En ennen ymmärtänyt miksi joku itkee hiustensa takia, kun ne on vain hiukset
Mutta eilen pääsi itku kampaajan jälkeen. Annoin vapaat kädet kuten aina ennenkin ja mulla on ollut viimeiset kaksi vuotta balayage värjätyt hiukset eri shokkivärein tai sitten ollut erikoisempi leikkaus. Nyt kauniit pitkät siniset hiukseni vaihtuivat lyhyeen maantienväriseen polkkaan ja mä vihaan tätä. En ole ikinä tuntenut itseäni näin rumaksi, vaikka kaikki kehuvat kuinka klassinen ja luonnollinen look sopii mulle. Ennen pystyin olemaan ilman meikkiäkin itsevarma ja pidin itseäni kauniina, mutta nyt ei vahvakaan meikki auta tuntemaan itseäni kauniiksi. Väri menisi jonkun erikoisemman leikkauksen kanssa tai tämä pituus jonkun toisen värin kanssa. Mutta yhdessä tämä on ruma ja tylsä, enkä todellakaan tunne olevani kaunis.
Kommentit (49)
Jos noin kovasti kärsit, niin mitä väliä vaikka hiukset menis vähän huonompaan kuntoon? Saatpahan paremman mielen ja voit lopettaa valittamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy jollain toisella kampaajalla äkkiä, vaikka ilman ajanvarausta, ja pyydä lyhyempää ja räväkämpää?
Pixie ei sovi mulle, eikä mulla oikein ole varaa mennä tässä kuussa kampaajalle, kun olen muuttamassa ulkomaille ja mun pitäisi ostaa uudet huonekalut yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on vain hiukset. Kasvaa takaisin.
Tiedän, mutta oloni on kamala. Näytän omasta mielestäni arttu wiskarilta. Mulla meni vuosia tajuta, että olen oikeasti kaunis, mutta en ole enää. Olen ruma, enkä halua edes katsoa peiliin.
ApEi kauneus katoa, vaikka ei olisikaan hiuksia. Sinulla on huono itsetunto, siitä tämä tunne.
Haloo muija näyttää Artu Wiskarilta!!!!
Camoon
Minusta Arttu Wiskari on lutunen nallekarhu, eli ei niin paha.
-M83
Joo mutta eihän sitä panis edes 3 promillen kännissä.
Kuvittelin, että aloittajalla on pälvikalju, tai syöpähoidot on vieneet hiukset.
Mutta aloittaja valittaakin hiuksista, joita muut järjestään kehuvat kauniiksi.
En tajua.
Mitä enemmän luen tai kuuntelen nuorten naisten juttuja ulkonäöstä, sitä onnellisempi olen, että olen jo yli viisikymppinen ja vähät välitän muiden mielipiteistä. Kunhan olen siisti, huoliteltu ja asiallisesti pukeutunut, se riittää.
Tässä taannoin kuuntelin kahta lähes murheen murtamaa nuorta naista, joista toisella oli minimaalinen vesirokon jättämä arpi otsassa ja toiselta puuttui pari karvaa kulmakarvoista pienen pienen arven vuoksi. Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy jollain toisella kampaajalla äkkiä, vaikka ilman ajanvarausta, ja pyydä lyhyempää ja räväkämpää?
Pixie ei sovi mulle, eikä mulla oikein ole varaa mennä tässä kuussa kampaajalle, kun olen muuttamassa ulkomaille ja mun pitäisi ostaa uudet huonekalut yms.
Ap
Varmaan tulit maininneeksi kampaajalle muutosta ulkomaille ja kampaaja ajatteli, että nyt pitää laittaa tuo nainen ihmisen näköiseksi.
Totuushan on se, että vain Suomessa näkee niin paljon kummallisia neonvärisiä hiuksia, nenärenkaita, isoja tatuointeja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVarmaan tulit maininneeksi kampaajalle muutosta ulkomaille ja kampaaja ajatteli, että nyt pitää laittaa tuo nainen ihmisen näköiseksi.
Totuushan on se, että vain Suomessa näkee niin paljon kummallisia neonvärisiä hiuksia, nenärenkaita, isoja tatuointeja jne.
Sain työpaikkani olemalla oma itseni. Luonnollisuus ei ole mua... Tunnen itseni vieraaksi tämän näköisenä.
Ap