AV:n ansiosta uskoni mahdollisuuteen löytää kumppani on palannut
Palstaa lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että samanlaisia epävarmoja introverttejä "luusereita" muutkin ihmiset ovat kuin minä. Luusereita siis positiivisessa mielessä. Eli minun ei tarvitse olla enempää kuin olen.
Vuoden vaihteen jälkeen aloitan taas etsinnän.
M
Kommentit (9)
Olet ymmärtänyt väärin.
NAISEN ei tarvitse olla tuon enempää. Miehille eri standardit.
T: toinen M
Tällä palstalla on määritelty hyvä mies niin, että juuri kukaan normaali mies ei ole hyvä. Minua miehenä tämän palstan jutut ovat lähinnä lannistaneet.
Vau! Vaikea kuvitella, että joku saa elämäänsä toivoa tältäkin palstalta.
No jaa. Ennen naisille riitti että mies juoksi 100m alle 10 sekuntiin, nykyisin he haluavat että mies juoksee 200m alle 10 sekuntiin.
Tämä on tietenkin metafora.
Ennen riitti hyvä mies.
Nykyisin standardit ovat nousseet sille tasolle, että siihen voi vain todeta että on mahdotonta juosta 200m alle 10 sekuntiin. Naisten standardit miehelle on nykypäivänä mahdottomat.
Täällä oli muistaakseni vielä pari vuotta sitten vähän parempi meininki. Miehiin suhtauduttiin enemmän kanssaihmisinä kuin vihollisina.
Vaikka valtaosa vastakkaisesta sukupuolesta pitäisi sinua kelpaamattomana itselleen, riittää kun löytyy yksi jonka kanssa kemiat kohtaa. Muistakaa tämä.
Tuuria matkaan ap!
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on määritelty hyvä mies niin, että juuri kukaan normaali mies ei ole hyvä. Minua miehenä tämän palstan jutut ovat lähinnä lannistaneet.
Tällä palstalla on määritelty ihan kaikki toinen toistaan älyttömämmillä tavoilla. Minua ne jutut lähinnä naurattavat.
Jos alat ottaa tämän hullujenhuoneen jutut tosissaan, niin kannattaa pitää taukoa palstailusta tai lopettaa kokonaan. Pian huomaat, että oikeassa elämässä ihmiset ovat ihan fiksuja ja mukavia, eikä kukaan ajattele niin kuin palstatrollit (joita on siis tasan jokainen kirjoittaja täällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on määritelty ihan kaikki toinen toistaan älyttömämmillä tavoilla. Minua ne jutut lähinnä naurattavat.
Jos alat ottaa tämän hullujenhuoneen jutut tosissaan, niin kannattaa pitää taukoa palstailusta tai lopettaa kokonaan. Pian huomaat, että oikeassa elämässä ihmiset ovat ihan fiksuja ja mukavia, eikä kukaan ajattele niin kuin palstatrollit (joita on siis tasan jokainen kirjoittaja täällä).
Kai se on sitten omaa tyhmyyttäni, että olen yrittänyt keskustella täällä vakavissani. Olisi varmaan pitänyt keskittyä trollaamiseen...
Onnea etsintään!