Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ennen ymmärtänyt miksi joku itkee hiustensa takia, kun ne on vain hiukset

Vierailija
08.12.2019 |

Mutta eilen pääsi itku kampaajan jälkeen. Annoin vapaat kädet kuten aina ennenkin ja mulla on ollut viimeiset kaksi vuotta balayage värjätyt hiukset eri shokkivärein tai sitten ollut erikoisempi leikkaus. Nyt kauniit pitkät siniset hiukseni vaihtuivat lyhyeen maantienväriseen polkkaan ja mä vihaan tätä. En ole ikinä tuntenut itseäni näin rumaksi, vaikka kaikki kehuvat kuinka klassinen ja luonnollinen look sopii mulle. Ennen pystyin olemaan ilman meikkiäkin itsevarma ja pidin itseäni kauniina, mutta nyt ei vahvakaan meikki auta tuntemaan itseäni kauniiksi. Väri menisi jonkun erikoisemman leikkauksen kanssa tai tämä pituus jonkun toisen värin kanssa. Mutta yhdessä tämä on ruma ja tylsä, enkä todellakaan tunne olevani kaunis.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vain hiukset. Kasvaa takaisin.

Vierailija
2/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihan kasvattava kokemus olla huomaamaton miesten silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta oloni on kamala. Näytän omasta mielestäni arttu wiskarilta. Mulla meni vuosia tajuta, että olen oikeasti kaunis, mutta en ole enää. Olen ruma, enkä halua edes katsoa peiliin.

Ap

Vierailija
4/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoo kuin heinän teko .

Osta kalliit vaaleat aitohius teippihiustenpidennykset.50 cm pitkät

Sit googletat hyvän kampaajan.

värjäätte elumen hiusvärillä teippipidennykset haluamasi värisiksi .

Oma tukka vaikka siniseksi.

Hinta: 500 eur...ja kas näin

MITÄ EIKÖ? ...tilaa klipsupidennyksetr wishistä ja näytä ..öööh...miltä näytät

Vierailija
5/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan ihan kasvattava kokemus olla huomaamaton miesten silmissä.

Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä miehet ajattelee. Miespuoliset kaverini ovat sanoneet mun näyttävän kauniilta, mutta itse en sitä näe, vaan mun tekisi mieli pysyä poissa ihmisten ilmoilta.

Ap

Vierailija
6/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin opetus tässä taisi tulla itsellesi, nyt tiedät miltä tuntuu kaikista vanhoista.....silloin on ihan muut arvot kuin kauneus joka on siis katoavaista

Vierailija
7/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisuuden huipentuma. Mä luulin, että hiukset on lähtemässä sairauden tai hoitojen takia. Kauneus ei katoa, ellei sitä koskaan ollutkaan.

Vierailija
8/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta oloni on kamala. Näytän omasta mielestäni arttu wiskarilta. Mulla meni vuosia tajuta, että olen oikeasti kaunis, mutta en ole enää. Olen ruma, enkä halua edes katsoa peiliin.

Ap

Jos olet lihava..niin laihduta ja käy salilla

Näytät hyvältä jopa kaljuna.

MITÄ EIKÖ?...no netflix ja suklaa on keksitty

Vierailija
9/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Eikä näitä viitsi hetkeen edes värjätä. Kampaaja kuitenkin laittoi kaksi värinpoistoa ja sitten maantienruskean värin.

Ap

Vierailija
10/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure siwat on täynnä arttu wiskareita..miehinä naisina ja lapsina.

kuulut joukkoon

Siltä suomalainen näyttää

Vierailija
11/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt hakee raitoja tai värin heti huomenna. Kokeile ihan platinablondia, näyttää hyvältä polkassa. Miksi sun pitäisi olla joku klassinen nainen, jos et oikeasti ole.

12/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kauneus katoa, vaikka ei olisikaan hiuksia. Sinulla on huono itsetunto, siitä tämä tunne.

Vierailija
13/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Eikä näitä viitsi hetkeen edes värjätä. Kampaaja kuitenkin laittoi kaksi värinpoistoa ja sitten maantienruskean värin.

Ap

Haasta se kampaaja oikeuteen....rahat takas..tai sanot et haukut sen kampaamon instassa kuvien kera.

kukaan ei haluu mieheltä, joutuu kampaamo konkurssiin:)

Vierailija
14/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt hakee raitoja tai värin heti huomenna. Kokeile ihan platinablondia, näyttää hyvältä polkassa. Miksi sun pitäisi olla joku klassinen nainen, jos et oikeasti ole.

Ap

Vierailija
15/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kauneus katoa, vaikka ei olisikaan hiuksia. Sinulla on huono itsetunto, siitä tämä tunne.

Haloo muija näyttää Artu Wiskarilta!!!!

Camoon

Vierailija
16/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuntuu, että osa mua katosi, kun näin lopputuloksen. Jopa veljeni kehuivat mua kauniiksi, vaikka eivät sitä koskaan normaalisti tee.

Ap

Vierailija
17/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haasta se kampaaja oikeuteen....rahat takas..tai sanot et haukut sen kampaamon instassa kuvien kera.

kukaan ei haluu mieheltä, joutuu kampaamo konkurssiin:)

Jos antaa kampaajalle vapaat kädet, niin kenen vastuulla?

Vierailija
18/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipa kokeiltua niin ei tarvitse uudelleen? Vai miksi lähdit sitten tollaseen, jos luonnollinen tyyli ei ole sua? Vai ymmärsikö kampaaja ihan väärin toiveesi?

Vierailija
19/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuntuu, että osa mua katosi, kun näin lopputuloksen. Jopa veljeni kehuivat mua kauniiksi, vaikka eivät sitä koskaan normaalisti tee.

Ap

Eli siis vihdoinkin näytät normaalilta aikuiselta etkä huomionhakuiselta "räväkältä" vajakilta?

Vierailija
20/49 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tulipa kokeiltua niin ei tarvitse uudelleen? Vai miksi lähdit sitten tollaseen, jos luonnollinen tyyli ei ole sua? Vai ymmärsikö kampaaja ihan väärin toiveesi?

Annoin vapaat kädet, kun hiukseni olivat latvoista huonossa kunnossa ja ajattelin saavani taas jotain erikoisempaa, kuten tähän mennessä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi