Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ nainen oletko kokeilumielessä tapaillut vähän vanhempia miehiä? Moni julkisuudenkin nainen on rakastunut 15+ vuotta vanhempaan ja hyvin menee

Vierailija
07.12.2019 |

Vai oletko jumiutunut ikäasiaan

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Eipä ole tullut vastaan viehättävää miestä tuossa ikäluokassa. Sen sijaan kymmenen vuotta nuoremmat miehet suorastaan tyrkyttävät itseään sen harvan kerran kun jossain ulkona käyn.

N42

Onko tyrkyttäminen sinusta viehättävää?

Sanoinko niin? Yritin sanoa että nuoremmat miehet hakeutuvat seuraan ja tekevät tuttavuutta paljon innokkaammin kuin vanhemmat. Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
22/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Eipä ole tullut vastaan viehättävää miestä tuossa ikäluokassa. Sen sijaan kymmenen vuotta nuoremmat miehet suorastaan tyrkyttävät itseään sen harvan kerran kun jossain ulkona käyn.

N42

Onko tyrkyttäminen sinusta viehättävää?

Kyllähän se nuoruuden into ja avoin halukkuus juuri sinua kohtaan on viehättävää, etenkin kun naama, kroppa ja vehkeet on täydessä terässä.

Sehän on juuri sitä, mistä vanhemmat miehet turhaan itse haaveilee :D

Sitten en enää ihmettelekään miksi fiksut vanhemmat miehet kiertää sinut kaukaa.

Sehän on sitten win-win. Minä en halua pappaa, eikä pappa nuoremmista miehistä kiinnostunutta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävät luuserit niitä vanhoja äijänkäppäniä katselee. Moni julkkis on päässyt julkkikseksi nimenomaan roikkumalka jonkun vanhan äijän käsipuolessa. Tämä on helpon tapa päästä julkisuuteen kun omat kyvyt ei riitä.

Itse preferoin kiinteitä, viriilejä nuorempia miehiä.

Vierailija
24/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen jumiutuu ikäasiaan eikä näe mistä itseään vaan pelkän iän

Koska ikä on merkittävä. Kyllä se ikääntyminen näkyy vaikka itsellesi muuta selittelet.

Vierailija
25/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän näitä samanlaisia provospämmiketjuja tästä aiheesta leivotaan, sitä vähemmän on alkanut kiinnostaa tuollainen ikäero.

Vierailija
26/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella sen verran pitkälle että parisuhde itseni ikäisen kanssa tarjoaa todennäköisemmin huomattavasti enemmän myös 15 vuoden päästä. Osaan myös ajatella vielä pitemmälle: että (toivottavasti) itse eläkeiän saavuttaessani minulla on kumppanini kanssa mahdollisuus viettää vielä muutama rento ja rauhallinen vuosi yhdessä. Miksi olisin alkanut rakentamaan parisuhdetta jo valmiiksi vanhan miehen kanssa? Etsikää itsenne ikäistä seuraa. Julkkisten parisuhteet on kertakäyttökamaa. Heidän ei tarvitse miettiä tai eivät halua miettiä tällaisia asioita.

n41

Vierailija
27/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan ajatella sen verran pitkälle että parisuhde itseni ikäisen kanssa tarjoaa todennäköisemmin huomattavasti enemmän myös 15 vuoden päästä. Osaan myös ajatella vielä pitemmälle: että (toivottavasti) itse eläkeiän saavuttaessani minulla on kumppanini kanssa mahdollisuus viettää vielä muutama rento ja rauhallinen vuosi yhdessä. Miksi olisin alkanut rakentamaan parisuhdetta jo valmiiksi vanhan miehen kanssa? Etsikää itsenne ikäistä seuraa. Julkkisten parisuhteet on kertakäyttökamaa. Heidän ei tarvitse miettiä tai eivät halua miettiä tällaisia asioita.

n41

Miksi teet nyt päätöksiä sen joiden vaikutus onn20v päästä kun aika harva suhde kestää edes viittä vuotta.

Vierailija
28/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö elättäjää itsellesi? Eläketuloilla ei mässätä.

Ei onnistu. En antaisi hyötyä rahoistani eikä noin paljon vanhempi saisi koskea kuin käsipäivää sanoessaan. Rakastelen nuorempia.

Vierailija
29/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta vanhoilla miesjulkkiksilla on jotain millä kompensoida huonoa mieskuntoa eli monesti rahaa ja ainakin statusta. Iso miinus on se ettå käytetyllä miehellå on menneisyyden painolastia eli lapsia ja ex-puolisoita.

Vierailija
30/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan ei ole naiselle mitään hyvää, ellei sitten mies ole rikas ja lapseton ja pääsee perimään koko omaisuuden, eikä itsellä ole varoja. Yksi erittäin huono puoli, jota ei kai vielä mainittu on että nainen saa viettää oman vanhuusikänsä varmasti yksinään.

Vierailija
31/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n41

Miksi teet nyt päätöksiä sen joiden vaikutus onn20v päästä kun aika harva suhde kestää edes viittä vuotta.

Ketä kiinnostaa hukata viittä vuotta elämästään jonkun isoisän kanssa kun itse on vielä kuosissa? Kaikki eivät muuten mene parisuhteeseen ajatellen kylmästi ettei tässä niin tosissaan olla. T. eri

Vierailija
32/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän näitä samanlaisia provospämmiketjuja tästä aiheesta leivotaan, sitä vähemmän on alkanut kiinnostaa tuollainen ikäero.

Jospa se onkin tarkoitus. Hyvä keino näköjään ajaa omaa etua.

Vierailija
33/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n41

Voi luoja! Miksi kukaan täysissä järjissään oleva heittäisi hukkaan ne 5 vuotta parhaista vuosistaan jonkun papan kanssa? Ja tulevaisuudessakin luvassa sitten pelkkiä pappoja enää.

Vierailija
34/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n41

Voi luoja! Miksi kukaan täysissä järjissään oleva heittäisi hukkaan ne 5 vuotta parhaista vuosistaan jonkun papan kanssa? Ja tulevaisuudessakin luvassa sitten pelkkiä pappoja enää.

Miks joku jonkun jupon kanssa, narsistin kanssa, hullun kanssa. Onhan noita loputon lista, jota ihmetellä.

Vierailija
35/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe ottaa vaan naisille niin koville. Minulla on ollut huomattavasti nuorempia ja sitten vähän vanhempiakin naisia, kaikilla on puolensa. Se mitä en ymmärrä on tämä naisten reaktio kyseiseen asiaan. " minä en vanhempia ota" ym. Okei, sinä et ota, mutta jos joku ottaa, miten heidän onni on sinulta pois? Miksi asetut kysymyksestä hyökkäyskannalle? Joskus jopa naiset alkavat tappelemaan keskenään mikä on pars ikä ja minkä ikäiselle. Kertokaa oma mielipiteenne, mutta hyväksykää myös muiden kokemukset ja mielipiteet. Lähtökohtisesti rakkaus kahden aikuisen välillä ei katso ikää. Jos rakastun johonkin ihmiseen, niin en voi jättää rakastumatta siksi että hän on vanha tai nuori, se ei ole päätös. On epätodennäköistä että rakastuisin 20 vuotta nuorempaan tai vanhempaan, mutta en todellakaan voi sanoa että se ei koskaan olisi mahdollista.

Miksi sama mies kokee tarvetta esittää tätä kysymystä jatkuvasti, vaikka hänelle on vastattu lukuisia kertoja? Mitä se kertoo ap:n sielunelämästä? Miksi vanheneminen on ap:lle niin kova pala?

Vierailija
36/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailisin miehiä, jotka ovat lähellä eläkeikää, eli ihan eri elämäntilanteessa kuin minä? Ja miksi he tapailisivat minua kun suunnittelevat jo mitä tekevät eläkkeellä, enkä minä voisi työelämässä pitkään vielä olevana osallistua siihen?

55 vuotiaalla on vielä 13 vuotta eläkeikään jos jatkaa loppuun asti

No ei ole. Ehkä 5 vuotta, jos tekee jotain fyysisesti kevyttä työtä, eson toimistotyötä.

Vierailija
37/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe ottaa vaan naisille niin koville. Minulla on ollut huomattavasti nuorempia ja sitten vähän vanhempiakin naisia, kaikilla on puolensa. Se mitä en ymmärrä on tämä naisten reaktio kyseiseen asiaan. " minä en vanhempia ota" ym. Okei, sinä et ota, mutta jos joku ottaa, miten heidän onni on sinulta pois? Miksi asetut kysymyksestä hyökkäyskannalle? Joskus jopa naiset alkavat tappelemaan keskenään mikä on pars ikä ja minkä ikäiselle. Kertokaa oma mielipiteenne, mutta hyväksykää myös muiden kokemukset ja mielipiteet. Lähtökohtisesti rakkaus kahden aikuisen välillä ei katso ikää. Jos rakastun johonkin ihmiseen, niin en voi jättää rakastumatta siksi että hän on vanha tai nuori, se ei ole päätös. On epätodennäköistä että rakastuisin 20 vuotta nuorempaan tai vanhempaan, mutta en todellakaan voi sanoa että se ei koskaan olisi mahdollista.

Miksi sama mies kokee tarvetta esittää tätä kysymystä jatkuvasti, vaikka hänelle on vastattu lukuisia kertoja? Mitä se kertoo ap:n sielunelämästä? Miksi vanheneminen on ap:lle niin kova pala?

Ehkä ap osaa vastata tähän, mutta hän on vain ap, sitä en ymmärrä miksi tämänkaltaiseen kysymykseen naiset niin hanakasti vastaavat. Edelleen, miksi muiden onni olis heiltä pois?

Vierailija
38/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe ei ole av:lla ollut koskaan asiallinen keskustelunaihe, vaan näitä ikäerospämmejä aloitetaan parhaimmillaan toistakymmentä päivässä. Tarkoituksena on päästä haukkumaan tietynikäiset lyttyyn, ei mikää keskustelu.

Vierailija
39/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse koet tarvetta jankuti- jankun tätä samaa asiaa täällä ketjusta toiseen? Mene hoitoon sinulla on selkeästi joku pakkomielle tästä asiasta!

Vierailija
40/155 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe ei ole av:lla ollut koskaan asiallinen keskustelunaihe, vaan näitä ikäerospämmejä aloitetaan parhaimmillaan toistakymmentä päivässä. Tarkoituksena on päästä haukkumaan tietynikäiset lyttyyn, ei mikää keskustelu.

Jos jonkin ottaa spämminä ja käyttäytyy sen mukaisesti, niin vain siten siitä tulee spämmi. Edelleen, miksi toisten onni olisi sinulta pois?