Linnan juhlat 2019 OFFICIAL
Kommentit (1522)
Onko tää uus juttu että presidenttiparin perheenjäsenet tulee kättelyyn?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Onko kaikilla palstamammoilla nyt Munsalan puvut päällänsä?
Kun ei löytynyt tekijää, vaikka olisin maksanut 100 euroa tekopalkkaa. 😕 Kokoni on 56-58.
Miksi tuonne aina otetaan hinttareita arvioimaan pukuja. Kai heteroitakin on kouluttautunut alalle.
Jennillä hyvin kaunis puku ja onnistunut meikki jälleen kerran. Ja upeat korut kuten yleensä aina. Hieno juttu, että valitsi jo aiemmin käyttämäänsä puvun hieman uudistettuna.
Tää kuvakulma presidenttiparin takaa vie kyllä vähäisenkin ilon tän katsomisesta
Onko muilla Areenan lähetys mykkä? Toimii kaikki muut äänet kyllä koneessa mutta Areenassa ei.
Pirjo Nuotiolla oli kaunis punainen puku. Todella pirteä kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko juhla meni alusta alkaen päin peetä ku kaikkia veteraaneja ei kutsuttu. Huomio vaan tyhjäpää-julkkiksiin.
Juu ei ole mun vaaria kutsuttu ikinä :( nyt ikää 95 ja tänä vuonna kunto mennyt niin huonoksi ettei enää seuraavaa itsenäisyyspäivää varmaan näe..
Sotien veteraaneja on vielä n. 10 000 elossa, joten sun ukki ei ole ainoa jota ei ole kutsuttu...
Vierailija kirjoitti:
Keitä ne vieraat on jotka odottaa valmiiksi parvella?
Joku vuosi sanottiin että presidenttiparin sukulaisia ym avustajia, työntekijöitä. Mutta äskenhän tuli jennin äiti ja isä ja muita sukulaisia kättelyyn.
Onpa paljon sinisiä mekkoja.
Jennin mekko istuu kyllä tosi hyvin vaikka materiaali näyttää ei niin hyvältä. Takaa asu on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Keitä ne vieraat on jotka odottaa valmiiksi parvella?
Työntekijöitä ja pressaparin läheisiä.
Mut miks tänä vuonna mm. Haukion perhettä oli kättelemässä? Ei ole ollut tapana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jan Anderssonin puoliso ei tullut?
Miksi Jan tuli itse?
No eipä tarvi odottaa mitään oikeeta journalismia häneltäkään.
Siis saako koko Jennin sukukin kutsut aina tuohon juhlaan?