Kuinka suuri turn-off miehelle on silmälasit?
Olen mielestäni ihan nätti, mutta minulla on silmälasit. Kuvallisiin deittiprofiileihin saan huonosti vastauksia. ( en ole lihava)
Kommentit (39)
Voi hyvää päivää! Jos vuonna 2019 suhde tai sen alku kaatuu silmälaseihin, niin etsi ihminen uusi mies!
Ei mikään turn-off verrattuna ylimääräisiin kiloihin...
Lasit ok, kunhan et ole "täti-look"
Näitä kommentteja on kyllä vaikea uskoa.
Mua on piikitelty silmälaseista lapsesta asti.
Muutenkin on kurjaa kun näkö on huono.
Kai te nyt sentään tajuatte, että
ne ovat apuväline, eikä mikään koriste (tai rumiste)?
Uskon, että lasit ei sovi sulle ollenaan,onhan pitkät ripsetkin. Laser-leikkaus voisi auttaa, jolloin laseja ei tarvittaisi ja voisit olla oma itsesi (käyttää mascaraa kunnolla).
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin on kurjaa kun näkö on huono.Kai te nyt sentään tajuatte, että
Isot, räikeät änkyräfeministilasit ovat kyllä rumiste ja tehokas keino karkottaa miehiä. Yleensä tosin esiintyvät punaiseksi värjätyn kynityn pystytukan kanssa.
Huokaus. Nainen 31 kertoo että on rypyttömät kauniit kasvot...niiiiin. Kenellä kolmeykkösellä nyt olisi ryppyjä. Itse olen 5kymppinen ja nyt on silmäkulmiin ilmestyneet ohkaiset juonteet ja otsassa sama jos katsoo tarkkaan peilistä. Simälasit turn-on miehellä ja naisella. Itsellänikin lasit...tykkään.
Kyllä minulle silmälasit ovat myös koriste. Näytän laseissa paremmalta ja sangoissa on kauniit "koristeet".
Kauniit ja sopivat silmälasit on kuin korut. Ja näkee vielä hyvin kaupan päälle.
0% turn-off ja 100 % turn-on.
Lasit on cool. Lasit tekevät naamasta persoonallisen. Olkaa ylpeitä laseistanne.
Kummallinen kysymys. Niin kuin tuollaisella asialla olisi merkitystä. Minulle kelpaa myös sellainen nainen, jolla on kuulolaite kummassakin korvassa. Tekohampaista ei ole haittaa. Ei myöskään tekonivelistä tai soutuveneestä tai ruohonleikkurista.
Oikein tulee oksennusta suuhun ja alkaa itkettään kun näkee noita rillipäisiä tuhkamunia! Eivät ole miehiä, eikä mitään!
On turn-off ainoastaan jos kyseessä on sellaiset "voimakastahtoisen" naisen jykeväkehyksiset ja räikeät silmälasit. Itse kutsun niitä feministilaseiksi, mutta voi niitä varmasti jollain muullakin nimellä kutsua.
Ei ole koskaan haitannut naisella silmälasit 👍 Enemmän turn-on kuin off koska tulee seksikäs sihteerilook mieleen 😉
M33
Mitä lasit haittaavat?
Kumma kysymys.
Eikä haittaa pieni ylipainokaan.
Oma kokemukseni: käytin aiemmin aina laseja, kukaan ei huomioinut mitenkään. Sitten siirryin piilolinsseihin. Kuulin välikäden kautta kommentteja, että "oho, onpas se muuten laitettuna [= ilman laseja] hyvännäköinen" ja "kukas toi on?" "no se on x" "HÄH, oikeesti? Sehän on hyvännäkönen ilman laseja".
Itsellä on jonkin verran miinuksia, silmät näyttää pieniltä lasien kanssa vaikka ovat oikeasti suuret. Kehykset itsessään siis olisivat omastakin mielestä ok, mutta niiden linssien vaikutus ei ole imarteleva minulle.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin on kurjaa kun näkö on huono.Kai te nyt sentään tajuatte, että
Lasit ei ole noin kymmeneen vuoteen olleet pelkkä apuväline, vaan asuste ja itseilmaisun keino. Joo ei lasit olleet todellakaan hot silloin 2002 kun ensimmäiset pienet soikeat metallisankaiset "koodaajalasit" sain. Siihenkin voi vaikuttaa, ottaako kantaakseen apuvälineet vai jotakin tyylikästä itselle sopivaa.
Ei ole pakko laittaa kuvaan silmälaseja, ota ilman ja niiden kanssa eri kuvat.
Eipä nuo tunnu miehiä haittaavan, jotkut todellakin pitävät niitä seksikkäänä. En välttämättä ymmärrä miksi. Mutta mies-seuran saanti ei ole jäänyt niistä kiinni.
Joskus luin että Antti Kurhisen seksinukke-bordellin halutuin nukke oli rillipäinen. Mene ja tiedä.