Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen oletko kokeilumielessä tapaillut vähän vanhempia miehiä? Moni julkisuudenkin nainen on rakastunut 15+ vuotta vanhempaan ja hyvin menee

Vierailija
07.12.2019 |

Vai oletko jumiutunut ikäasiaan

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä on jumittunut?

Vierailija
2/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta hieman nuorempia olen, ja voin suositella lämpimästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin otan naisena mieluusti selvästi nuoremman - samanikäisen. Hyvin on toiminut tähän mennessä.

Vierailija
4/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta hieman nuorempia olen, ja voin suositella lämpimästi. 

Kymmenisen vuotta nuoremmat on oikein sopiva kohderyhmä 40+ naisille.

Vierailija
5/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin eron jälkeen olen halunnut kokeilla itseäni selkeästi nuorempia, joten ymmärrän sua hyvin.

Vierailija
6/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi listata tähän näitä onnellisia pareja, aloitan pressa Sauli

Mitä arvioisit Salen menekiksi, jos hän olisi eläköitynyt hitsaaja?

Vierailija
7/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi kun on toi 5 v nuorempi mies tuossa.

Vierailija
8/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä kokeile jos ei maksa 10 000 € per laaki.

Vierailija
9/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailisin miehiä, jotka ovat lähellä eläkeikää, eli ihan eri elämäntilanteessa kuin minä? Ja miksi he tapailisivat minua kun suunnittelevat jo mitä tekevät eläkkeellä, enkä minä voisi työelämässä pitkään vielä olevana osallistua siihen?

Vierailija
10/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut 10 vuotta vanhempaa miestä, tutustuttiin yhteisten ystävien kautta. Fiksu, työssään menestynyt, hyväkroppainen, siisti, kohtelias jne. Sänkypuuhissa sitten ei ollutkaan enää aivan parhaassa eikä edes toiseksi parhaassa terässä ja se oli itselleni todella iso pettymys. Kaiken muun ohella sujuva ja täysi seksuelämä on minulle niin tärkeä osa suhdetta etten voinut mitenkään jatkaa pidemmälle.

Sääli.

Vierailija
11/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailisin miehiä, jotka ovat lähellä eläkeikää, eli ihan eri elämäntilanteessa kuin minä? Ja miksi he tapailisivat minua kun suunnittelevat jo mitä tekevät eläkkeellä, enkä minä voisi työelämässä pitkään vielä olevana osallistua siihen?

55 vuotiaalla on vielä 13 vuotta eläkeikään jos jatkaa loppuun asti

Vierailija
12/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sulla sitten taas päivä lähtenyt käyntiin samoissa merkeissä, kuin monet muut ennen tätä. Yrittäisit keksiä itsellesi jotain kehittävämpää tekemistä, saattaisi sitten flaksikin käydä jossain elämäsi varrella paremmin.

Vierailija
13/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 40-vuotiaalla naisella 28 vuotta...

Vierailija
14/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää, että olemme samaa ikäpolvea. Paljon enemmän yhteisiä keskustelunaiheita.

En ole siis tapaillut muita kuin ikäisiäni, mutta teen töitä miesvaltaisella alalla, ja ihan tätä kautta tullut tähän tulokseen. Kymmenen vuoden ikäero alkaa olla maksimi.

Vierailija
15/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta 40-vuotiaalla 28 vuotta. Ja sen eläkeiän vääjäämättä saavuttaa, jos hengissä pysyy. Pappa viettää yksin eläkepäivänsä vaimon käydessä töissä. Saattaa kupsahtaa jo ennen kuin vaimo jää eläkkeelle eli papalle jää haaveeksi seesteiset yhteiset eläkepäivät.

Vierailija
16/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kannattaa, nämä miehet etsivät jo itselleen omaishoitajaa eli tositarkoituksella loppuelämän suhde olisi tarjolla!

Vierailija
17/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi listata tähän näitä onnellisia pareja, aloitan pressa Sauli

Sauli on sinun mielestä pari?

Vierailija
18/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eipä ole tullut vastaan viehättävää miestä tuossa ikäluokassa. Sen sijaan kymmenen vuotta nuoremmat miehet suorastaan tyrkyttävät itseään sen harvan kerran kun jossain ulkona käyn.

N42

Vierailija
19/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Eipä ole tullut vastaan viehättävää miestä tuossa ikäluokassa. Sen sijaan kymmenen vuotta nuoremmat miehet suorastaan tyrkyttävät itseään sen harvan kerran kun jossain ulkona käyn.

N42

Onko tyrkyttäminen sinusta viehättävää?

Kyllähän se nuoruuden into ja avoin halukkuus juuri sinua kohtaan on viehättävää, etenkin kun naama, kroppa ja vehkeet on täydessä terässä.

Sehän on juuri sitä, mistä vanhemmat miehet turhaan itse haaveilee :D

Vierailija
20/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hassu, moittii haluttomien naisten jumiutuneen ikäasiaan etsiessään 15+ vuotta nuorempaa itse