Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnistatko itsesi?

Vierailija
06.06.2006 |

Rakas ystäväni, haluaisin että höllennät vähän.

Kun tulen käymään, sinun ei tarvitse selittää, että juuri eilen imuroit ja sitten on vain ollut kiirettä. Sinua ja perhettäsi tulin katsomaan, minua ei haittaa ne pari pölypalloa kaapin alla.

Kun syön tarjottaviasi, ei sinun tarvitse selittää, että ne on kaupasta, koska sinulla ei ollut uunivuokia puhtaana. Jos olet vaivautunut leipomaan, ei sinun tarvitse koko kahvittelun ajan harmitella, että suolaa oli liian vähän annosteltu. Olin vain tyytyväinen, ettet ollut sekoittanut suolaa ja sokeria keskenään :)

Kun lapsesi riehuu, en halua kuulla, että lapsi on juuri eilisen päivän ollut kiltisti tai tunnin selostuksen kuinka kiltti lapsi oikeasti on. Lapsi on nyt vain tänään vähän levottomalla tuulella, kun on ollut sadesäällä sisällä. Tänään kestetään tämä, ei tarvitse voivotella tuntikaupalla. Kyllä minä tiedän, että lapsesi on kiltti - ainakin puolet ajasta ;)

Tulisin useammin käymään ja juttelemaan mukavia, mutta kun ajastasi menee suurin osa voivotteluun. Yritä rentoutua, se olen minä, ystäväsi. Kyllä minä ymmärrän ilman voivottelua, että joskus tilanne on vain hankala. Voithan aina kertoa mitä hassua/inhottavaa aamulla tapahtui, ettet ehtinyt imuroida, mutta älä huolehdi siitä imuroimisesta.

Olen yrittänyt keksiä jotain rentouttavaa. Olisitko lähtenyt kanssani kahville ulos, jotta et näkisi niitä pölypalleroita tai maistanut suolattomuutta tarjoamisissasi. Luokseni et voi tulla, koska olet allerginen kissalleni. Anna minä tarjoan sinulle jotain hengähdystä. Olisit kenties parempi äiti lapsillesi, jos uskaltaisit antaa lapsesi isänsä hoitoon puoleksi tunniksi päiväunien aikaan. En kritisoi mitään perheesi tavoista, haluan että rentoutuisit.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla