Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hyvä nainen" - miehet eivät enää tartu syöttiin, feminismi teki tehtävänsä hyvin

Vierailija
08.12.2019 |

Miehet eivät enää tartu siihen syöttiin, että joku nainen olisi "hyvä" tai olevinaan parempi kuin muut naiset.

Feminismi on tehnyt tehtävänsä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin.

Vierailija
2/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä feminismillä on asian kanssa tekemistä?

Miksi yritätte vetää feminismin oikeastaan ihan kaikkeen, liittyi se siihen tai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitat? Että kukaan nainen ei ole millään tavalla hyvä eikä kukaan mies siksi enää halua pariutua vai?

Vierailija
4/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle. Minä en ole luottanut miehiin vuosikausiin, eikä siihen feminismit vaikuta. Vain te itse.

Vierailija
5/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tarkoitat? Että kukaan nainen ei ole millään tavalla hyvä eikä kukaan mies siksi enää halua pariutua vai?

Sitä kun nainen sanoo "minä en ole niinkuin muut naiset", niin se tarkoittaa sitä että JUOKSE.

Vierailija
6/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun nainen sanoo "minä en ole niinkuin muut naiset", niin se tarkoittaa sitä että JUOKSE.

Ehkä kannattaakin juosta, sillä lause on niin typerä. 

Vierailija
7/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ja aina kun nainen sanoo olevansa rehellinen, luotettava, kiltti ja asiallinen sekä omat asiansa hoitava  niin myös silloin pitää juosta.

Vierailija
8/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs silloin tehdään jos nainen sanoo olevansa kuin muut naiset? Jäin vain miettimään.

Vierailija
9/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs silloin tehdään jos nainen sanoo olevansa kuin muut naiset? Jäin vain miettimään.

Pidän sitä positiivisena heittona, koska se on enemmän totta kuin väittää että olisi erilainen kuin muut naiset.

Se olisi rehellisyyttä. Ihmiset eivät ole uniikkeja, ihmiset ovat loppujen lopuksi hyvin samanlaisia. On naurettavaa väittää olevansa erilainen, varsinkin kun pian todennäköisesti todistaa olevansa samanlainen kuin kaikki muut.

Vierailija
10/10 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ja aina kun nainen sanoo olevansa rehellinen, luotettava, kiltti ja asiallinen sekä omat asiansa hoitava  niin myös silloin pitää juosta.

Miehet taas lisäämässä veljiensä harhaa siitä että nainen on mystinen olento jonka sanomisiin tarvitaan joku tulkintaopas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi