Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v oikeasti joku rajapyykki jolloin naisen alkaa olla selvästi vaikeampi saada pysyvää miesseuraa?

Vierailija
06.12.2019 |

Vai joku muu ikä

Kommentit (260)

Vierailija
1/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pienessä maassa vähemmän vaihtoehtoja, ulkomailla enemmän. Riippuu minkälaista miestä haet ja minkätyyppinen itse on. 

Vierailija
2/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sitä ikää on naisilla ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos ei ole koskaan saanut miesseuraa.

Vierailija
4/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne päinkään mulla on joka puolelle vientiä, olen 44v,

Vierailija
5/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ikä ja miehet juoksee karkuun. Tasan ei käy onnenlahjat 😌

Vierailija
6/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että kaikki tasaluvut on jonkunlainen rajapyykki tätä nykyä, kun kumppania haetaan deittipalstoilta ja -sovelluksista, joissa rajataan ikä jotenkin. Mutta ei se silti kumppanin saamista tee naiselle yhtään sen vaikeammaksi; sinkkumiehiä on (lähes) aina enemmän kuin sinkkunaisia. Toinen juttu on sitten se, että kelpaavatko nämä naiselle suhteeseen asti. Mutta naisen iästä se ei kiinni jää. Sori.

Vierailija
7/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan pienemmillä paikkakunnilla ei naisella ole ongelmia saada seuraa edes satavuotiaana.

Vierailija
8/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki tasaluvut on jonkunlainen rajapyykki tätä nykyä, kun kumppania haetaan deittipalstoilta ja -sovelluksista, joissa rajataan ikä jotenkin. Mutta ei se silti kumppanin saamista tee naiselle yhtään sen vaikeammaksi; sinkkumiehiä on (lähes) aina enemmän kuin sinkkunaisia. Toinen juttu on sitten se, että kelpaavatko nämä naiselle suhteeseen asti. Mutta naisen iästä se ei kiinni jää. Sori.

Nainen joutuu katselemaan iän lisääntyessä vain vähän vanhempia miehiä, moni 55+ mies on erittäin kiinnostunut 40-vuotiaasta naisesta

Vierailija
9/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne juoksee hakemaan sulle kimpun ruusuja?

Vierailija
10/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joutuu katselemaan iän lisääntyessä vain vähän vanhempia miehiä, moni 55+ mies on erittäin kiinnostunut 40-vuotiaasta naisesta

Joo ja jos hänellä on riittävästi rahaa ja hän on valmis sitä naiseen käyttämään, hän saattaa jopa sellaisen saada.

Vierailija
11/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmasti ainakin tinderissä ja nettideittimaailmassa, sillä moni mies rajaa seuran haun alle 40-vuotiaisiin.

Vierailija
12/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet jäänyt ilman niin tutkiskele sitä. Monia näen että on luonnevika niin ettei tule toimeen kenenkään kanssa. Narsistinen luonne ja kamala itsekeskeisyys. Yksinhuoltaja ja lapset eivät kasvata vaan vasta aikuisen ihmisen kanssa kasvaa jos on kasvaakseen. Pitkässä parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja  ja sellainen ihminen joka ei kykene siihen niin pitää elää yksin. Lapsia voi kouluttaa ja ohjailla mutta aikuista kohtaan se onkin vaikeampaa. Yksinhuoltaja perheessä kasvaneena en oppinut parisuhdetta ollenkaan niin että se piti kantapään kautta opetella. Kotoa en saanut mitään normalia mallia. Yh perhe onkin haitallisin lapsille ja kaikki ovat jatkaneet samaamallia mitä tunnen. 

Vierailija
13/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta ne miehet jotka haluaa vielä lapsia ehkä rajaa yli 40-vuotiaat pois. Tietysti miehiä on paljon myös yli 40-vuotiaissa.

Vierailija
14/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ainakin vaihtoi kolmen lapsen yh:ksi jääden miestä lennosta nuorempaan, raittiseen ja urhailulliseen mieheen juuri 40-vuotiaana. En tiedä paljonko sitä vientiä olisi sitten ollut nuorempana jos olisi jättänyt sian jo aiemmin...

Vierailija
15/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyvästä miesseurasta kysyttiin? :D Miten voi tietää, että joka puolella olisi vientiä pysyviin suhteisiin?

Vierailija
16/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne juoksee hakemaan sulle kimpun ruusuja?

Voi ikävä kyllä ei, olen aina ollut epäsuosittu miesten keskuudessa. Mutta olisihan se ihanaa kun oman vastinkappaleensa löytäisi 😊🥰

Vierailija
17/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole. En itse halunnut lapsia, joten 28-35-vuotiaana naisia piti torjua, jos selvisi, että he edellyttivät perheen perustamista. Ja jokainen heistä myös perusti perheen melko nopeasti kun minun kanssani ei onnistunut. Jos 40+ nainen haluaa parisuhdetta, niin aika turvallisesti voi olettaa, että lapsiperhettä ei olla perustamassa, joten olen lähtökohtaisesti kiinnostunut. 

Vierailija
18/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät erityisesti hae itseään nuorempia vielä ollessaan alle 35, mutta kun miehellä itsellä ikää +40v alkaa mies katsella selvästi itseään nuorempia. Siksi 40v naisella on hankalampaa pariutuminen etenkin miehen kanssa jolla on varaa valita. 

Vierailija
19/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedän ennemmin kurkkuni auki kuin kosken pitkällä tikullakaan 15 vuotta vanhempaan joulupukkiin.

Teinkö pointtini selväksi vai pitääkö piirtää?

Vierailija
20/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hankalaa. Vaikeaa oli löytää miestä, joka ei halua muuttaa yhteen. Itse en enää halua asua miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän