Miten vietätte iltaa tänään?
Itse vietin eilen viini-iltaa ja tänään ajattelin surkeasta säästä huolimatta mennä lenkille hyvät musiikit korvilla. Pohdin otanko illalla lasillisen viiniä ja katson telkkaria. Joulukuusi ja jouluvalot laitettu ja ihana tunnelma kotona.
Mitäs te meinaatte tänään?
Kommentit (50)
Jauhelihapiirakka uunissa. Ihanat tuoksut. Sauna päällä.
Sauna ja telkkaria loppuilta. Mitään alkoholipitoista ei voi ottaa, lääkekuuri päällä.
Katsellaan miehen kanssa leffoja ja nautitaan juustoista tykötarpeineen.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihapiirakka uunissa. Ihanat tuoksut. Sauna päällä.
Oi kuulostaa ihanalta!
Ap
Juon alkoholitonta siideriä ja mietin miten löytäisin elämääni uuden järjestyksen.
Kuulostaa mukavalta. Itse käyn vielä kävelyllä ja sitten lämmitän saunan. Saunan jälkeen katson elokuvan tai jotain sarjaa. Juomana olisi glögiä.
Siivoilen vaatehuonetta. Ottaa todella koville käydä läpi kaikki vaatteet ja hylätä niistä suuri osa joita en ole käyttänyt vuosiin. Ei jaksa. Illalla käyn lenkillä, jos ehdin.
Ottaa aivoon, kun yli viikon on jo flunssa pyörinyt päällä. Kamalaa räkää tuutin täydeltä. Korkkasin viinipullon, jos saisi edes nukuttua kunnolla.
Just kamppailen, etten lähtis hakemaan kaupasta sipsejä ja muuta mättöä... Masentaa kamalasti ja tekee mieli "vetää pää täyteen" tolla moskalla... Pitäis ehkä mennä vain nukkumaan.
Lanttulaatikko tehty ja porkkanalaatikko uunissa. Odotan isääni kahville.
Olo on nuutunut ja ottaa päähän kun tää flunssa ei vaan parane. Viikon kestänyt. Tukkoinen nenä on nyt vaihtunut kurkkukipuun ja räkäyskään. Ärsyttää. Kippasin just lasiin konjakkia jospa hieman puuduttais kurkkua. Isä lupas tuoda sinkkiä.
Kun kahvit juotu ja isä lähtenyt kotiin, istahdan sohvalle. Ehkä katson Äideistä parhain leffan.
Ihan joutilaana yksikseen, pitäisi varmaankin laittaa sauna lämpenemään :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
En vietä mitenkään odotan vain että pääsee nukkumaan. Elämä ilman päihteitä on toivottoman tylsää. Keskiviikkoon asti on tarkoitus sinnitellä vaikka mikään muu kuin periaate ei estä.
Yksin kuten aina. Katon telsua ja netissä. Syön jotain. Ei ole ystäviä. Ja olen niin rum, ettei saa edes yhden illan seuraa. Se on semmoista.
Katon tlc tankkiohjelmaa mutta väsyttää niin paljon että taidan käydä nukkumaan. Hirveä nälkä mutta ei ole mitään syötävää.
Neulon joululahjasukkia, katson tv:tä/netflixiä, puhelimella selaan nettiä välillä ja keitän kohta kahvit. Yhden siiderin join äsken. Ihana viikonloppuvapaa. Ei ole jokaviikkoista herkkua, kun on vuorotyö.
Päästelee kaasuja kun turvotus pikkuhiljaa laskee, mikäs tässä ollessa kun pitkät pyhät. Muija makaa keittiön penkillä kun se ei jaksa nousta siitä, semmosta se elämä on. Itse ostin uuttaa kaljaa tänään, täytyykin korjata heti.
No, juuri havahduin, että näköjään netissä surffaten menee,