Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan lapseton mies jaksaa katsella kahden lapsen äitiä?

Vierailija
06.12.2019 |

Missä vaiheessa tuo tajuaa, että elämäni on tylsää arkea, jossa lapset pyörivät jaloissa yli puolet ajasta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tylsä arki ei varmaan karkota. Mutta huonosti käyttäytyvät kakarat se tekee ennemmin tai myöhemmin. Huolehdi siis kasvatuksesta.

Vierailija
2/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mun mies on katsellut tätä 3 valmiin lapsen äitiä kohta 24v:) Yhteinen kuopus syntyi 6v yhdessäolon jälkeen.

Toki alku oli nuoremmalle miehelleni hämmentävää mutta samankaltaiset arvot helpotti tilannetta ja vuodessa perhe hitsautui yhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äidillä on ollut sama mies nyt jonkun 26 vuotta tms. Miehellä on sisko, yhteisiä lapsia heidän äidillään ja hänen puolisollaan ei ole. Äidin "uusi" mies on toki tässä vaiheessa kuin toinen isä heille ja kuin toinen isoisä miehen siskon lapselle.

Vierailija
4/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 jo aikuista lasta. Sanoisin niin että riippuu naisesta ei ne lapset ja arki karkottaa jos sillä miehellä on lapsiperhe silmää. Miehelle se nainen on se juttu.älä ajattele että sun lapset on este tai rasite. Miehelle kysymys on sinusta

Vierailija
5/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi yks lapseton mies on tossa jaksanut ihan heittämällä jo 14v, eikä yhteisiä edes tule.

Vierailija
6/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisevista viesteistä! En ajatellut, että tapailisin lapsetonta miestä ja siksi käyn kamppailua koko ajan asian vuoksi. Ajattelen, että mies alkaa kaipaamaan lapsetonta ja huoletonta elämää, jossa tehdään spontaanisti asioita. Hän myös joutuu jakamaan huomioni lasteni kanssa, silloin kun kaikki ovat paikalla. Arvomaailmamme ja elämänkatsomuksemme ovat hyvin samankaltaisia, joten toivon näiden asioiden painavan vaakakupissa enemmän.

ap

Vierailija
7/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on paljon sinusta itsestäsi kiinni. Moni äiti ei esim. anna isäpuolen pitää kuria lapsilleen, jolloin lapsista saattaa tulla todella sietämättömiä isäpuolen seurassa, koska lapset tietävät, että isäpuolelle saa tehdä tai sanoa lähes mitä vaan ilman, että siitä seuraa mitään. Anna siis isäpuolen olla niin täysivaltainen suhteessa lapsiin kuin mahdollista, jotta perheen sisälle ei tule mitään ylimääräisiä jännitteitä tai kiiloja.

Vierailija
8/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kokee jäävänsä ulkopuoliseksi, se lähtee mahdollisimman pian.

Vierailija
10/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E=mc2 kirjoitti:

Mulla on 4 jo aikuista lasta. Sanoisin niin että riippuu naisesta ei ne lapset ja arki karkottaa jos sillä miehellä on lapsiperhe silmää. Miehelle se nainen on se juttu.älä ajattele että sun lapset on este tai rasite. Miehelle kysymys on sinusta

Ei välttämättä. Nainen ja mies voi muuten sopia yhteen ja rakastua, mutta jos mies ei ole perheihminen niin yhteiselosta ei mitään tule.

Vierailija
11/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku ja kyllä minä ainakin "jaksaisin". Tuntuu vaan, että äidit etsii mielummin miehen jolla on itselläkin lapsia.

M37

Vierailija
12/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimolla on kolme lasta aikaisemmasta suhteesta 2, 5 ja 8-vuotiaat, rakastan heitä kuon omiani.

Omia lapsia en tule siittämään, olen tuhkis.

Silti kelpasin ihanalle vaimolleni.

Vierailija
13/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niistä lapsista, ovatko mahtavia vai vi*tupäitä.

Vierailija
14/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu miehestä, miehen luonteenpiirteistä, miehen arvoista, lapsuuden perheistä ja jopa miehen isovanhempien kokemuksista ja siitä, kuinka ne ovat siirtyneet sukupolvelta toiselle. Viihtyykö mies pääasiassa yksin ja seurassa on merkitystä. Myös miehen tulevaisuuden kokemuksilla, ja hänen luonteensa resilienssillä on tekemistä asian kanssa: tuleeko hän kohtaamaan sairautta, työttömyyttä työkyvyttömyyttä, auto-onnettomuutta, vammautumista, omien vanhempiensa ja muiden sukulaistensa vaikeahoitoisuutta, joutuuko sotaan, vammautuuko mahdollisessa sodassa jne. jne. Näitä tulevaisuudessa tapahtuvia mahdollisia ikäviä asioitahan ei voi kukaan tietää.

On miehiä ja naisia, jotka eivät osaa, viitsi, jaksa tai kykene katsomaan edes omien lasten äitiä/isää tai edes niitä omia lapsia. Sitten taas on mieheiä ja naisia, jotka koko loppuelämänsä rakastavat, välittävät, huolehtivat, iloitsevat, kiintyvät niihin puolison lapsiin.

Totuuden nimessä on sanottava, että se hänen valintansa riippuvat myös sinusta: jos alkoholisoidut, olet peliriippuvainen, käytät huumeita, et peseydy, et hoida omia velvollisuuksiasi kotona, ilkeilet, valehtelet, petät jne, niin tuskin monikaan jaksaa sellaista pitkään katsella. Jos taas on yleensä mukava, auttavainen, toista rakastava ja kunnioittava, juuri toisen maun mukainen persoonallisuus, niin silloin asiat todennäköisimmin menevät hyvin.

Vierailija
15/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kahdesta kolmeen päivään ja sitten tajuaa että kenes mukuloita täällä rääkyy.

Vierailija
16/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kahdesta kolmeen päivään ja sitten tajuaa että kenes mukuloita täällä rääkyy.

Meinaat, ettei niitä housuista roikkuvia räkäkoneita huomaa aiemmin?

Vierailija
17/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaan, sen plöysän vaginan lumoissa jaksaa pari päivää pyöriä.

Vierailija
18/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi tiedä uusioperheitä, mutta kouluaikaisen kaverin perhe tulee mieleen. Nätti/kaunis kahden lapsen parikymppinen totaali-yh ja komea mies kohtasivat, en ole varma, mies ehkä 5 vuotta vanhempi kuin nainen, saivat yhden yhteisen lapsen. Täydellisiä naimanaamoja ja vanhemmatkin lapset näyttivät ihan "isältään" vaikkeivät tietenkään hänen olleet.

Vierailija
19/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaan, sen plöysän vaginan lumoissa jaksaa pari päivää pyöriä.

Niin joo kouluistakin on vapaapäivä tänään... surullista, ettei lapsilla ole kavereita. :(

-eri

Vierailija
20/24 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton sinkku ja kyllä minä ainakin "jaksaisin". Tuntuu vaan, että äidit etsii mielummin miehen jolla on itselläkin lapsia.

M37

Tunnistan tämän. Itsekin ajattelin, että kumppanilla täytyisi olla lapsia, koska jotenkin ajattelin, ettei lapseton mies ymmärrä perhe-elämästä mitään. Toisaalta mietin sitä, miten vaikeaa on kahden perheen lapset saada tulemaan toimeen keskenään edes jotenkin. Lapsellista kumppanivaihtoehtoa en ole siis ikinä ehtinyt tapailla, kun törmäsin nykyiseen. Hän halusi jatkaa, vaikka yritinkin pelotella häntä lapsiarjella. Vielä hän ei ole juossut karkuun...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi