Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Jesse Puljujärvellä on niin pieni kypärä, että visiiri on otsan kohdalla??
06.12.2019 |
On häirinnyt tämä asia jo pitemmän aikaa. Nyt sain rohkeutta lähteä utelemaan asiasta...
Kommentit (5)
Sama juttu ilmeisesti kondomin kanssa
https://www.seiska.fi/kotimaa/ohhoh-nhl-tahti-jesse-puljujarvi-hillui-k…
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin korkea otsa, ettei löydy tarpeeksi isoa kypärää?
Onhan niitä kypäriä eri mallisia, kai sieltä sopivampikin löytyisi.
Pää on iso, ego kännissä on iso, kiguli on iso, kielipää ei ole iso. Mutta pienelläkin kielipäällä tulee toimeen, pitää vain tietää miten sitä kieltä (sic) käyttää.
Alue: Aihe vapaa
Eipä tuo ole peiliin vilkaissut?