työtön. Miten käy työnhaun kanssa? Voinko jo hellittää, olenko saamassa töitä jo aiemmin tekemieni hakemusten kautta? Miten käy opinnäytetyön kanssa? Kannattaako vaan lähteä tekemään sitä jollekin ilmaiseksi vai saanko tehtyä sen tulevaan työpaikkaani?
nimimerkki pienokaisesta haaveileva
Olen pahoillani, että kirjoitin ekan tekstin kiireessä, kirjoitin kyllä lisää heti itsestäni kun ehdin.
Toivottavasti saat jotain minusta näkyviin.
Hyvää viikonloppua Elisa
Pienokaisesta haaveileva
Kaipaisin todellakin jotain kevennystä pahaan olooni
Pienokaisesta haaveileva
Tahtoisin kysyä sinulta uusperheestämme. Haluaisin tietää, osaanko koskaan hyväksyä miehen entisen suhteen lapsia. Entä miten miehen ex, jättääkö hän meitä koskaan rauhaan?
Lisäksi minua kiinnostaisi omat lapset ja työ. Miten osaan kasvattaa lapseni, millaisia heistä tulee? Saanko töitä omalta alaltani, ehkä vakituista? Osaisitko kertoa mitään näistä asioista?
Luonteeltani olen tasapainoinen, yleensä hymyilevä ja iloinen. Pidän eläimistä paljon, mutta en ehkä hankkisi omaa lemmikkiä. Musikaalisuutta minulta löytyy jonkin verran, tosin en ole enää vuosiin harrastanut musiikkia muuten kuin itsekseen laulamisen tai kuuntelemisen muodossa. Lahjakas olen etenkin kielellisesti, tosin minulta löytyy paljon " yleislahjakkuutta" . Olen aina pärjännyt opinnoissa.
Suleima (Tuo nimimerkki tuli mieleen yhtäkkiä tarkemmin miettimättä, mitä tarkoittaakaan...)
Työstäsi ja urastasi sen verran, että tiesitkö myös että sinulla on lahjoja esim. oman yrityksen pyörittämiseen tarvittavalla kaupallisella puolella. Suurin ongelmasi ja esteesi on se, että innostut ihan hirveän nopeasti hyvinkin erityyppisistä asioista ja saat hetkessä paljon aikaan, mutta jos asia ei valmistu heti, huomaat että oletkin jo uuden projektin pauloissa (siis ajatuksesi siirtyvät jo tekemään ja luomaan uutta). Olet hyvin luova, ja vieläpä sellaisella positiivisella tavalla, jota voisi hyödyntää yrityselämässä esimiestehtävissä. Olet siis hyvä aloittamaan, ideoimaan ja innostamaan projektin alussa. Näen menestystä sinulle, mutta pysähdy ja mieti asiat vähän nurin kurin. Lahjojasi voi käyttää myös alalla, jossa et ehkä ole kuvitellut vaikuttavasi.
Näen lapsia, mutten tiedä lukumäärää (valitettavasti). Mutta onko sinulla jo poika? Jos ei, niin ilmeisesti sellainen tulee vielä. Näen pienen pojan n. 4-v, joka on selvästi kuin sinä monella tapaa.
Olet lahjakas muuten aika monessa asiassa, ja se on siinä mielessä ongelma, ettet oikein löydä paikkaasi. (tavallaan liian monta ovea on ollut avoinna jo silloin 10-vuotta sitten, ja siksi et ole osannut oikein päättää mitä tekisit elämälläsi). Mietipä tätä ja sitä mitä oikeasti haluaisit tehdä ja onko siitä ammatiksi. Toisaalta ammatin ja harrastusten ei tarvitse olla samalta alalta.
Taloudellinen tilanteenne paranee huomattavasti syksyllä, vaikka en kyllä näe että se olisi huono nytkään (meniköhän tämä raha-asia ihan metsään? Mutta näin siis koen).
T. Elisa
Sanoit että miehesi siittöissä ei ollut vikaa. Sain tunteen, että niiden määrä olisi kuitenkin pienempi verrattuna normaaliin vertailuryhmään. Tosin yksihän riittää :)
Aloita syömään b-vitamiinia, jossa on foolihappoa ja juo kuukautisten alkamispäivästa alkaen joka aamu ja ilta iso lasillinen greippimehua.
Sain myös tunteen, että vauvaa ette ole vielä kuitenkaan yrittäneet tehdä kuin n. vähän yli 1-vuotta. (toisaalta tämä ei voi olla totta, jos kerran olette jo käyneet tutkimuksissa). Kuitenkin tunnen vahvasti että olisit liian kärsimätön vauvauutisen kanssa? Anteeksi jos menee päin mäntyä. Olen siis erehtynyt ennenkin ja kirjoitan tähän nyt kuitenkin mitä tunnen.
Lisäksi en näe työttömyyttä, vaikka ihan selvästi sanoit olevasi työtön ja tehneesi hakemuksia.. (mulla taitaa olla huono päivä.. :) Ehkä olet jäänyt ihan juuri työttömäksi tai olet tehnyt joitain osa-aikahommia kuitenkin? No, en kuitenkaan näe tulevaisuudessa työttömyyttä. Taidat päästä siis töihin aika pian, jos en edes näe sinua työttömänä nyt. Opinnäytetyöstäsi et saa rahaa erikseen :(
Harmi, etten näe työtäsi, mutta näen paljon ihmisiä siellä. (ei siis ainakaan mitään yksinäistä toimistotyötä) vaan tapaat joka päivä paljon ihmisiä.
Elisa
Olen 27v nainen, olemme olleet 5v avoliitossa ja meillä on 4v poika.
Asumme paritalossa kissojen ja koiran kanssa. Meillä oli vuosi sitten eroa hipova tilanne, joka on jo mennyt ohi ja mielestäni meillä menee ihanasti tätä nykyä. Näetkö mahdollisesti jotain muuta?
Elisa, ostimmeko liian suuren talon? Tuleeko perheenlisäystä vai jääkö yksi makuuhuone tyhjäksi =( ?
T:minnie
Olen 25-vuotias ja vaaleahiuksinen ja vihreänruskeasilmäinen. On yksi vajaa puoltoistavuotias poika. Tein vasta positiivisen raskaustestin. Näetkö miten tämä raskauteni tulee menemään ja kumpaa sukupuolta tuleva lapsi on....?
helmimami
Olen luonteeltani puhelias, avoin, huumorintajuinen ja rempseä. Olen töissä hoitoalalla. Televisioista tykkään katsoa Teho-osastoa, Todistettavasti syyllistä yms... Tykkään paljon eläimistä, meillä on koira. Lapsena olin hyvä piirtämään ja jonkun verran taiteellinen...omasta mielestäni en ole enää.
elisa on tullut lomilta? Odottelen vastausta =)
Vastailehan taas, jookos?