Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietätte iltaa tänään?

Vierailija
07.12.2019 |

Itse vietin eilen viini-iltaa ja tänään ajattelin surkeasta säästä huolimatta mennä lenkille hyvät musiikit korvilla. Pohdin otanko illalla lasillisen viiniä ja katson telkkaria. Joulukuusi ja jouluvalot laitettu ja ihana tunnelma kotona.

Mitäs te meinaatte tänään?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla ja selaan nettiä, ukko juo ja on tietokoneella, tätä tuntikausia, ei tehdä mitään

Vierailija
42/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

— Surffasin Yle Areenassa ja löysin mielenkiintoisen vanhan filmin Suomesta 30-luvulta, amerikkalaispariskunnan matkallaan filmaama. Turku, Helsinki, Tampere, Viipuri. Naiset työelämässä, on ihmeellistä kuvaajien mielestä. Käyvät myös Vanhassa Valamossa ja Petsamossa... mennyttä maailmaa. —

Alkoi ihan kiinnostamaan, millä nimellä löytyy Yle Areenasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En moiti tai mitään, mutta miksi teillä on kuusi jo näin aikaisin? Eikö siihen ehdi kyllästyä ennen joulua? Minulla kuusi on vain muutaman päivän joulun aikaan.

Ei kaikki kyllästy. Kysehän on yleensä vain noin kuukaudesta. Kyllästytkö sinä kaikkiin asioihin parissa päivässä? Tuskin. Sinullakin on varmaan joitain asioita, joita teet jopa päivittäin vuoden ympäri. Kenties juot kahvia monta kertaa päivässä. Eikö se ole vielä hassumpaa, etteivät jotkut kyllästy juomaan samaa litkua joka ikinen päivä?  

Juu, niin kuin kerroin, en tarkoittanut mitään ilkeää. Kysyin, muuten en saisi tietää. Minulle on varmaan tavallinen arki ”tärkeämpää”. Sama juhannuksen, pääsiäisen ja vapun kanssa, juhla laimenisi, jos viettäisin joulua kuukauden tai edes pari viikkoa. Vapoua par viikkoa? Ei olisi minun juttuni.

Mutta eipä siinä, kun toiset tykkää, niin kiva teille.

Syömisiin ja juomisen vertaus hiukan ontuu, kun sydä ja juoda on kuitenkin pakko josaikoo elää.

Vierailija
44/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän punaviiniä. Vierellä lämpiää puuhella. Kuusi tuoksuu joululle, hiljaista ympärillä. Huonoja elokuvia mutta onneksi ostin suklaajäätelöä kaupasta. Se pelastaa illan.

Tämä kuulostaa unelmana. Hauskaa iltaa!

Vierailija
45/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En moiti tai mitään, mutta miksi teillä on kuusi jo näin aikaisin? Eikö siihen ehdi kyllästyä ennen joulua? Minulla kuusi on vain muutaman päivän joulun aikaan.

Ei kaikki kyllästy. Kysehän on yleensä vain noin kuukaudesta. Kyllästytkö sinä kaikkiin asioihin parissa päivässä? Tuskin. Sinullakin on varmaan joitain asioita, joita teet jopa päivittäin vuoden ympäri. Kenties juot kahvia monta kertaa päivässä. Eikö se ole vielä hassumpaa, etteivät jotkut kyllästy juomaan samaa litkua joka ikinen päivä?  

Mitään ei voi kysyä kun joku hermostuu. 😂

Minäkään en tuo kuusta ennen aatonaattoa sisään, ei vaan kuulu minun jouluuni kuusi joulukuun alussa, ei myöskään tammikuussa, kuten joillakin näkyy kyntteliköt, parhailla ikkunoissa huhtikuussa.

Mutta mikäpä siinä jos joku arvostaa.

Vierailija
46/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan niska vääränä kokeita kuten olen tehnyt varmaan ainakin viimeiset kuusi viikkoa. No on välissä ollut joitakin vapaita iltojakin. Eilen oltiin Hoplopissa. Minä korjasin kokeita kun muksu pomppi tuntikausia. Illalla ehdittiin katsoa myöhään myös telkasta linnanjuhlia. Tämän päivän koeurakka vielä kesken mutta melkein viimeisiä kokeita tässä korjailen. Viikon päästä arvosanat on annettu ja elämä helpottaa.

Vierailija
47/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiä selaillen, kohta otan kirjan esiin. Kynttilät. Lasissa punaviiniä. Olen yksin ja on ihanaa. N48

Vierailija
48/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t tuilen typeryksille vauvapalstalla ja ryyppään sekä popsin pähkinöitä. Olen ulkorakennuksessa karussa vihaista eukkoa. Elämä on ihanaa. 

Vierailija
49/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson snookeria. UK Championship-semifinaali Mark Allen vastaan Stephen Maguire.

Vierailija
50/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lasten kanssa vanhempieni luona käymässä. Lapset on nyt menneet nukkumaan ja munkin pitää kohta. Oon flunssassa.