Mitä mieltä miehet tällaisesta vaimosta?
Hoidan kodin ja lapset 24/7, seksiä saa aina haluttaessa(toki vaatii hieman joskus järjestelyjä), ruuat teen aina itse (vkl miehelle aamupala, lounas, päivällinen + snack tarvittaessa) kaikki fresh ja luomua. Ihan hotellipalvelu.
Mies maksaa talon laskut, minä maksan omat ja lasten (puhelin, auto, lasten vaatteet+kengät+ym kulut).
Mies on vapaa tekemään mitä haluaa työajan jälkeen, käy reissuilla usein jätkien kanssa, harrastaa monta kertaa viikossa, ym.
Mitä mieltä miehet?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama järjestely paitsi mies maksaa KAIKEN, myös eläkemaksuni.
Kiva, mutta en kysynyt sun tilanteesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"PITÄÄHÄN NAISEN TÖISSÄ KÄYDÄ!!! TYÖN KUULUU MENNÄ PERHEEN EDELLE!!!!"
Hyvin teidät naiset on aivopesty jos omaan perheeseen investoitu aika on teidän mielestä saatanasta :D
Käyn töissä 45 tuntia viikossa.
Ap
”minä maksan omat ja lasten (puhelin, auto, lasten vaatteet+kengät+ym kulut)”
Ootko sekasin? Miksi teet lähes kaiken??
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kotiorja, jolta puuttuu itsearvostus. Jos tuollaiseen lähtee, niin vaadi nyt edes, että mies maksaa sun ja lasten kulut. Siis aivan älytöntä, jos joku nainen oikeasti olisi valmis tuollaiseen järjestelyyn. Jos ei vaadi kunnioitusta muilta, ei sitä myöskään saa (eli altistat itsesi paskalle kohtelulle). Tämä on naisen mielipide.
Ja tällä palstalla pyörii lähinnä syrjäytyneitä ja katkeria miehiä, joille tuo olisi tietenkin unelma, mutta ei tuolla tavalla kyllä ketään hyvää, kunnollista miestä saada suhteeseen. Kukaan ei arvosta ja jaksa pidemmän päälle kynnysmattoa.
No riippuu maton laadusta. Miehen mielipide..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama järjestely paitsi mies maksaa KAIKEN, myös eläkemaksuni.
Kiva, mutta en kysynyt sun tilanteesta.
Ap
Kiva, mua ei kiinnosta feikki ja keksitty luuseritilanteesi. Kerroin vain miten oikea hoitaa hommat. Ei keksitty uli....
Kiva, mua ei kiinnosta sun mikälie tilanne. Poistutko keskustelusta niin saisin AITOJA mielipiteitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta tulisitko meille kakkosvaimoksi?
No en. Mutta miehestäsi riippuen voisin ykkösvaimon paikkaa harkita.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, mua ei kiinnosta sun mikälie tilanne. Poistutko keskustelusta niin saisin AITOJA mielipiteitä.
Ap
Aito mielipide olisi, että olet saatanan tyhmä kynnysmatto ellet olisi trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAito mielipide olisi, että olet saatanan tyhmä kynnysmatto ellet olisi trolli.
Eli et arvostaisi vaimosi sinulle tekemiä asioita rakkaudenosoituksina?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Normaali ja hieno nainen. Mutta fiktiota, nykyään ei tuollaisia enää ole olemassakaan, eikä niitä ole valmistettukaan vuosikymmeniin. Klassikko, painonsa arvoinen kullassa.
Ne naiset hävisi samaan aikaan mitä ne miehet, jotka maksoivat mukisematta koko perheen elatuksen.
Voisiko joku kertoa, että millä laskimella lasketaan parisuhteen hyödyt ja haitat?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin teidät naiset on aivopesty jos omaan perheeseen investoitu aika on teidän mielestä saatanasta :D
Ilman rahaa on vaikea tulla toimeen. Missä on mies, joka antaa naisen käyttää miehen tienaamaa rahaa kuin omaansa eikä valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten kerkiit siis lounaanki tekemään?
Paljolti samanlaista kuin minun entinen parisuhde. Minä tein kaiken ja vielä lisäksi piti hieroa miehen selkää , jalkoja ja jopa sormia. Tein kaiken ilolla ja rakkaudella - jonkin aikaa. Koskaan ei tullut kiitosta eikä mitään arvostusta. Moitetta kyllä sain. Onneksi älysin lähteä. Rakkauden huumassa ilmeisesti suostuu ihan vaikka orjan asemaan.
Mulle ystävät välillä sanoo että hullu, eihän kukaan jaksa olla töissä, hoitaa lapset ja kodin ja tehdä kaiken mitä minä teen. Olen joskus todella väsynyt, varsinkin jos lapset valvottaa öitä useampi yö peräkkäin. Tosin en tunne montaa lapsiperhettä, joten en tiedä onko normaalia vai ei.
Ap
Minä hoidan kaikki kodin työt ja lapset, ovat kuitenkin onneksi kohta jo kumpikin koululaisia,
olen positiivista ja rentoa seuraa, ihan nättikin, rakastan seksiä, maksan elämiseni, en tarvitse miehen rahoja.
Enkä kyllä miestäkään kattoni alle vakituiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAito mielipide olisi, että olet saatanan tyhmä kynnysmatto ellet olisi trolli.
Eli et arvostaisi vaimosi sinulle tekemiä asioita rakkaudenosoituksina?
Ap
Parisuhteesi ei ole tasapuolinen, siinä vika. Miksi teet noin paljon? Mitä miehesi tekee sinua varten?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten kerkiit siis lounaanki tekemään?
Lounaan teen yleensä tähteistä. Esim kanaa jäänyt yli, paistan sipulia, paprikaa, kesäkurpitsaa+ mausteet chili ym. Keitän riisin ja yhdistän kaikki, vähän kermaa ja siinä se. Hyvää ja nopeasti tehty.
Ap