Onko aina niin että oma hiustenväri sopii parhaiten?
Itsellä sini/vihreät silmät ja punertava lämmin ihonsävy. Oma hiussävy on joku strawberry blonde mutta vaalea. Nyt tuntuu ettei oma hiusväri sovi ihooni, liian saman väriset. Minkä väriseksi värjäisin hiukseni?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tehdä muutos niin ettei järkytä tuttuja?
Ap
Järjestä kuule rasti ruutuun kysely jos olet noin helkkarin epävarma.
Varmaan porukoita pirusti kiinnostaa jonkun bönsä.
Vierailija kirjoitti:
Luin jonkun hiusgurun haastattelusta, että omaa lapsuuden hiusväriä kannattaa myös miettiä. Monet suomalaiset ovat lapsina vaaleita ja tummenevat sitten keskiruskeiksi, heille kuulemma sopii vaaleaksi värjätty myös aikuisena.
Itsellä on aavistus punaista tukassa ja lapsena hiukset olivat joidenkin kuvien mukaan kuparinpunaiset. Kuitenkaan ajatus punaisiksi värjätyistä hiuksista ei yhtään houkuta. Että kai se oma mieltymys on se tärkein.
Joo, olen ollut 7-vuotiaaksi asti puuvillanvalkoinen. Sitten hiukset alkoivat tummua ja nyt lähinnä keskiruskeat. Omasta mielestäni minulle on pukevimmat asteen-pari vaaleammat, kullanruskeat. Hiusväreissä aste nro 7. Ns. aurinkoraidoitus tai jopa viileänvaaleat raidat sopivat myös. Olen lopettanut värjäykset n. 5 v sitten, mutta vuosi sitten laitatin ohuita raitoja. Nyt harkitsen uusintaa.
Olen kevät värianalyysin mukaan jos niihin on uskominen. Meikkivoide punapohjainen. Ajattelin alussa asteen tummentaa. Ostanko punertavan vai neutraalin sävyn?
Ap
Mulla on maidon värinen iho ja punastun herkästi, vihreät silmät, mustat kulmakarvat ja hiusten oikea väri on maantieharmaa.
Se on liian pliisu, mulle sopii oranssihtavat värit.