Yksinäisen miehen itsenäisyyspäiväjuhlat
Tässä ketjussa aion humaltua ja ehkä kirjoittaa jotain typerää, jota itse pidän syvällisenä.
Tervetuloa seuraani.
Kommentit (86)
Täällä myös yksi yksinäinen. Juon lemppariviiniä, äsken katsoin vähän linnan juhlia, pyörin netissä ja kuuntelen hyvää musiikkia. Pullo on jo puoliksi tyhjä ja mukava nousuhumala päällä niin yksinäisyyskin vähän turtuu tässä, vaikka olisihan se plajon mukavampaa jonkun kanssa viettää aikaa ja jakaa pullo. Mutta minkäs teet.
N25
Vierailija kirjoitti:
Mutta minkäs teet.
N25
Mä tein tämän ketjun. Se on mulle suuri edistysaskel verrattuna normaaliin yksinäiseen iltaan. Olen saanut puhua useiden ihmisten kanssa, jakaa mielipiteitä ja tunteita. Yksin mä silti tässä sohvalla istun, mutta ehkä en niin yksin kuin normaalisti.
yksinäinenmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minkäs teet.
N25
Mä tein tämän ketjun. Se on mulle suuri edistysaskel verrattuna normaaliin yksinäiseen iltaan. Olen saanut puhua useiden ihmisten kanssa, jakaa mielipiteitä ja tunteita. Yksin mä silti tässä sohvalla istun, mutta ehkä en niin yksin kuin normaalisti.
yksinäinenmies
No mutta sehän on jo edistysaskel :) välillä se on tällei introverttinä mukavampaakin jutella netissä randomien kanssa ku livenä puolituttujen kanssa small talkkia
Vierailija kirjoitti:
Ai kun ois ihanaa olla yksin! Joisin hitusen terästettyä glögiä ja antautuisin juhlien yksityiskohdille. Nyt täällä pyörii perhehärdelli, telkka päällä mut en saa mitään selvää. Lihavia vieraita. T. Perheenäiti
Ikävää että vieraasi ovat lihavia. Ne todellakin peittävät tv-ruudun.
Voisitko kaventaa ulko-oveasi niin että vain hoikat vieraat mahtuvat siitä sisälle?
Ja sellaiset pulkannarun kokoiset vieraat syövätkin vähemmän. Niille riittää muutama papu ja purkkiherne. Sekin on säästöä ruokalaskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, hölökyn kölökyn.
Kiitos. Kaadoin juuri ensimmäisen kylmän oluen tuoppiin.
yksinäinenmies
Älä ainakaan vuodata kyyneleitä oluen sekaan.
Yksinäinen nainen
Yksinäisyyteni ei ole pitkään aikaan ollut kyyneleitä aiheuttavaa mallia. Olen tähän jo niin tottunut, että vain tuhahtelen, kun totean tosiasian. Ehkä joskus silmäkulma saattaa vettyä, kun ulkona on pimeää ja hiljainen asunto ahdistaa, mutta silloinkin pitää tarkistaa onko kyynel aito vai leikatun sipulin aiheuttama.
yksinäinenmies
Minun silmäni kyynelehtivät ainoastaan sipulia pilkkoessani. Olen jo kyynistynyt ja turtunut.
Mutta ei se enää minua huoleta. Olen hyväksynyt osani.
Yksinäinen nainen
Voisin oppia sulta jotain. Mulle kaksi tuntia toimintaa ja muu aika toimetonta saa vain aikaan tunteen siitä, että enemmän olisi pitänyt tehdä.
yksinäinenmies