Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain "tappoflunssaa" liikkeellä?

Vierailija
29.05.2026 |

Ensin viikko ihan normiflunssaa, ei kuumetta, ei mitään. Viikon kuluttua hengitys rupes vinkumaan vaikka koivun siitepölykausi oli ohi. Löysin jotain -23 vanhentunutta buventolia foliossa, sitä kun otti niin pysty hengittämään. Pari päivää siitä ja kuume pomppas 38.5 asteeseen vaikka olin vetäny buranaa ja panadolia. Samalla alko ihan hirveä limainen yskä. Yskänkohtaukset rajumpia kuin koskaan, koko alavatsa kramppas ja joka yskäisyllä lirahti. Kuume laski, mutta limaa nostanu jo yli viikon ton jälkeenkin. Välillä olin ihan varma että joudun sairaalaan. Nokkakin vuotaa yhä, mutta apteekista hain nenäsuihkeen. Kurkku ollu kipeä, paketillinen jotain desinfioivaa mennyt. Muilla vastaavia kokemuksia? Mikä virus?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hantavirus.

Vierailija
2/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haju ja maku poistuvat niin korona, jos ei niin hanta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haju ja maku poistuneet, mutta tilapäisesti oli heikentyneet. Hantaa ei tässä maassa oo. Ja veto oli ihan veks. Koiran sain kusetettua, mutta naapuriapua tarvittiin kaupassa käyntiin. No, hyvä jos laihduin ku ruoka ei maistunu. Korona- ja influenssarokotukset oon ottanu. Mutta influenssa alkaa korkealla kuumeella käsittääkseni.

Vierailija
4/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebola? 

Vierailija
5/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli sama ja 6 viikkoa on yskinyt eikä loppua näy. Ei ole korona, on testattu. 

Vierailija
6/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-streptikokki?

Vierailija
7/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskänlääke? Lääkärin reseptillä ehkä parempi.

Vierailija
8/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä oli sama ja 6 viikkoa on yskinyt eikä loppua näy. Ei ole korona, on testattu. 

Sama vaiva. Ei ihmeemmin kuumetta eikä räkää, mutta yskiä sai monta viikkoa. Alkoi sillä ihan ekasta päivästä lähtien.

Vierailija
9/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinarokko, apina!

Vierailija
10/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on panacodia reseptillä. Otin välillä puolikkaan sitä ja sit 500 mg panadolia, ettei tuu liikaa parasetamolia. Kodeiini on vaikuttava aine vahvemmissa yskänlääkkeissä.

- Ap

Vierailija
11/11 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norkon mukaan Etelä-Suomessakin on vielä koivusta yksi K. Sinne on ilmaantunut myös yksi H, eli heinätkin alkavat vaivaamaan ja pahimmillaan molemmat yhtaikaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi