Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies treffiprofiilissaan ilmoittanut 185 cm pituus ja 92 kg paino, onko hän timmissä kunnossa vai hieman tukeva?

Vierailija
06.12.2019 |

Sporttinen ilmoittanut ulkonäöstään. Vai täytyykö varautua plösöön ulkonäköön?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa mistä paino koostuu. Exä oli 182cm ja sata kiloinen, pelkkää lihasta.

Painoindeksiltään mitattuna tuo on päälle 30. Varmasti pelkkää lihasta - niin kuin yleensä tuon painoiset naisetkin ovat sopusuhtaisia ja kurvikkaita ;)

Vierailija
22/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut todella kovaa ja tavoitteellisesti kehonrakennnusta harrastavat voivat olla timmejä ja lihaksikkaita noilla lukemilla. Tyypillisen kuntoilijan, ja semilihaksikkaan, hoikahkon paino olisi lähempänä 80kg tuolla pituudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai miehestä, mutta ei kai toi ole kummoinen paino tuolla pituudella. Eksä oli 187-senttinen ja satakiloinen, eikä missään nimessä tukeva. Ei myöskään lihaskimppu.

Minun exäni painoi 200 kiloa, eikä missään nimessä ollut tukeva!

Vierailija
24/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa mistä paino koostuu. Exä oli 182cm ja sata kiloinen, pelkkää lihasta.

Sit on vetänyt hormoneja, koska muuten ei ole.

Vierailija
25/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plösö tai roinaaja on. 185cm mies natikkalihaksilla ja kympin rasvaprossalla painaa maksimissaan 85 kg.

Eli varauduttava, että hieman mahaa ja pientä kaksoisleukaa ehkä?

Vierailija
26/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plösö tai roinaaja on. 185cm mies natikkalihaksilla ja kympin rasvaprossalla painaa maksimissaan 85 kg.

Eli varauduttava, että hieman mahaa ja pientä kaksoisleukaa ehkä?

Se taas riippuu geeneistä, mihin rasva kerääntyy, mutta jotain tuollaista on odotettavissa.

Vierailija
27/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on läskit av-mammat sheimaamassa miehiä. Eikö se kehopositiivisuus muuten koske miehiä? 

Vierailija
28/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on läskit av-mammat sheimaamassa miehiä. Eikö se kehopositiivisuus muuten koske miehiä? 

Ei tässä sheimata ketään. Mutta kyllä ylipainon näkee päälle päin, mammasta ja papasta.

Vierailija
29/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti varautua plösöön ulkonäköön, sillä pessimisti katsos ei pety. Silloinhan voit yllättyä iloisesti jos vastassa onkin treenattu adonis!

Vierailija
30/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on läskiäKIN! Ihmeellistä, että näitä totuuksia alapeukutetaan niin raivokkaasti. Onhan se itsestäänselvää, että noilla mitoilla ja tuolla bmi:llä tavisliikkujalla on rasvaa jossain kohtaa tai ympäriinsä oli mies tai nainen. :D Seksikäs voi silti olla varsinkin jos on itsevarma ja enemmän toisten mieleen. Normaali ja terve paino miehelle on itse asiassa aika köykäinen, sellaiset 60-75 kiloa pituudesta riippuen, aloituksen miehelle jopa 80 kiloa. Silloin on miehekäs ja kiinteä. Ei naisillekaan ihannepaino ole mikään 70+. Vaikka moni tänä päivänä painaa sen 100 kiloa ja joidenkin mielestä isompi parempi niin itse näyttää "sirolta"...

Vierailija
31/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit on vetänyt hormoneja, koska muuten ei ole.

No se onki toinen tarina :D

Vierailija
32/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 10cm lyhyempi ja paino 90kg, vyötäröni on silti 88cm. 

M33

Vierailija
33/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sovimmekin hieman epäselvän tapaamisen yhteen tapahtumaan ja hän kertoi tuntomerkkinsä itsestään, joskin mies itse epäili näemmeköhän edes, jos ihmisiä siellä paljon. Joten, jos bongaan hänet sattumalta sieltä, voin ehkä jo ennalta nähdä hänestä kannattaako mennä sanomaan heippa.

Vierailija
34/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai miehestä, mutta ei kai toi ole kummoinen paino tuolla pituudella. Eksä oli 187-senttinen ja satakiloinen, eikä missään nimessä tukeva. Ei myöskään lihaskimppu.

Oli se siis tukevakin, muttei tuossa painossa. Ei ollut mikään juttu. Sä tosin oot seurustellut tynnyrin tai lipputangon kans.

Vierailija
35/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 180cm ei ole ylimääräistä kun painan 95. Sen alle pitää alkaa lihasmassan hävitä. Mutta tuo on minulle luontainen paino joka tuntuu pysyvän vaikka en juuri treenaisikaan, siinä kohtaa on kai kohtuulliset geenit.

Vierailija
36/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natikkalihakset:) Eipä taida olla tämän kirjoittajalla itsellään hirveästi salilla tullut käytyä. Totuushan on että jos käyt siellä treenaamassa ja teet asiat oikein. Etkä vain kuvia ota itsestäsi tai hinkkaa jotain pienillä painoilla että ei tunnu pahalta niin sulla on lihasta. Työtä se vaatii ja sitoutumista. Se on aina hirveän helppo muille huudella roinasta ja muusta jos ei itsellä kiinnosta tehdä niitä asioita oikein. 

Vierailija
37/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se siis tukevakin, muttei tuossa painossa. Ei ollut mikään juttu. Sä tosin oot seurustellut tynnyrin tai lipputangon kans.

Jos satakiloinen ei ole yhtään tukeva, on aika ehkä käydä Specsaversilla.

Vierailija
38/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on läskiäKIN! Ihmeellistä, että näitä totuuksia alapeukutetaan niin raivokkaasti. Onhan se itsestäänselvää, että noilla mitoilla ja tuolla bmi:llä tavisliikkujalla on rasvaa jossain kohtaa tai ympäriinsä oli mies tai nainen. :D Seksikäs voi silti olla varsinkin jos on itsevarma ja enemmän toisten mieleen. Normaali ja terve paino miehelle on itse asiassa aika köykäinen, sellaiset 60-75 kiloa pituudesta riippuen, aloituksen miehelle jopa 80 kiloa. Silloin on miehekäs ja kiinteä. Ei naisillekaan ihannepaino ole mikään 70+. Vaikka moni tänä päivänä painaa sen 100 kiloa ja joidenkin mielestä isompi parempi niin itse näyttää "sirolta"...

Puhut ihan älyttömiä. Hatustako näitä painoja vetelet?

Vierailija
39/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä 180cm ei ole ylimääräistä kun painan 95. Sen alle pitää alkaa lihasmassan hävitä. Mutta tuo on minulle luontainen paino joka tuntuu pysyvän vaikka en juuri treenaisikaan, siinä kohtaa on kai kohtuulliset geenit.

Minulla taas ei ole yhtään ylimääräistä niin kauan kuin painan alle 140, ja paino pysyy siinä vaikka en treenaisikaan. Eli erinomaiset geenit minulla!

Ps. Joo, en ole tosissani. Ja sinä olet ylipainoinen.

Vierailija
40/78 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hyvin lihaksikas. Näin kisaavan 186 cm/100 kg miehen ja hänessä ei ollut kyllä yhtään ylimääräistä rasvaa.

Mutta naisten mielestä lihaksikas sonnikin on läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan