Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset! Olkaa onnellisia (tai edes tyytyväisiä!), että saatte asua Suomessa

Vierailija
06.12.2019 |

Minä tutustuin netissä venäläiseen mieheen, joka asuu tällä hetkellä Virossa. On asunut Suomessa ja rakastaa tätä maata, koska tämä on kuulemma niin rauhallinen maa. Hän ei kuulemma pidä virolaisista/venäläisistä naisista vaan suomalaisista. Kysyin miksi, ja syyksi sanoi, että suomalaiset naiset ovat suorapuheisia. Mies on todella masentunut joutuessaan viisumin loputtua takaisin Viroon ja hakee koko ajan aktiivisesti työlupaa Suomeen.

Tässä siis hieman eri perspektiiviä meille suomalaisille. 🙂

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukikohan tätä kukaan

Vierailija
2/6 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kauan yrittänyt saada terapiaa hyväksikäytön aiheuttamaan traumaan. Hakemukset tulee hylättynä. Kun kelan rahat menee tulkkeihin ym. Lisäksi on käsittämätöntä että rikostuomiot on olemattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt Suomea moittivan avauksen niin olisit saanut enemmän vastauksia.

Vierailija
4/6 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ystäväsi asiat selviävät. Hän on ilmeisesti löytänyt paikkansa täältä. Se on ihan mukavaa saada tänne tulijoita, jotka oikeasti haluavat olla nimenomaan Suomessa ja olla osa meidän yhteiskuntaa.

Tämä on ihan hyvä paikka ja rakastan etenkin Suomen luontoa. En haluaisi ainakaan pysyvästi muuttaa muualle.

Vierailija
5/6 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mennä naimisiin sen kanssa.

Vierailija
6/6 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin mennä naimisiin sen kanssa.

Pitikö sinun kirjoittaa "voit"? Olen kyllä kiinnostunut miehestä ja hän minusta. Meillä on paljon yhteistä ja pidetään toistemme ulkonäöstä. Toivon todella että pääsemme tapaamaan vielä.

Ap