Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alle 13-vuotiaiden vanhemmille joulut vapaaksi

Vierailija
08.12.2019 |

Onhan selvää, että muiden täytyy työpaikalla joustaa, jotta pienten lasten vanhemmat saavat olla joulun kotona luomassa lapsille joulumuistoja. Itsestäänselvä asia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on,olen samaa mieltä

Vierailija
2/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo taas. Tulis nyt lunta ettei vaan jää koirankakkakeskustelut keväällä pois lumen puutteen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Kuitenkin yli 10-vuotiaiden lasten ja nuorten vanhemmat saisivat myös olla kotosalla. Lapsiahan kuitenkin nämä nuoretkin.

Varsinkin jouluna perheen läsnäolo on mitä tärkeintä.

Vierailija
4/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle. Sitten vastineeksi annetaan lapsettomille ja yli 13-vuotiaiden vanhemmille esimerkiksi juhannuksena saman verran vapaita. Pääsevät sitten luomaan juhannusmuistoja itselleen ja mahdollisille lapsilleen. 

Vierailija
5/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä ottamasta vapaata jouluksi. Palkaton vapaa on mahdollinen sekä lapsellisille että lapsettomille. Siitä vaan lomailemaan. 

Vierailija
6/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo, kaikille samantien joulu vapaaksi!

Vierailija
7/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ainoan joulun olen tarkoituksella ollut töissä, jouluaatto on vain päivämäärä kalenterissa. Oikein hyvin on joulunvietto sujunut 23., 25. tai vaikka 26.12. Lapset nyt 6 ja 8v.

Vierailija
8/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo, kaikille samantien joulu vapaaksi!

Oletkohan tuota mieltä, jos aattona esim. katkaiset jalkasi. Sitten vaan odottelet kiltisti, että 27. päivä lääkärit tulevat töihin, eikö niin?

Vierailija
9/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet jouluna töissä? Pakottaako työnantaja Sinut jouluna töihin?

Vierailija kirjoitti:

Joka ainoan joulun olen tarkoituksella ollut töissä, jouluaatto on vain päivämäärä kalenterissa. Oikein hyvin on joulunvietto sujunut 23., 25. tai vaikka 26.12. Lapset nyt 6 ja 8v.

Vierailija
10/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kotona kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei?

Tulee lisät ja joulua ehtii kyllä viettää vaikka tekee työvuoron aattona.

eri

Vierailija
11/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu kotona kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, meidän joulunviettomme ei ole sidottu päivämäärään. Kun minä olen töissä aattona niin joku, jolle kys. päivämäärä on tärkeä niin olkoot vapaalla.

Vierailija
12/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen työtön, niin ei tarvitse noista asioista murehtia ;)

Vierailija
13/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä ottamasta vapaata jouluksi. Palkaton vapaa on mahdollinen sekä lapsellisille että lapsettomille. Siitä vaan lomailemaan. 

Voi, kunpa tuo olisikin totta! Ainakin meidän sairaalassamme on joulun aikaan 6 viikon lomakielto, joilloin ei myönnetä myöskään palkattomia. Terveisin: aikuisten lasten äiti - jouluihminen - jonka mielestä edes sadat miljardit eivät riittäisi korvaamaan jouluaaton töissä kitumista.

Vierailija
14/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Olen aina itse vapaaehtoisesti esim. joulun töissä. Ei lapsia enkä muutenkaan ole jouluihminen, plus saa tosi hyvän liksan seuraavaan tiliin.

Vierailija
15/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, jouluaaton olen toivonut työvuoroksi monta vuotta, jotta saan uuden vuoden aaton vapaaksi ja 1.1. vapaa/iltavuoro. Alakouluikäiset lapset haluavat katsoa raketteja.

Vierailija
16/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki on samalla viivalla perhetilanteesta riippumatta.

Vierailija
17/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen aina itse vapaaehtoisesti esim. joulun töissä. Ei lapsia enkä muutenkaan ole jouluihminen, plus saa tosi hyvän liksan seuraavaan tiliin.

Oleellista ei pitäisikään olla "lapsellisuus", vaan "jouluihmisyys". 

Vierailija
18/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia ja ihan mielelläni olen joulun töissä. Silloin meillä on koti täynnä sukua ja apukäsiä. Saisipa ennemmin kesät vapaata/pelkkää aamuvuoroa, kun koululaiset joutuu olemaan keskenään illat ja yöt.

Yksi tuttu yksinhuoltaja-äiti tekee myös mielellään jouluna töitä, kun isä suunnilleen tappelee lapsista silloin vaikkei muuten kirveelläkään ota niitä käymään 😃 Mutta pitäähän sitä suvulleen esittää hyvää etäisää. Viettävät sitten joulun jälkeen lasten kanssa uudestaan joulua. Saa jouluruuatkin alennuksesta halvemmalla, mikä yhden aikuisen taloudessa on pelkästään hyvä asia.

Vierailija
19/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on silloin, kun sen itse järjestää. Itse olen aattona ja joulupäivänä töissä. Perheelle sanoin, että kinkku paistetaan 19. päivä, kun olen vapaalla. Silloin avaamme osan lahjoistakin.

Kyllä niitä muistoja luodaan muulloinkin kuin tiettynä päivänä. Erilaiset juhlapäivät jääkin mieleen. Pääasia, että juhla järjestetään ja kaikki viihtyvät.

Vierailija
20/21 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ei ikinä. Tämän takia pikkulasten vanhempia ei kaivata työelämässä. Minä, minä ja vielä kerran minä.

Sitten on vielä ne jatkuvat poissaolot. Vai että vielä automaattisesti pyhät vapaaksi.. :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi