Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v oikeasti joku rajapyykki jolloin naisen alkaa olla selvästi vaikeampi saada pysyvää miesseuraa?

Vierailija
06.12.2019 |

Vai joku muu ikä

Kommentit (260)

Vierailija
21/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät erityisesti hae itseään nuorempia vielä ollessaan alle 35, mutta kun miehellä itsellä ikää +40v alkaa mies katsella selvästi itseään nuorempia. Siksi 40v naisella on hankalampaa pariutuminen etenkin miehen kanssa jolla on varaa valita. 

Miehiä on 55-vuoden ikään asti enemmän kuin naisia eli tämä on pelkkää harhaa. Etsiä tietysti saa, mutta löytymisestä ei takeita. Itse kelpuutin vain itseäni nuoremmat miehet ja helposti löytyi.

Vierailija
22/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt samaa siis miehenä. Aika monella yli 40 naisella on hapanilme naamalla. Epäilen että niillä kenellä ei ole niin on vientiä riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miehet vain nuorenee, fiksuuntuu ja niillä on järki ja elämä koossa toisin kuin luonnevikaisella ja alkoon menevällä viittäkymmentä käyvällä ja sen päälle olevalla miesmateriaalilla joka on aivan pöyristyttävän junttia ja homehtunutta seuraa.

Vierailija
24/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki tasaluvut on jonkunlainen rajapyykki tätä nykyä, kun kumppania haetaan deittipalstoilta ja -sovelluksista, joissa rajataan ikä jotenkin. Mutta ei se silti kumppanin saamista tee naiselle yhtään sen vaikeammaksi; sinkkumiehiä on (lähes) aina enemmän kuin sinkkunaisia. Toinen juttu on sitten se, että kelpaavatko nämä naiselle suhteeseen asti. Mutta naisen iästä se ei kiinni jää. Sori.

Nainen joutuu katselemaan iän lisääntyessä vain vähän vanhempia miehiä, moni 55+ mies on erittäin kiinnostunut 40-vuotiaasta naisesta

Vedän ennemmin kurkkuni auki kuin kosken pitkällä tikullakaan 15 vuotta vanhempaan joulupukkiin.

Teinkö pointtini selväksi vai pitääkö piirtää?

Miehessä ikä on siis tärkein asia

Vierailija
25/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin moni nelikymppinen nainen kelpuuta mitään 55+ senioria.

Vierailija
26/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tai sitten lapsien ikä on se joka vaikuttaa..

Vierailija
27/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki tasaluvut on jonkunlainen rajapyykki tätä nykyä, kun kumppania haetaan deittipalstoilta ja -sovelluksista, joissa rajataan ikä jotenkin. Mutta ei se silti kumppanin saamista tee naiselle yhtään sen vaikeammaksi; sinkkumiehiä on (lähes) aina enemmän kuin sinkkunaisia. Toinen juttu on sitten se, että kelpaavatko nämä naiselle suhteeseen asti. Mutta naisen iästä se ei kiinni jää. Sori.

Nainen joutuu katselemaan iän lisääntyessä vain vähän vanhempia miehiä, moni 55+ mies on erittäin kiinnostunut 40-vuotiaasta naisesta

Vedän ennemmin kurkkuni auki kuin kosken pitkällä tikullakaan 15 vuotta vanhempaan joulupukkiin.

Naiset on järkyttävän pinnallisia valinnoissaan varsinkin, kun tulee vanhemmiksi. Nuorena etsitään sielunkumppania ja runomiestä. Vanhana ulkonäkö ratkaisee.

Vierailija
28/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan...

Minusta kiinnostuu myös nuoremmat miehet. En puhu pelkästä seksistä.

N49

Vierailija
29/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nelikymppinen mies on pelannut itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta. Jääneet kouluttamattomina maalle, alkoholisoituneet, velkaantuneet jne. 

Kaupungeissa on on paljon koulutettuja, elämässään pärjääviä naisia. Heille ei millään riitä vastaavanlaisia miehiä. Etenkin kun näille naisille kelpaavat miehet voivat poimia rusinat pullasta.

Vierailija
30/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kovin moni nelikymppinen nainen kelpuuta mitään 55+ senioria.

Olen nelikymppinen nainen ja tapailen tällä hetkellä erittäin varakasta 55+ toimitusjohtajaa. Olen tehnyt lapseni, en halua saman katon alle enää yhdenkään miehen kanssa, haluan vain nauttia elämästä. Varakkaan miehen rinnalla se onnistuu paremmin. Toki hän on myös mukava ihminen, en minä epämiellyttävän ihmisen kanssa viihtyisi, rahaa tai ei.

Vierailija
31/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Sama ikä. Kelpaako sinulle siis 15 vanhempi nainen?

Vierailija
32/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt palstalta niin ei, koska palstanaisilla vienti vain kiihtyy kun ikää tulee lisää.

Tosimaailmassa totta kai se useimmilla vaikeutuu. Miehet keskimäärin suosivat ulkonäöllisesti nuorempia, ja sen lisäksi yhä useampi menettää halunsa saada parisuhde: halutaan kevyempää kivaa viikonloppuisin tai silloin tällöin.

Vierailija
33/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nelikymppinen mies on pelannut itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta. Jääneet kouluttamattomina maalle, alkoholisoituneet, velkaantuneet jne. 

Kaupungeissa on on paljon koulutettuja, elämässään pärjääviä naisia. Heille ei millään riitä vastaavanlaisia miehiä. Etenkin kun näille naisille kelpaavat miehet voivat poimia rusinat pullasta.

Näinpä. Siksi olen mieluummin yksin/vaikka pelkkä seksi nuoremman kanssa/ulkkis kuin yli 5 v. vanhempi mies.

Vierailija
34/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se on selvästi vaikeampaa.

pl. tosi hyvin säilyneet.

Kyllä omista tutuista suurin osa on joutunut etsimään pidempään, olemaan aloitteellisempia ja katsomaan enemmän sammakoita kuin 1. kierroksella.

n41

Vierailija
35/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt palstalta niin ei, koska palstanaisilla vienti vain kiihtyy kun ikää tulee lisää.

Tosimaailmassa totta kai se useimmilla vaikeutuu. Miehet keskimäärin suosivat ulkonäöllisesti nuorempia, ja sen lisäksi yhä useampi menettää halunsa saada parisuhde: halutaan kevyempää kivaa viikonloppuisin tai silloin tällöin.

Mä oon niin nähnyt näitä jotka "suosivat". Valitettavasti ei ole sama kuin saavat. Osa polleasti ilmoittaa alemmat ikärajansa ja vaatimuksensa ja lopputuloksena on pakit useammilta omanikäisiltäkin.

Vierailija
36/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikeaahan nelikymppisen naisen toisella kierroksella on löytää parisuhdetta pk-seudulla, täällä on miesten markkinat ja naisenemmistö. Pienemmällä paikkakunnalla olisin todennäköisemmin parisuhteessa vaikka yh olenkin.

Mutta on pakko sanoa että nelikymppisenä tuli jotenkin näkymättömämmäksi miehille.

N45

Vierailija
37/260 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin edellisen kerran sinkku kun olin 35+. Mulla meni silloinkin melkein kaksi vuotta ennen kuin tapasin miehen, josta kiinnostuin riittävästi suhdetta ajatellen. Nyt kun se on loppu ja olen sinkku 40+, vientiä on edelleen vähintään yhtä paljon kuin silloinkin. En odota nytkään tapaavani riittävän kiinnostavaa miestä kovin nopeasti mutta ehdokkaita on.

Vierailija
38/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa suurin osa naisista haluaa myös ennemmin kevyempää seuraa viikonloppuisin tai silloin tällöin. Me ollaan jo eletty se elämä jossa me ollaan pesty miehen boksereita ja tehty sille ruokaa. Ei enää, kiitos. Mulle sopii oikein hyvin suhde, jossa tavataan molempien ehdoilla silloin kun meille sopii. Saan hierontaa, seksiä, läheisyyttä, mielenkiintoisia keskusteluita - ja sitten voin mennä kotiin elämään arkeani. Näin on hyvä. Ja jos jompi kumpi jossain kohtaa alkaa haluta enemmän, hän on vapaa sitä tavoittelemaan - jonkun toisen kanssa.

Vierailija
39/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse tapasin nykyisen mieheni yli nelikymppisenä (molemmat suht samanikäisiä). Tosin tapasimme yhteisen harrastuksen parissa, emme ns. parisuhdemarkkinoilla. 

Vierailija
40/260 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilenhän täällä oli keskustelu, jossa koulutettu, työssäkäyvä ja viestin perusteella ihan fiksulta vaikuttanut mies kertoi miten ei saa naisseuraa. Jännä yhtälö, kun naiset kertovat miten koulutetut miehet voivat poimia rusinat pullasta ja koulutetut miehet kertovat miten vaikea on saada parisuhdetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme