Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen miehen itsenäisyyspäiväjuhlat

Vierailija
06.12.2019 |

Tässä ketjussa aion humaltua ja ehkä kirjoittaa jotain typerää, jota itse pidän syvällisenä.

Tervetuloa seuraani.

Kommentit (86)

41/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa aion humaltua ja ehkä kirjoittaa jotain typerää, jota itse pidän syvällisenä.

Tervetuloa seuraani.

Peukutukset, otahan myös minunkin puolesta :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
42/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 41 kirjoitti:

Täälläkin on nainen yksin itsenäisyyspäivää viettämässä. En ole yksinäinen ja tavallaan minulla on seuraa. Teini ja kaverinsa, mutta ei he nyt varsinaisesti minun seurassa oleskele..

Ymmärrän. Mulla alkaa olla tuo televisio, josta en linnan juhlia katsele, olla pian teini-iässä.

yksinäinenmies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sittari auki aina koko ajan. Oli paljon väkeä, kun kävin. Pitkä sushijono ja tungosta alkoholihyllyillä. Ostin pari tölkkiä itselleni.

Mitä syvällistä on tulossa?

T. Yksinäinen nainen nro x

Ehkä pohdin kaivon kaivamisen problematiikkaa kaupunkialueella, kun kaikki maanalaiset osat ovat täynnä putkia ja johtoja. Tai sitten yritän muistella lukion filosofian kurssien opetuksia ja esittää niitä omiana, ainutkertaisina ajatuksinani.

yksinäinenmies

Vierailija
44/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö koskaan, että ehkä myöhemmin elämässä kaduttaa se, että jäit perheettömäksi ja ilman puolisoa?

Vierailija
45/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yksinäisenä naisena istun Citymarketissa juomassa kahvia. Mut ai niin, meitähän ei ole olemassa.

Onko hyvää kahvia? Onko Cittarissa vielä ihmisiä?

yksinäinenmies

Kohtuullista. Ei kovin montaa ihmistä, kahvilassa olen ainoa. Ja aukiolosta kyselijälle, tämä ainakin on auki 10-20 tänään niin kuin kai muutkin. Pieni paikkakunta.

Minulle kohtuullinen kahvi on se, joka ei ala närästää. Ehkä siis testaan joskus Citymarketin kahvia.

yksinäinenmies

Tummapaahtoista kannattaa kuulemma kokeilla tuossa tapauksessa.

Ai? Mä luulin, että piimää ja Rennietä.

yksinäinenmies

Vierailija
46/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa seuraani.

Hopeakettukin voisi ottaa itse, niin nähtäisiin mitä sieltä paljastuu.

47/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa seuraani.

Eipä maistu:) Ihan tässä nyt yksinään joutilaana, saunan ajattelin lämmitellä. Ainahan jos osoitteen tietää niin voi tulla tänne katsomaan mitä paljastuu :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
48/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö koskaan, että ehkä myöhemmin elämässä kaduttaa se, että jäit perheettömäksi ja ilman puolisoa?

Kyllä mua kaduttaa se nytkin. Ei mun tarvitse sitä erityisemmin miettiä, kun katumus on läsnä jokapäiväisessä arjessani ja usein illan hiljaisina hetkinä pohdin niitä valintoja, joissa otin väärän suunnan ja tein mahdollisuuteni pienemmiksi. En mä koskaan ennen tai aikaisemmin ajatellut, että mun pitäisi ottaa joku suunta tai toimia aktiivisesti löytääkseni onnen tai kumppanin. Ajattelin, että se vain jossain vaiheessa tapahtuu. Ei mulla myöskään ollut mitään pakkomiellettä perheestä tai lapsista. Ne olivat vain vaihtoehto, joita ehkä odotin tapahtuvan sitten, kun aika on sopiva ja oikea. Sitten vain yhtäkkiä huomasin, että aika meni ohi ja se mitä en joskus pitänyt kovinkaan tärkeänä saattaakin olla se, jota nyt myöhemmin kaipaan.

yksinäinenmies

Vierailija
49/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksinäinen mies 40v Helsingistä. Mietin että mitä tekisi yksinäisenä jouluna ja sitä seuraavana yksinäisenä UV:na. Pyykkiä tässä laittelin ja imuroida pitäisi. Siitä on niin monta vuotta kun on mitään kaveria tai naisystävää ollut tämmöisiin juhliin.

Vierailija
50/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin meinasin, mut ystävä houkutteli ex tempore -lasilliselle, joten saatte olla illan ilman mun jorinoita.

Vierailija
51/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa seuraani.

Eipä maistu:) Ihan tässä nyt yksinään joutilaana, saunan ajattelin lämmitellä. Ainahan jos osoitteen tietää niin voi tulla tänne katsomaan mitä paljastuu :D

No hmph. Mietin vaan että kun hopiskin olisi kännännyt palstalla niin tiedä mitä tonttuilisi seuraavaksi profiilikuvan kanssa esimerkiksi.

Vierailija
52/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen nainen on juonut aamusta saakka, menee nyt vähän maate.

Vierailija
53/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se puolison löytäminen periaatteessa myöhäistä ole koskaan. Perheen saamisen osalta voi olla, mutta sen perustamistakin voi joutua katumaan.

Ja ihan sanon näin naisena suoraan.

Vierailija
54/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yksinäisenä naisena istun Citymarketissa juomassa kahvia. Mut ai niin, meitähän ei ole olemassa.

Kuva tai ei uskota.

https://aijaa.com/UPeZLO

Hän on hyvä.

Laihduta. Ehkä sinun ei tarvitsisi olla yksin. Paksun ihmisen käsi.

Vierailija
55/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kaduttaa- on mielestäni typerä sana tuossa yhteydessä. Usein se ei ole oma valinta tai tahto.

-eri

Vierailija
56/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin meinasin, mut ystävä houkutteli ex tempore -lasilliselle, joten saatte olla illan ilman mun jorinoita.

Olen iloinen, että sait syyn poistua täältä palstalta, mutta samalla tuntuu vähän surulliselta, kun itselleni ei ole yhtään ystävää. Sivusta tämä ja en ole ap.

Vierailija
57/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksinäinen mies 40v Helsingistä. Mietin että mitä tekisi yksinäisenä jouluna ja sitä seuraavana yksinäisenä UV:na. Pyykkiä tässä laittelin ja imuroida pitäisi. Siitä on niin monta vuotta kun on mitään kaveria tai naisystävää ollut tämmöisiin juhliin.

Juhlapyhinä suursiivous on jotain, jonka olen usein toteuttanut.

yksinäinenmies

Vierailija
58/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se puolison löytäminen periaatteessa myöhäistä ole koskaan. Perheen saamisen osalta voi olla, mutta sen perustamistakin voi joutua katumaan.

Ja ihan sanon näin naisena suoraan.

Kaikkea voi joutua katumaan. En mä halua ajatella noin. Jos se katumus joskus tulee niin se on tullakseen. Ehkä sitä ennen silti oli positiivisiakin kokemuksia ja ehkä sitä ennen oppi jotain, mistä on jatkossa hyötyä. Kyllä mulle yrittäminen, kokeminen ja mahdollinen katumus aina voittavat sen, että ei koskaan saaanut tuntea mitään.

yksinäinenmies

Vierailija
59/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että olet keksinyt virkistää omaa mieltä ja jakaa elämääsi! :) kivaa iltaa sinulle

Kiitos samoin. En tiedä onko tässä kyse virkistyksestä - ehkä ennnemmin nesteytyksestä. Jakamisesta saa sitten itse kukin tehdä illan mittaan omat päätelmänsä.

yksinäinenmies

Ilman nestettä nuukahtaa aika nopeasti, ei kannata kokeilla! Juo välillä vettä; ei ihan huominen tunnu niin pahalta!

Mukavaa iltaa kaikille muille myös! Linnanjuhlat!

Vierailija
60/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksinäinen nuori nainen. Koiran kanssa täällä metsän keskelle asun. Harmittaa varmaan eniten se, kun sää ollut niin huono ja tykkäisin kuitenkin olla ulkona. Heräsin juuri torkuilta :) Nyt teknoa kuuntelen ja yritän piristyä. Linnan juhlia en jaksa katsoa. Juomana niin huonoa punaviiniä, että jää juomatta. Ruokaa sen verran, että pärjään. Hävettää myöntää, että minulla ei ole yhtään ystävää kumppanista puhumattakaan. Olen muutenkin ujo sekä introvertti ihminen, joten vikaa on itsessäkin. Juuri eilen luin silti yhtä etsitään ystävää- sivustoa ja niiden ihmisten viestejä siellä niin huomasin kuinka samanlaiselta moni vaikutti ja teki mieli oikeasti laittaa viestiä joillekin. Samalla oma elämä hävettää niin paljon, että haluaisin saada oikeasti tätä ensin paremmalla raiteelle, että kehtaisin "vaivata" jotain ihmistä viestilläni.

Nyt minulla ei oikeastaan ole mitään "elämää" ja olen aina kotona jos ei lasketa koiran kanssa lenkkeilyä tai satunnaisia ostosreissuja. Ei vaan yksin tule lähdettyä minnekään, kun olen muutenkin sellainen ihminen joka jännittää kaikkea uutta ja senkin vuoksi jotenkin koen sen niin, että olisi mukavaa olla seuraa uudessa paikassa. Samalla olen sellainen joka tykkäisi tehdä kaikkea uutta joten tämä kaikki sotii keskenään ja nyt olen jossain tilassa, että teen sitten joskus kun kaikki on paremmin, mutta samalla pelkään ettei näin ole ja olen vuosien päästä samassa pisteessä. Rahaakaan tosin ei ole yhtään ylimääräistä mihinkään juuri nyt. Tekosyitä sanoo moni silti ja en kiistä. Toivon, että saisin sellaisia ihmisiä elämääni, jotka ovat sellaisia "hyviä" ihmisiä, kun niitä toisenlaisia on ollut jo liikaakin vuosien varrella. Pahoittelut pitkästä viestistä. Minulla kun on aikaa kirjoittaa vaikka romaani ja sen huomaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä