Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen miehen itsenäisyyspäiväjuhlat

Vierailija
06.12.2019 |

Tässä ketjussa aion humaltua ja ehkä kirjoittaa jotain typerää, jota itse pidän syvällisenä.

Tervetuloa seuraani.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää itsenäisyyspäivää ap & muut.

Ihan kuin vauvapalsta alkaisi hiljentyä nyt kahdeksan jälkeen. Ihmiset menee kai tekemään oikeita juttuja, pois koneelta.

Munkin pitäisi keksiä jotain fiksumpaa tekemistä. Itsekseen tulee passivoiduttua ja jämähdettyä helposti ruudun ääreen. Se on ainoa yksinolon puoli joka mua harmittaa.

Kiitos. Sinne samoin.

Mä en edes viitsi miettiä mikä olisi fiksumpaa tekemistä. Olen vain tässä. Huomiselle on suunnitelmaa ja seuraavalle päivälle. Nyt vain olen. Tässä.

yksinäinenmies

:D No nyt sait kyllä mut tuntemaan oloni vähän kelvottomaksi. Ei ole suunnitelmia huomiselle, sitä seuraavalle päivälle eikä sitä seuraavalle.

Oleilukin on ihan fiksua jos ei ole sellainen rauhaton olo, että pitäis tehdä jotain. 

Höh. Turhaa moinen tuntemus.

Mun suunnitelmat koostuvat kahden tunnin jutusta huomenna ja reilun tunnin jutusta sunnuntaina. Halusin vain kutsua noita suunnitelmiksi, koska se kuulostaa paremmalta.

yksinäinenmies

Tunti tai parikin on jo ihan selvästi jotain. Mulla on hyvin aikaansaava olo jos käyn toimittelemassa jotain parin tunnin ajan. Silloin ehkä ei jos teen vaan pari tuntia jotain kotona, vaikka oliskin ihan tehokasta työaikaa.

Voisin oppia sulta jotain. Mulle kaksi tuntia toimintaa ja muu aika toimetonta saa vain aikaan tunteen siitä, että enemmän olisi pitänyt tehdä.

yksinäinenmies

Vierailija
82/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi yksinäinen. Juon lemppariviiniä, äsken katsoin vähän linnan juhlia, pyörin netissä ja kuuntelen hyvää musiikkia. Pullo on jo puoliksi tyhjä ja mukava nousuhumala päällä niin yksinäisyyskin vähän turtuu tässä, vaikka olisihan se plajon mukavampaa jonkun kanssa viettää aikaa ja jakaa pullo. Mutta minkäs teet.

N25 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkäs teet.

N25 

Mä tein tämän ketjun. Se on mulle suuri edistysaskel verrattuna normaaliin yksinäiseen iltaan. Olen saanut puhua useiden ihmisten kanssa, jakaa mielipiteitä ja tunteita. Yksin mä silti tässä sohvalla istun, mutta ehkä en niin yksin kuin normaalisti.

yksinäinenmies

Vierailija
84/86 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkäs teet.

N25 

Mä tein tämän ketjun. Se on mulle suuri edistysaskel verrattuna normaaliin yksinäiseen iltaan. Olen saanut puhua useiden ihmisten kanssa, jakaa mielipiteitä ja tunteita. Yksin mä silti tässä sohvalla istun, mutta ehkä en niin yksin kuin normaalisti.

yksinäinenmies

No mutta sehän on jo edistysaskel :) välillä se on tällei introverttinä mukavampaakin jutella netissä randomien kanssa ku livenä puolituttujen kanssa small talkkia

Vierailija
85/86 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun ois ihanaa olla yksin! Joisin hitusen terästettyä glögiä ja antautuisin juhlien yksityiskohdille. Nyt täällä pyörii perhehärdelli, telkka päällä mut en saa mitään selvää. Lihavia vieraita. T. Perheenäiti

Ikävää että vieraasi ovat lihavia. Ne todellakin peittävät tv-ruudun.

Voisitko kaventaa ulko-oveasi niin että vain hoikat vieraat mahtuvat siitä sisälle?

Ja sellaiset pulkannarun kokoiset vieraat syövätkin vähemmän. Niille riittää muutama papu ja purkkiherne. Sekin on säästöä ruokalaskussa.

Vierailija
86/86 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, hölökyn kölökyn.

Kiitos. Kaadoin juuri ensimmäisen kylmän oluen tuoppiin.

yksinäinenmies

Älä ainakaan vuodata kyyneleitä oluen sekaan.

Yksinäinen nainen

Yksinäisyyteni ei ole pitkään aikaan ollut kyyneleitä aiheuttavaa mallia. Olen tähän jo niin tottunut, että vain tuhahtelen, kun totean tosiasian. Ehkä joskus silmäkulma saattaa vettyä, kun ulkona on pimeää ja hiljainen asunto ahdistaa, mutta silloinkin pitää tarkistaa onko kyynel aito vai leikatun sipulin aiheuttama.

yksinäinenmies

Minun silmäni kyynelehtivät ainoastaan sipulia pilkkoessani. Olen jo kyynistynyt ja turtunut.

Mutta ei se enää minua huoleta. Olen hyväksynyt osani.

Yksinäinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi