Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies treffiprofiilissaan ilmoittanut 185 cm pituus ja 92 kg paino, onko hän timmissä kunnossa vai hieman tukeva?

Vierailija
06.12.2019 |

Sporttinen ilmoittanut ulkonäöstään. Vai täytyykö varautua plösöön ulkonäköön?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on läskiäKIN! Ihmeellistä, että näitä totuuksia alapeukutetaan niin raivokkaasti. Onhan se itsestäänselvää, että noilla mitoilla ja tuolla bmi:llä tavisliikkujalla on rasvaa jossain kohtaa tai ympäriinsä oli mies tai nainen. :D Seksikäs voi silti olla varsinkin jos on itsevarma ja enemmän toisten mieleen. Normaali ja terve paino miehelle on itse asiassa aika köykäinen, sellaiset 60-75 kiloa pituudesta riippuen, aloituksen miehelle jopa 80 kiloa. Silloin on miehekäs ja kiinteä. Ei naisillekaan ihannepaino ole mikään 70+. Vaikka moni tänä päivänä painaa sen 100 kiloa ja joidenkin mielestä isompi parempi niin itse näyttää "sirolta"...

Puhut ihan älyttömiä. Hatustako näitä painoja vetelet?

Googlaa BMI. Sieltä saa ihan reilun vaihteluvälin normaalipainolle.

-eri

Vierailija
42/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on läskiäKIN! Ihmeellistä, että näitä totuuksia alapeukutetaan niin raivokkaasti. Onhan se itsestäänselvää, että noilla mitoilla ja tuolla bmi:llä tavisliikkujalla on rasvaa jossain kohtaa tai ympäriinsä oli mies tai nainen. :D Seksikäs voi silti olla varsinkin jos on itsevarma ja enemmän toisten mieleen. Normaali ja terve paino miehelle on itse asiassa aika köykäinen, sellaiset 60-75 kiloa pituudesta riippuen, aloituksen miehelle jopa 80 kiloa. Silloin on miehekäs ja kiinteä. Ei naisillekaan ihannepaino ole mikään 70+. Vaikka moni tänä päivänä painaa sen 100 kiloa ja joidenkin mielestä isompi parempi niin itse näyttää "sirolta"...

BMI on kehitetty hollantilaisten varumiesten mittaamiseen 1830-luvulla. Silloin on ollut vähän erilaiset olosuhteet ja ravitsemus ja ei se ota huomioon lihaksikkuutta eikä sitä että ihmiset ovat pidempiä ja paremmin ravittuja kuin tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai miehestä, mutta ei kai toi ole kummoinen paino tuolla pituudella. Eksä oli 187-senttinen ja satakiloinen, eikä missään nimessä tukeva. Ei myöskään lihaskimppu.

Minun exäni painoi 200 kiloa, eikä missään nimessä ollut tukeva!

Oli se siis tukevakin, muttei tuossa painossa. Ei ollut mikään juttu. Sä tosin oot seurustellut tynnyrin tai lipputangon kans.

Jos satakiloinen ei ole yhtään tukeva, on aika ehkä käydä Specsaversilla.

Ihminen voi olla iso olematta tukeva. Ootko nähnyt yhden ihmisen elämässäsi ja sen perusteella nyt vänkäät? Tämä oli vain yksi esimerkki, kun en kaikkien painoja voi tietää. Kuten et sinäkään.

Vierailija
44/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natikkalihakset:) Eipä taida olla tämän kirjoittajalla itsellään hirveästi salilla tullut käytyä. Totuushan on että jos käyt siellä treenaamassa ja teet asiat oikein. Etkä vain kuvia ota itsestäsi tai hinkkaa jotain pienillä painoilla että ei tunnu pahalta niin sulla on lihasta. Työtä se vaatii ja sitoutumista. Se on aina hirveän helppo muille huudella roinasta ja muusta jos ei itsellä kiinnosta tehdä niitä asioita oikein. 

Voi se ylimääräinen olla lihastakin. Sellainen ei vain viehätä kaikkia naisia. Ja todennäköisemmin se on pläskiä, miehet ovat naisiakin useammin harhaisia tähän suuntaan.

Vierailija
45/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI on kehitetty hollantilaisten varumiesten mittaamiseen 1830-luvulla. Silloin on ollut vähän erilaiset olosuhteet ja ravitsemus ja ei se ota huomioon lihaksikkuutta eikä sitä että ihmiset ovat pidempiä ja paremmin ravittuja kuin tuolloin.

Minun käsitykseni mukaan BMI:n normaalialue ottaa huomioon eri ruumiinrakenteet, ja sitä on taidettu laventaakin tässä viime vuosikymmeninä.

Mutta denialisti tietenkään ei usko.

Vierailija
46/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai miehestä, mutta ei kai toi ole kummoinen paino tuolla pituudella. Eksä oli 187-senttinen ja satakiloinen, eikä missään nimessä tukeva. Ei myöskään lihaskimppu.

Oli se siis tukevakin, muttei tuossa painossa. Ei ollut mikään juttu. Sä tosin oot seurustellut tynnyrin tai lipputangon kans.

Ihminen voi olla iso olematta tukeva. Ootko nähnyt yhden ihmisen elämässäsi ja sen perusteella nyt vänkäät? Tämä oli vain yksi esimerkki, kun en kaikkien painoja voi tietää. Kuten et sinäkään.

Eli sinä myönnät, että minun 200-kiloinen exäni oli ihan tyrmäävän hyvävartaloinen?

Vierailija
47/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on mies 100kg pituus 178cm ,läski https://pbs.twimg.com/media/EBdpUo0WwAou4wf.jpg

Vierailija
48/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan älyttömiä. Hatustako näitä painoja vetelet?

En :D

Vierailija
49/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli jotain tommosta. Painoindexin mukaan ylipainoinen, mutta oli hyvin hoikka jopa. Oli treenannut aina, niin lihakset oli kunnossa. Ei noi luvut itsellään mitään kerro.

Painoindeksin mukaan ylipainoinen ei ole ”hyvin hoikka” muualla kuin palstapappojen päiväunissa.

Painoindeksin mukaan 180cm miehen pitäisi painaa 80kg. Innbody ilmoittaa kuitenkin ihannepainokseni 88kg. Enkä 92kg näytä lihavalta ja vatsan ympärys on 97cm.

Vierailija
50/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin Myer, kymmenottelun maailmanennätysmies. Googlen mukaan 186cm ja 77kg

https://i.ytimg.com/vi/9KZkXquglOI/maxresdefault.jpg

Vierailija
51/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on mies 100kg pituus 178cm ,läski https://pbs.twimg.com/media/EBdpUo0WwAou4wf.jpg

Hui, tuossahan jo pelkää ite tulevansa hakatuksi :/

Vierailija
52/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin Myer, kymmenottelun maailmanennätysmies. Googlen mukaan 186cm ja 77kg

https://i.ytimg.com/vi/9KZkXquglOI/maxresdefault.jpg

Kevin Mayer*

Vierailija
53/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa mainittu mies ei ollut ammattinyrkkeilijä XD Hyviä esimerkkejä teillä...

Vierailija
54/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli jotain tommosta. Painoindexin mukaan ylipainoinen, mutta oli hyvin hoikka jopa. Oli treenannut aina, niin lihakset oli kunnossa. Ei noi luvut itsellään mitään kerro.

Painoindeksin mukaan ylipainoinen ei ole ”hyvin hoikka” muualla kuin palstapappojen päiväunissa.

Painoindeksin mukaan 180cm miehen pitäisi painaa 80kg. Innbody ilmoittaa kuitenkin ihannepainokseni 88kg. Enkä 92kg näytä lihavalta ja vatsan ympärys on 97cm.

Näytät kyllä muille vaikket itse sitä näe

Vierailija
55/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon tuollaista! Rasvaa on liikaa.

Ja sen jälkeen teet niin kuin muutkin ja valitat täällä, miten pinnallisia miehet ovat kun kaikki haluavat vain sen nuoren ja ulkonäöltään kauniin naisen, vaikka itse olisivat mitä.

Vierailija
56/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa mainittu mies ei ollut ammattinyrkkeilijä XD Hyviä esimerkkejä teillä...

Ammattinyrkkeilijät eivät yleensä ole mitenkään poikkeuksellisen lihaksikkaita, edes raskaassa sarjassa. Tyson oli melkoinen geneettinen ihme huippuaikoinaan.

Vierailija
57/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold taisi joskus sanoa että sen bmi oli 27 silloin kun se punttasi.

Eli jos se sun mies ei vedä horkkaa ja mene 5 krt viikossa punttikselle niin läski se on.

Jollekin ei horkkaa punttissali harjoittelijalle jo joku 2-3kg lisää lihasta vuodessa on hyvä saavutus joten todella harvalla on jotain 20kg ylimääräistä lihasta.

Vierailija
58/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä myönnät, että minun 200-kiloinen exäni oli ihan tyrmäävän hyvävartaloinen?

Miksi minun pitäisi se kieltääkään? En ole nähnyt eksääsi.

Vierailija
59/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä 180cm ei ole ylimääräistä kun painan 95. Sen alle pitää alkaa lihasmassan hävitä. Mutta tuo on minulle luontainen paino joka tuntuu pysyvän vaikka en juuri treenaisikaan, siinä kohtaa on kai kohtuulliset geenit.

Minulla taas ei ole yhtään ylimääräistä niin kauan kuin painan alle 140, ja paino pysyy siinä vaikka en treenaisikaan. Eli erinomaiset geenit minulla!

Ps. Joo, en ole tosissani. Ja sinä olet ylipainoinen.

Selvä, pitää mennä peilin eteen itkemään ja kertomaan sixpäckille että sen pitäisi olla piilossa. Minä kerroin vain kuinka asia minun kohdalla on, sinä voit mennä syömään sipsejä ja karkkeja sohvalle, katso kauanko menee että saavutat 150kg.

Vierailija
60/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arnold taisi joskus sanoa että sen bmi oli 27 silloin kun se punttasi.

Eli jos se sun mies ei vedä horkkaa ja mene 5 krt viikossa punttikselle niin läski se on.

Jollekin ei horkkaa punttissali harjoittelijalle jo joku 2-3kg lisää lihasta vuodessa on hyvä saavutus joten todella harvalla on jotain 20kg ylimääräistä lihasta.

Hehe, Arnoldin paino oli kilpailun ulkopuolella 118 kg ja pituus n.186 cm (ei 188 niikuin valehteli) eli painoindeksi oli 34,1 =merkittävä ylipaino. Voittaessaan Mr. Olympian 1974 painoi 113 kg rasva n.7%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme