40+ nainen oletko kokeilumielessä tapaillut vähän vanhempia miehiä? Moni julkisuudenkin nainen on rakastunut 15+ vuotta vanhempaan ja hyvin menee
Kommentit (155)
En ole eikä kiinnosta.
Olen elokuusta asti tapaillut 31-vuotiasta miestä, ja koen hänet kiinnostavammaksi/viehättävämmäksi ja paremmaksi mm. seksissä, kuin oman ikäiseni, saatika vanhemman miehen.
Olen itse 41-vuotias.
En ole ajatellut "kokeilla%, olen aina seurustellut itseäni nuorimpien miesten kanssa, koska olen huomannut, että ajatusmaailma, arvot, elämäntavat menevät hyvin yksiin.....Ja se seksi, ah, ihanaa
Vastaus kysymykseen: olen jumittunut ikään, ei ole tulossa muutosta. Suht helppo pysyä tässä päätöksessä, en ole mikään salamaihastuja.
Jokainen valitsee mitä parhaaksi näkee.
Samaa ikäluokkaa 40v ja 55v
Juuri eilen mieheni puhui 50 vuotiaasta mummosta :"D
Vierailija kirjoitti:
Naiset 40v kertoo ketjussa kuinka ihanaa on 10v nuoremman kanssa ja melkei yökkäilee kuinka kauheita ne 10v vanhemmat on.
Miten luulette tuon kymmenen vuotta nuoremman miehenne näkevän teidät? Ei varmaan ryppypeppuisena vanhana naisena kun omanikäiset on kimmoisia ja sileitä.
Luuletko, että miehet pystyvät harrastamaan seksiä epäkiihottavan naisen kanssa.
Olen kokeilumielessä tapaillut vähän nuorempia miehiä ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeilumielessä tapaillut vähän nuorempia miehiä ja hyvin toimii.
Nuorten miesten joilla ei ole asemaa ja rahaa onkin usein vaikea saada naisia. Olet ihana hyväntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän näitä samanlaisia provospämmiketjuja tästä aiheesta leivotaan, sitä vähemmän on alkanut kiinnostaa tuollainen ikäero.
Tapailin hetken 35-vuotiasta miestä kun olin itse 24. Ihan kiva mies, mutta ei se juttu suhteeksi asti syventynyt kuitenkaan. Ikäero ei ainakaan itseäni ehtinyt alkaa haittaamaan, enkä usko että häntäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen ottaa paljon itseään nuoremman miehen (5+) ongelma ei ole ne hetket kun on meikattuna ja hiukset laitettuna, vaan ne arjen hetket kun on naturellina. Nainen stressaa ulkonäöstä ja kokee riittämättömyyttä. Ei hyvä naisen psyykelle.
Avauksessa puhuttiin 40+ naisista. Voin kertoa että me sen ikäiset emme mieti enää hysteerisesti ulkonäköämme ja miehen mietteitä siitä (jos nyt nuorenakaan niin paljon kuin sinä tunnut luulevan).
Voisihan sitä kokeilla reippaasti nuorempaa kokeilumielessä M56
Minulla on kolme vuotta nuorempi mies, joten sopivan viriili.