Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi toi kassillisen verran meille jouluyllätystä,

Vierailija
09.12.2019 |

Tokmannilta oli ostanut krääsää: jotain koristeita, valoja ja pöytäliinaa, joulumukitkin ihan 6kpl. Kyseli innoissaan mihin aion mitäkin koristetta sijoitella ja sitten jouluna on mukava joulutunnelma, kun hekin tulevat käymään, kun tavanomaisesti ei ole kuin yksi kynttelikkö ikkunalla, elävä kynttilä pöydässä ja kuusi.

Voi huoh sanon minä. Mitä mä teen, mä EN halua tuota roskaa kotiimme. Ollaan sanottu tuhat kertaa että meillä on minimalistinen koti ja emme halua tavaraa. Mitä voin tehdä??? Mies vaan sanoo että antaa sen tuoda, mutta mun vastuulle jää niiden rojujen vienti pois. Entä kun meillä ei todellakaan ole edelleenkään jouluna kuin se minimalistinen joulu, noita en aio esille laittaa.

Kommentit (722)

Vierailija
501/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat Tokmannille ja ostat tarpeellista! Si simple is that 👍

Vierailija
502/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, meillä toi neljä kassillista lahjoja. Ainoatakaan toivetta ei ole kysynyt (olisin toivonut vaikka kakun). Mulla kyrsii jo valmiiksi, kun meillä on tavaran vähentäminen menossa muutenkin ensi vuonna tulevan muuton vuoksi. Ja ahdistaa nuo kiiltävät paperit, joihin tuo kaikki on kääritty. Kymmenen vuoden jälkeenkään ei toinen hoksaa, että me ei tätä tavaraa tarvittaisi. Jouluaatolta odotan vain sitä hetkeä, kun saan kerätä kaikki nuo lahjapaperit, muovilaatikot ja muun pakkausjätteen ja saan sen vietyä roskikseen. Ainoa, mitä toivoisin on, että joskus kysyttäisiin etukäteen niitä toiveita. Olisi niitäkin (käyttötavaraa) löytynyt. Nyt epäilen, että juurikin tuota oman maun mukaan ostettua mm. astiaa pantu pakettiin. Viime vuonna tuli joulupöytään tabletteja ja pörrösukat, jotka ei mahtunu edes jalkaan eikä kelvannu lapsillekaan.

Riittäiskö joskus vähempi? Mietin myös, että aukoisin ainakin omat pakettini jo etukäteen ja laittaisin aattona kiertoon. Jos niille olisi ottaja, jolla olisi oikeasti tarvetta.

Meiltä lähti anoppilaan ruokapaketti. Kerättiin sellaista "vähän parempaa", mitä eivät välttämättä itse hoksaa ostaa. Voi olla, että nekin oli turhaa, mutta miehen mielestä tyhjin käsin ei voinut päästää lähtemään. 

Turha valittaa tableteista ja pörrösukista, kun itsekin ostatte "tabletteja ja pörrösukkia". Jos he eivät itse hoksaa ostaa sitä vähän parempaa ruokaa, niin luultavasti he eivät sitä tarvitse.

Täähän oli todella hyvä huomio! Ihan mahtavaa! 

Eli voidaanko jatkossa sopia molemmin päin että ostetaan sellasta joka on mieluisaa tai sopivaa? 

Voidaan sopia, jos ostamatta jättäminen ei ole vaihtoehto.

Vielä parempi, tää on silkkaa parhautta! 

Olethan sinä yksi näistä alun perin tavaroita ostelleista anopeista, joohan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap onko oma äitisi housuun kuseva juoppo.

Teillä ei ole mattoja koska kusen haju tarttuisi niihin.

Jouluna juotte valkkariglögiä..koska juoppo äitisi kaataa glögit sohvalle?

Olet minimalisti, koska sait lapsena t.urpaan ja joulua ei vietetty?

Ei todellakaan ole kuvailemasi kaltainen, vaan fiksu ihminen, joka on aina kuunnellut toiveitamme. ap

No mun äitini on housuun kuseva juoppo,joka hakk asi ja piti nälässä.

Mitäs siihen sanot ap?

Surullista. ap

Vierailija
504/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole kuvailemasi kaltainen, vaan fiksu ihminen, joka on aina kuunnellut toiveitamme. ap

Mitäs siihen sanot ap?

Mene pois..täällä keskustellaan oikeiden ihmisten kanssa joulukrääsän tuputtajista.

Vaikutitkin oudolta.Ap

Sä nyt heittäydyit yhen äkin Ap:ksi. Miksi?

Vierailija
505/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun äitini on housuun kuseva juoppo. . .

Mitäs siihen sanot ap?

Ainakin hänelle olisi helppo löytää mieluinen joululahja : kossupullo ja tenat.

(ei Ap)

Vierailija
506/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siihen sanot ap?

Mene pois..täällä keskustellaan oikeiden ihmisten kanssa joulukrääsän tuputtajista.

Vaikutitkin oudolta.Ap

Ei todellakaan ole kuvailemasij.uopon kaltainen, vaan fiksu ihminen, joka on aina kuunnellut toiveitamme. ap

Vierailija
507/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tollasesta pitää kitistä? Jos et saa suoraan sanottua anopille, niin sitte viet roinat kaikessa hiljaisuudessa roskiin tai kierrätykseen. Ei se ole sen kummempaa. Minä kyllä pitäisin siitä, jos anoppi tois mulle jouluna jotakin. Omalle miniälleni annoin vaan joulurahaa. Tylsä lahja, mutta saapahan itse mitä haluaa.

Jouluraha, tylsä lahja??? WHAT?

Joo, rahaa nämä miniän ketkut vaan haluaa. Kyllä sille asialle täällä näköjään peukuttajia riittää. Ahneet hävetkää!

Vierailija
508/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautat Tokmannille ja ostat tarpeellista! Si simple is that 👍

No ei todellakaan ole sou simpleä. Mä en ainakaan suostuisi!

Vierailija
509/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sitä tänäjouluna keksisi marista?

.... ai niin....noi anopin tuomat typerät ja turhat joulukrääsät.

Pää hajoo, oi joi joi.

Vierailija
510/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siihen sanot ap?

Vaikutitkin oudolta.Ap

Ei todellakaan ole kuvailemasij.uopon kaltainen, vaan fiksu ihminen, joka on aina kuunnellut toiveitamme. ap

Ikävää, että olet elämän lotossa saanut tuommoisen anopin ap. :(

Olen surullinen puolestasi...mokomakin joulu hörhö anoppi..kaikkea sitä onkin

Vierailija
511/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä miehen äitiä siedetään aina niin huonosti? On synnyttänyt sinun "rakastamasi" ihmisen? 

Ilman rasittavaa anoppia ei olisi sulla edes puolisoa, Tämä ei myöskään vaihtamalla parane, koska vika ei ole anopissa vaan sinussa.

Vierailija
512/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siihen sanot ap?

Vaikutitkin oudolta.Ap

No itse olet ap sitten varmaan juoppo. Kyllä pönttösi niin tyhjänä tuntuu kumisevan. Köyhää sukua olet.

Vierailija
513/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tollasesta pitää kitistä? Jos et saa suoraan sanottua anopille, niin sitte viet roinat kaikessa hiljaisuudessa roskiin tai kierrätykseen. Ei se ole sen kummempaa. Minä kyllä pitäisin siitä, jos anoppi tois mulle jouluna jotakin. Omalle miniälleni annoin vaan joulurahaa. Tylsä lahja, mutta saapahan itse mitä haluaa.

Joo, rahaa nämä miniän ketkut vaan haluaa. Kyllä sille asialle täällä näköjään peukuttajia riittää. Ahneet hävetkää!

Hei haloo, laitat kuitenkin saman summan verran johonkin aivan älyttömään tavaraan/krääsään/tms joka voi lentää kaaressa roskiin tai kirppikselle! Saman summaisella rahalla sentään voisi ostaa vaikka pienen joulukinkun ja sinappia tai piparitaloon tarvikkeet tms.

Vierailija
514/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä miehen äitiä siedetään aina niin huonosti? On synnyttänyt sinun "rakastamasi" ihmisen? 

Ilman rasittavaa anoppia ei olisi sulla edes puolisoa, Tämä ei myöskään vaihtamalla parane, koska vika ei ole anopissa vaan sinussa.

Ei sinu tuota anoppia tartte vuottakaan kestää.

Mies pakkaa kimpsunsa ja häipyy, kun vielä kykenee.

Vierailija
515/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne nyt pesiytyi kaikkien mollaaja mielen pahoit-taja. Älkää välittäkö. Tsemppiä mielen pahoit-tajatyypille.

Vierailija
516/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, laitat kuitenkin saman summan verran johonkin aivan älyttömään tavaraan/krääsään/tms joka voi lentää kaaressa roskiin tai kirppikselle! Saman summaisella rahalla sentään voisi ostaa vaikka pienen joulukinkun ja sinappia tai piparitaloon tarvikkeet tms.

Miten minusta alkaa tuntua että täälläkin on muutama miniä, joka lentää loppiaisen jälkeen kaaressa roskiin.

Vierailija
517/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sitä tänäjouluna keksisi marista?

.... ai niin....noi anopin tuomat typerät ja turhat joulukrääsät.

Pää hajoo, oi joi joi.

Sehän hajosi pää jo toissa jouluna.

Vierailija
518/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkuhupaisaa, että materialistiminiälle loppupeleissä pahinta on jokin tavarakassi, jossa on KRÄÄSÄÄ. Miten sellaisestakin voi mieli järkkyä? Se on vain materiaa, jolla ei ole merkitystä. Merkitys on ihmisillä, anopillakin, jonka vuoksi voi hyvin vetää roolia "kiitos näistä ihanista jouluylläreistä"  - ainakin kerran vuodessa.

Vierailija
519/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkuhupaisaa, että materialistiminiälle loppupeleissä pahinta on jokin tavarakassi, jossa on KRÄÄSÄÄ. Miten sellaisestakin voi mieli järkkyä? Se on vain materiaa, jolla ei ole merkitystä. Merkitys on ihmisillä, anopillakin, jonka vuoksi voi hyvin vetää roolia "kiitos näistä ihanista jouluylläreistä"  - ainakin kerran vuodessa.

Jospa miniä ei olekaan materialisti vaan ei kertakaikkiaan halua sitä tavaraa ympärilleen?

Miksei kerran vuodessa voisi vetää roolia ja näytellä kuuntelevansa sitä miniääkin?

Vierailija
520/722 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta alkaa tuntua että täälläkin on muutama miniä, joka lentää loppiaisen jälkeen kaaressa roskiin.

Viiraus nro 4 onkin sitten tässä! Ei edelleenkään sitä kuuntelutaitoa. Ei sitten millään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi