Miten vietätte iltaa tänään?
Itse vietin eilen viini-iltaa ja tänään ajattelin surkeasta säästä huolimatta mennä lenkille hyvät musiikit korvilla. Pohdin otanko illalla lasillisen viiniä ja katson telkkaria. Joulukuusi ja jouluvalot laitettu ja ihana tunnelma kotona.
Mitäs te meinaatte tänään?
Kommentit (50)
Vähän punaviiniä. Vierellä lämpiää puuhella. Kuusi tuoksuu joululle, hiljaista ympärillä. Huonoja elokuvia mutta onneksi ostin suklaajäätelöä kaupasta. Se pelastaa illan.
Normi rentouttava lauantai ilta parhaassa seurassa eli yksin :) Saunomista, hyvää ruokaa ja juomista. Telkan kattelua, lukemista jne. En kaipaa mitään muuta tähän elämän vaiheeseeni, näin viihdyn oikein hyvin.
N55v
Mies32vuotta kirjoitti:
Yksin kuten aina. Katon telsua ja netissä. Syön jotain. Ei ole ystäviä. Ja olen niin rum, ettei saa edes yhden illan seuraa. Se on semmoista.
Höpö höpö! Missä asut? Mä vietän kans yksinäistä iltaa. Jos asut lähellä niin tuu mun seuraksi!
Vierailija kirjoitti:
Juon alkoholitonta siideriä ja mietin miten löytäisin elämääni uuden järjestyksen.
Minä juon alkoholista viiniä ja mietin ihan samaa. Masennusta takana muutama kuukausi, ei kuitenkaan viinistä johtuvaa. Juon harvoin, masennus johtuu isosta elämänmuutoksesta, nyt pitäisi löytää itseni takaisin.
En moiti tai mitään, mutta miksi teillä on kuusi jo näin aikaisin? Eikö siihen ehdi kyllästyä ennen joulua? Minulla kuusi on vain muutaman päivän joulun aikaan.
Keräilin aamulla palaneet ulkoroihut roskiin, tein lenkin.
Päivällä saunottiin ja tehtiin peltipitsaa. Pikkasen on pyykätty ja silitetty.
Nyt istuskellaan sohvalla, syödään juustoja ja siemaillaan punaviiniä. Telkkari on päällä, mutta kumpikin on netissä.
Tänään oli koulutuspäivä ja pääsin vasta kuudelta kotiin. Sen jälkeen koirakävelylle ja kotiin rentoutumaan. Join eileltä jääneet kuoharin jämät pois ja herkuttelen valkosulkaa-mustikka moussella. Vois kattoa vaikka netflixiä ehkä tehdä jotain käsitöitä samalla ja koittaa mennä jotenkin järkevään aikaan nukkumaan koska huomenna on taas hävyttömän aikainen herätys.
Tällaista olemista vaan tänään. Laitoin eilen ulkovaloja ja led-lyhtyjä pihalle, niitä on kiva katsella nyt ikkunasta, kun on muuten ihan pimeää. Äsken syötiin ja nyt ollaan miehen kanssa kummatkin arkiolohuoneessa koneella. Myöhemmin voisi ehkä katsoa jakson The Crownia ja syödä vähän suklaakonvehteja.
Vierailija kirjoitti:
En moiti tai mitään, mutta miksi teillä on kuusi jo näin aikaisin? Eikö siihen ehdi kyllästyä ennen joulua? Minulla kuusi on vain muutaman päivän joulun aikaan.
Ei kaikki kyllästy. Kysehän on yleensä vain noin kuukaudesta. Kyllästytkö sinä kaikkiin asioihin parissa päivässä? Tuskin. Sinullakin on varmaan joitain asioita, joita teet jopa päivittäin vuoden ympäri. Kenties juot kahvia monta kertaa päivässä. Eikö se ole vielä hassumpaa, etteivät jotkut kyllästy juomaan samaa litkua joka ikinen päivä?
Mies lähti kattomaan peliä, joten yksin kotona. Pitkäaikaissairaus menossa, joten ei voi saunoa, liikkua tai juoda alkoholia. Katon siis tän viikon Tempparit kun en parempaakaan keksi
Teen kohta pitsan ja sit katon yön ritari elokuvan ja sit on karkkia kans
Vierailija kirjoitti:
Minä en tosiaankaan kyllästy, päinvastoin haluan nauttia kuusen juhlavasta kauneudesta kuukauden verran ja hämmästelen puolestani heitä jotka näkevät koristelun vaivan ja heittävät kuitenkin kaiken taas takaisin kaappiin vain parin päivän jälkeen. Kukin tyylillään. Hyvää joulua sinulle! :)
Vierailija kirjoitti:
Normi rentouttava lauantai ilta parhaassa seurassa eli yksin :) Saunomista, hyvää ruokaa ja juomista. Telkan kattelua, lukemista jne. En kaipaa mitään muuta tähän elämän vaiheeseeni, näin viihdyn oikein hyvin.
N55v
Etkö yhtään kaipaa tällaista 53v salskeaa miestä tekemään kanssasi ruokaa ja kilistelemään viinilasillisella :D
No, töiden jälkeen katsoin subilta uudet selviytyjät ja nyt saunaan, sitten nukkumaan. Tämmöisiä nämä useat viikonloput kun on töitä ja aamulla taas töihin.
Yksin kotona, koneella, telkka auki. Juon pelkkää kokista koska huomenna töihin.
Surffasin Yle Areenassa ja löysin mielenkiintoisen vanhan filmin Suomesta 30-luvulta, amerikkalaispariskunnan matkallaan filmaama. Turku, Helsinki, Tampere, Viipuri. Naiset työelämässä, on ihmeellistä kuvaajien mielestä. Käyvät myös Vanhassa Valamossa ja Petsamossa... mennyttä maailmaa.
Telkusta ei tuu mitään tänään. Aikaisin nukkumaan vai koittaisko löytää jotain katottavaa Netflixista..
Meen nukkumaan että jaksaa yöllä töihin
Miehen kanssa hotellissa, pieni irtiotto arjesta. Päivällä kävimme jouluostoksilla ja joulutorilla, juuri tulimme ravintolasta syömästä, ja nyt rauhallista oleilua loppuilta hotellilla. Väsyttää, mutta ihana päivä ollut!
Kamala räkätauti jo toista viikkoa. Paksua limaa nenä - ja keuhkot täynnä. Vi...tuttaa niin paljon, että avasin rommipullon.
Puoliso on hakemassa pizzaa, Teemalla alkaa kahdeksalta ohjelma Ella Fitzgeraldista joten syödään ja katsellaan sitä. Ehkä sen jälkeen vielä Miles Davis -dokkaria myös.