Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehet tällaisesta vaimosta?

Vierailija
07.12.2019 |

Hoidan kodin ja lapset 24/7, seksiä saa aina haluttaessa(toki vaatii hieman joskus järjestelyjä), ruuat teen aina itse (vkl miehelle aamupala, lounas, päivällinen + snack tarvittaessa) kaikki fresh ja luomua. Ihan hotellipalvelu.
Mies maksaa talon laskut, minä maksan omat ja lasten (puhelin, auto, lasten vaatteet+kengät+ym kulut).
Mies on vapaa tekemään mitä haluaa työajan jälkeen, käy reissuilla usein jätkien kanssa, harrastaa monta kertaa viikossa, ym.

Mitä mieltä miehet?

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kelpaisi minulle. Vaikuttaa sille että ei ole tasa-arvoinen parisuhde. Kivaltahan toi paperilla näyttää mutta tulee enemmän kulissi mieleen kuin mikään muu.

Vierailija
42/201 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, mua ei kiinnosta sun mikälie tilanne. Poistutko keskustelusta niin saisin AITOJA mielipiteitä.

Ap

Aito mielipide olisi, että olet saatanan tyhmä kynnysmatto ellet olisi trolli.

Eli et arvostaisi vaimosi sinulle tekemiä asioita rakkaudenosoituksina?

Ap

Parisuhteesi ei ole tasapuolinen, siinä vika. Miksi teet noin paljon? Mitä miehesi tekee sinua varten?

Eri

En osaa sanoa, siksi kysyin mielipiteitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei maksa omien lastensa kuluja? Mitä ihmettä?

M

Vierailija
44/201 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu on Suomessa huuhaata, normaali viljely on puhtaampaa kuin saksalainen luomu.

Vierailija
45/201 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti????

Vierailija
46/201 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä.

Vierailija
47/201 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas siis vkl.

Ap

Vierailija
48/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kunnioita sinua yhtään varmaan naureskelee kavereille kuinka hölmö olet. Mitä sinä harrastat?

Vierailija
49/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vaimokseni.

Vierailija
50/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olet ihanne nainen. Noin pitää ollakin.

Vierailija
51/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Olet ihanne nainen. Noin pitää ollakin.

Vaimoni on vielä astetta parempi, maksaa kaiken. Minulla ei ole tuloja. Hyvä taloudenhoitaja. Satkun antaa, kun lähden baariin. Ei se kyllä taksireissuihin riitä, mutta lähibaariin on 200 m.

Ohis

Vierailija
52/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin houkuttelevalta parisuhteelta, kiertäisin kaukaa.

M24

Vierailija
53/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne, jossa mies maksaa elämisen, minä maksan huvini ja vaatteeni, sekä omien lasteni vaate/huvikulut. Yksin hoidan kodin ja lapset hoidan 90% yksin.

Asunto on iso, 300m2, joten puunaamista riittää.

Olen matalapalkkatöissä. Mies valittaa usein, että pitäisi ottaa osaa kuluihin. Totesin, että sitten alan maksaa kun hän alkaa hoitaan kotihommia ilman pyytämistä säännöllisesti. No tätähän ei tule tapahtumaan. Myöskään niin kauan kun miehellä on harrastus, johon on käyttänyt satojatuhansia euroja, ei tarvitse tulla minun pennosia havittelemaan. Miestä kun haittaa se, että saan muutaman satasen säästöön kuukaudessa.

Vierailija
54/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoidan kodin ja lapset 24/7"

"Käyn töissä 45 tuntia viikossa"

Joku ei nyt täsmää... 🤔

Vierailija
55/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee kaiken miestä ja lapsia varten, ei ehdi tehdä mitään heidän kanssaan, ja silloin on kyse huoltosuhteesta eikä perhesuhteista.

Vierailija
56/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nämä kotiorjajutut. Minä miehenä hoidan kodin, lapset, ruoan, talon ja mökin. Nainen käy töissä ja maksaa vähän enemmän, enkä näe orjuutta missään. Miksi kotielämästä ei saisi tykätä, tai ilmeisesti nainen ei saa tykätä. Aplle jos pidät elämästäsi, niin hyvä, jos taas et, niin tee sille jotakin. Minä en usko että esim lasten kanssa vietetty aika olisi jotenkin huonompaa kuin töissä käynti, mutta monen mamman mielestä se mitä ilmeisemmin on, koska siitä pitäisi saada jotakin enemmän.

Vierailija
57/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta millään muotoa hyvältä järjestelyltä, ellet nyt jostain syystä siitä itse pidä. M27.

Vierailija
58/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin etsin tällaista naista vuosia. Ei löytynyt, kaikki niin itseään täynnä olevia yliopiston käyneitä miesnaisia. Sitten luovutin ja päätin hakea ulkomailta. Nyt olen samassa tilanteessa kuin aloittaja ja elämä hymyilee.

Vierailija
59/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä kotiorjajutut. Minä miehenä hoidan kodin, lapset, ruoan, talon ja mökin. Nainen käy töissä ja maksaa vähän enemmän, enkä näe orjuutta missään. Miksi kotielämästä ei saisi tykätä, tai ilmeisesti nainen ei saa tykätä. Aplle jos pidät elämästäsi, niin hyvä, jos taas et, niin tee sille jotakin. Minä en usko että esim lasten kanssa vietetty aika olisi jotenkin huonompaa kuin töissä käynti, mutta monen mamman mielestä se mitä ilmeisemmin on, koska siitä pitäisi saada jotakin enemmän.

Laitatko vaimolle vapaapäivien kaikki välipalatkin valmiiksi ja huiteleeko hän omilla menoilla vailla suhdetta lapsiin?

Vierailija
60/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin asiat menee kutakuinkin noin, enkä koe olevani orja tai kynnysmatto 😂 miksi kaikki olettaa automaattisesti niin?

Käyn tosin töissä, matkoineen työpäivä 10h, eli en ole 24/7 kotona ja maksan "vuokrana" sähkö ja vesilaskun, talo on miehen.