Helsingissä ihmetellään vilpittömästi PS:n kannatusta
”Miten voi olla? En tunne ketään, joka äänestäisi PS:
Tänään työpaikalla kuultua.
Kommentit (518)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin riskialtista tunnustaa olevansa persu, että parempi on olla sitä kertomatta. Koskaan ei tiedä millaisen solvaus ja paskamyrskyn saa päälleen. Lisäksi alkaa kaikenlaisten, halventamaan pyrkivien, väärien väitteiden levittely.
Tai pahimmassa tapauksessa, joku pystyy esittämään jopa osuvaa rakentavaa kritiikkiä, jota persut eivät koskaan milloinkaan mitenkään voi kestää :D
No, edelleenkin sitä odotellessa. Siitä on nyt puhe mistä on puute teidän osaltanne.
Ja sama lapsellinen taktiikka jatkuu aina vaan. Eikö yksikään teistä kypsy ollenkaan vanhentuessaan kun samaa settiä tulee vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudun koululaisista nkohta 25 prosenttia on vieraskielisiä.
Täällä rakennetaan hurjasti.
Pormestarin mukaan kaupungin kasvu perustuu muuttoon ulkomailta.
Tämä on syy persujen nousuun.Ja kun nuo koululaiset täyttävät 18 alkaa viimeistään persujen lasku.
Nuorissa ja tyhmissä vasemmiston toivoko lepää? Tilastollisesti näyttää kuitenkin siltä, että nuoriso kannattaa persuja enemmän kuin "boomerit", joten...
Suomen toivo on ihan kaikkien puolueiden yhdessä toimimisessa. Itse toivoisin, että puolueet keskittyisivät eduskunnassakin ajamaan Suomen kansan asioita, eivätkä keskinäiseen vihanpitoon ja toisten syrjäyttämiseen.
Puolueilla on kovin erilaisia näkemyksiä siitä mikä on suomelle hyväksi. Jotkut ovat esim sitä mieltä, että rajat auki ja rauhanuskonto ovat hyväksi suomalaisille. Mutta sinällään totta, että olisi hienoa jos kaikki puolueet pystyisivät toimimaan yhdessä suomalaisten hyväksi.
Niin ja oikea ratkaisu on kompromissi, ei se että "rajat kiinni"-ajattelijat voittaa, eikä se, että "kaikki tänne"-ajattelijat voittaa, vaan kompromissiratkaisu siltä väliltä, se mihin kohti kompromissiratkaisu sijoittuu riippuu siitä, että mikä näiden ääripäiden suhde toisiinsa on, demokratia on "enemmistön valtaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäiseen ajatteluun kykenevänä äänestin myös perussuomalaisia. Heillä on suhteellisuudentajua ilmastonmuutoksen torjumisessa.
Samoin tervettä itsekkyyttä maahanmuuttopolitiikassa, jokainen maa ensisijaisesti vastuussa omista kansalaisistaan.Paitsi Suomi joka ei hae kansalaisiaan pois al-Holista.
Asiaa voidaan tarkastella myös niin, että kyseessä on täysin uusi ilmiö (nykytason terr oristi-ilmiö) joka vaatii uutta lainsäädäntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite en voi persuja ajatellakaan niin kauan kun puolueessa on enemmistö näitä hih huli lahkolaisia ja janimäkelöitä.
M muutto ei itseäni kiinnosta aiheena yhtään, joten enemmän vaakakupissa painaa muut asiat, kuten koulutus, työllisyys ja sote. Kammottaa ajatuskin, että joku pölvästi pääsee näistä päättämään.Työllisyys kiinnostaa kaikkia puolueita, mutta heti tulee lunta tupaan, jos asialle tekee mitään. Kiky, aktiivimalli, ansiosidonnaisen porrastaminen... vaihtoehtoja on, ja kaikista seuraa suosion lasku.
Kaikki odottavat sitä ihmettä, että työllisyys nousisi, vaikka ihmisten palkkaaminen ei muutu kannattavammaksi.
Ei tästä ole vielä niin kauan kun työntekijöiden palkkaaminen oli kannattavaa, vaikkei pomoille maksettu jättipalkkoita, bonuksia eikä jättiosinkoja sijoittajille.
Missähän on vika nykyään?
Ai niin, varmaan siinä että maksetaan pomoille jättipalkkoita, bonuksia ja sijoittavat vaativat jättiosinkoja, mutta työntekijöiden palkkoja alennetaan niin pieniksi ettei sillä elä ellei saa Kelan tukia. Parasta on tietenkin korvata työntekijät roboteilla ja käydä valtion taskusta yritystukia.
Ei kelpaa enää se, että firma voi hyvin ja että kun voittoa tulee, se sijoitetaan takaisin yritykseen. Ei, on pakko saada pienelle etuoikeutetulle porukalle valtavat tulot, jotka voi verosuunnitella Panaman tililleen piiloon verottajalta. TÄSSÄ on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin josko äänestäisin, mutta en voi, ottaen huomioon aborttiasenteet. Haluan määräysvallan kehooni säilyvän, en 50-lukua takaisin.
Sinällään sääli, ettei ole yhtään itselleni sopivaa puoluetta. Ei ole liberaalia, feminististä puoluetta joka ajaisi työväen etuja ja suhtautuisi kriittisesti sovinistimiesten raahaamiseen lähi-idästä.Sama ongelma :/ Suomi tarvitsisi mmkriittisen feministisen vasemmiston.
Kuulostaa siltä, että teillä ei ole käsitystä siitä mitä feminismi ja vasemmistolaisuus tarkoittaa poliittisena ideologiana. Kumpikin perustuu hyvin vahvasti tasa-arvolle, demokratialle ja ihmisoikeuksien kunnioittamiselle.
Ai tasa-arvo, demokratia ja ihmisoikeudet toteutuvat vain, kun ollaan rähmällään maatujien edessä?
Jos kansan enemmistö on sitä mieltä, niin teoriassa kyllä. Vai pitäisikö esim. neljäsosan kansasta olla jotenkin muiden yläpuolella ja saada määräillä loppuja 75 prosenttia, koska heillä on mielestäsi paremmat mielipiteet? Toivon ettei kovin moni oikeasti kannata tuollaista ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.
Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.
Viihdyt varmasti hyvin kun siellä ei tietystikään asu ollenkaan persuja.Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan.... kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.
Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!
Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.
Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista.
Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?
Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?
"Ei ne kaikki" on täysin validi vasta-argumentti koska teidän väitteenne oli että "kaikki". Palataan niihin muihin variaatioihin samasta argumentista sitten kun saatte itse päätettyä mitä te oikeastaan haluatte sanoa.
Toiseksi on oma häpeäsi jos et halua nähdä ongelmia omassa esiintymisessäsi tai ilmaisutavassa, ei minun. Miksi muuten luulet että hölmön argumentin toistaminen muuttaa tilanteen kannaltasi jotenkin paremmaksi? Ihan kuin kakaran kanssa koittaisi keskustella.
Teille on kerrottu moneen kertaan että lapsellinen öyhötys ja vastaava asenne muutenkin karkoittaa äänestäjiä mutta ehkä te kuvittelette että teillä on jo nyt liikaakin niitä vaikka kyseessä on vasta gallupit ja vaalit on ties kuinka kaukana.
Nimenomaan, hävettäisi muakin myöntää, että kannatan puoluetta, jonka äänestäjät profiloituu epäasiallisiksi mouhoajiksi. Jokainen on vastuussa siitä, mitä netissä kirjoittaa ja millaisen kuvan mm. kannattamastaan puolueesta antaa. Vaikka osalla vihreistäkin on varsin radikaaleja ajatuksia, niin ei mun tarvitse silti hävetä sitä, että olen äänestänyt vihreitä.
T: Vihervassari.
Helsingin näkökulmasta vihreät ovat hyvinkin keskustaoikeistolainen puolue, joten sana radikaali ei todellakaan kuvaa heitä.
Mihin viittaat väitteelläsi "radikaaleista ajatuksista"?
Vihreät on moneen suuntaan venyvä joukkio jossa on omat tempauksia tekevät aktivistinsa ja anarkistinsa. Osalle tarkoitus tuntuu pyhittävän keinot. Varmaan siitä porukasta löytyy se radikalismi. T. eri.
Noin voi sanoa vaikkapa persuista.
Mitkä ovat ne konkreettiset radikaalit ajatukset? Sitä tässä perään.
Minä asun Helsingin ytimessä ja äänestä persuja. Tunnen myös useita PS äänestäneitä, joten aloittaja ei nyt tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.
Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.
Viihdyt varmasti hyvin kun siellä ei tietystikään asu ollenkaan persuja.Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan.... kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.
Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!
Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.
Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista.
Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?
Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?
"Ei ne kaikki" on täysin validi vasta-argumentti koska teidän väitteenne oli että "kaikki". Palataan niihin muihin variaatioihin samasta argumentista sitten kun saatte itse päätettyä mitä te oikeastaan haluatte sanoa.
Toiseksi on oma häpeäsi jos et halua nähdä ongelmia omassa esiintymisessäsi tai ilmaisutavassa, ei minun. Miksi muuten luulet että hölmön argumentin toistaminen muuttaa tilanteen kannaltasi jotenkin paremmaksi? Ihan kuin kakaran kanssa koittaisi keskustella.
Teille on kerrottu moneen kertaan että lapsellinen öyhötys ja vastaava asenne muutenkin karkoittaa äänestäjiä mutta ehkä te kuvittelette että teillä on jo nyt liikaakin niitä vaikka kyseessä on vasta gallupit ja vaalit on ties kuinka kaukana.
Nimenomaan, hävettäisi muakin myöntää, että kannatan puoluetta, jonka äänestäjät profiloituu epäasiallisiksi mouhoajiksi. Jokainen on vastuussa siitä, mitä netissä kirjoittaa ja millaisen kuvan mm. kannattamastaan puolueesta antaa. Vaikka osalla vihreistäkin on varsin radikaaleja ajatuksia, niin ei mun tarvitse silti hävetä sitä, että olen äänestänyt vihreitä.
Helsingin näkökulmasta vihreät ovat hyvinkin keskustaoikeistolainen puolue, joten sana radikaali ei todellakaan kuvaa heitä.
Äänestäjiin viittasin, osalla hyvin radikaaleja ajatuksia mitä tulee esim. ympäristönsuojeluun ja ihmisoikeuksiin. Kaikkea näitä ajatuksia en allekirjoita, mutte mielestäni vihreiden kannattajat eivät kuitenkaan pääasiassa esiinny mitenkään epäasiellisesti pitkin nettiä. En ole itse Helsinkiläinen.
Anna esimerkki radikaalista ihmisoikeusajatuksesta. Tai ympäristö-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäiseen ajatteluun kykenevänä äänestin myös perussuomalaisia. Heillä on suhteellisuudentajua ilmastonmuutoksen torjumisessa.
Samoin tervettä itsekkyyttä maahanmuuttopolitiikassa, jokainen maa ensisijaisesti vastuussa omista kansalaisistaan.Eli ajattelet itsenäisesti samalla tavalla kuin melkein neljäsosa suomalaisista? Ok.
Menestyksen myötä persut alkaa menettää populistista asemaansa, mitä suositummaksi tulevat, sitä enemmän muuttuvat osaksi vastustamaansa eliittiä. Nämä "me vähemmistönä vs. suuri riistävä enemmistö"-heitot ei toimi enää, uhrituminen on tullut tiensä päähän.
Valtamedia demonisoi ja kohtelee edelleenkin persuja kuin paskaa, se ei ole mihinkään muuttunut. Persuja äänestävän kannattaa edelleen olla asiasta hiljaa julkisesti ja monesti etenkin työpaikoillaan. Vasemmisto on näennäisen "oikeudenmukaisuuden" mandaatilla edelleen omaa fasistivaltaansa pitävä äänekäs ja agressiivinen kupla.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä olen miettinyt sitä miten vihreitä on niin paljon, kun asutaan siinä ikivanhassa erittäin surkeassa energialuokassa olevassa talossa, jonka lämmitys ja sähkö tulee kivihiilivoimalasta, joidenka ruoka tuodaan pöytään aivan järkyttävän kaukaa, sitten pitää päästä vielä lentelemään pari kertaa vuodessa. Sit vöyhötetään avohakkuista ja ilmastonmuutoksesta...
Mihin tilastoihin tai tutkimuksiin nämä tiedot perustuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on moneen suuntaan venyvä joukkio jossa on omat tempauksia tekevät aktivistinsa ja anarkistinsa. Osalle tarkoitus tuntuu pyhittävän keinot. Varmaan siitä porukasta löytyy se radikalismi. T. eri.
Noin voi sanoa vaikkapa persuista.
Mitkä ovat ne konkreettiset radikaalit ajatukset? Sitä tässä perään.
Et ole greenpeacesta kuullut? Tai vaikka kettutytöistä ja muista eläinaktivisteista? Tai vihreiden alkuvaiheen luontoaktivismista kettinkeineen?
Enemmän ihmetyttää että noilla on muutakin kuin radikaaleja. Esim. soininvaara ja muutama muu ajattelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/759008c9-17a5-461b-a720-b9744fb63532
Joo tosi ihmeellistä PS nousu, on se nyt kumma kun ei jotkut juntit totu uuteen normaaliin vaan hangoittelee vastaan.
Jep, unelmaihmisten uusi normaali ei näyttäydy kaikille yhtä mukavana kehityksenä.
"Helsingissä tapahtuneista ilmoitetuista raiskauksistå peräti yli puolet oli ulkomaalåisen tekemiä. Tarkka luku on 53,8 prosenttia."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550dNäistä sun tilastoistas puuttuu kuitenkin kaikki ne valheellisiksi osoitetut suden huutelut ja ilmoittamattomat, joissa tekijä on 99% tapauksista oma läheinen. Kumppani, ystävä, perheenjäsen.
Itse en ole koskaan tullut ulkomaalaisen hyväksikäyttämäksi, lyhytpinnaisilta suomipojilta on kyllä saatu turpaan ja väkisinmakuuta.
Todista tuo vahva väittämäsi vielä todeksi. Seiskakin teki aiheesta oman tutkimuksen, ja tuskin ihan hatusta temmattu sekään, koska on hyvin linjassa ruotsin kehityksen kanssa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Helsingissa-ei-ole-tana-vuonna-vaadittu-v…
Mikä tutkimuslaitos tämä Seiska on? Ei liene varteenotettava lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on syy persujen nousuun.Ja kun nuo koululaiset täyttävät 18 alkaa viimeistään persujen lasku.
Nuorissa ja tyhmissä vasemmiston toivoko lepää? Tilastollisesti näyttää kuitenkin siltä, että nuoriso kannattaa persuja enemmän kuin "boomerit", joten...
Suomen toivo on ihan kaikkien puolueiden yhdessä toimimisessa. Itse toivoisin, että puolueet keskittyisivät eduskunnassakin ajamaan Suomen kansan asioita, eivätkä keskinäiseen vihanpitoon ja toisten syrjäyttämiseen.
Puolueilla on kovin erilaisia näkemyksiä siitä mikä on suomelle hyväksi. Jotkut ovat esim sitä mieltä, että rajat auki ja rauhanuskonto ovat hyväksi suomalaisille. Mutta sinällään totta, että olisi hienoa jos kaikki puolueet pystyisivät toimimaan yhdessä suomalaisten hyväksi.
Niin ja oikea ratkaisu on kompromissi, ei se että "rajat kiinni"-ajattelijat voittaa, eikä se, että "kaikki tänne"-ajattelijat voittaa, vaan kompromissiratkaisu siltä väliltä, se mihin kohti kompromissiratkaisu sijoittuu riippuu siitä, että mikä näiden ääripäiden suhde toisiinsa on, demokratia on "enemmistön valtaa".
Politiikka on kompromissien tekemistä, ei kai siinä mitään uutta. Persujen äänestäjä tietysti toivoo, että persut tekevät kaikkensa niiden lupaamiensa asioiden eteen jne. Tuo "rajat kiinni" on hiukan harhaanjohtava heitto siinä mielessä etteivät persut - eivätkä äänestäjänsä - rajoja suinkaan halua kiinni kaikilta tulijoilta, kuten hyvin tietänet jo itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin josko äänestäisin, mutta en voi, ottaen huomioon aborttiasenteet. Haluan määräysvallan kehooni säilyvän, en 50-lukua takaisin.
Sinällään sääli, ettei ole yhtään itselleni sopivaa puoluetta. Ei ole liberaalia, feminististä puoluetta joka ajaisi työväen etuja ja suhtautuisi kriittisesti sovinistimiesten raahaamiseen lähi-idästä.Sama ongelma :/ Suomi tarvitsisi mmkriittisen feministisen vasemmiston.
Kuulostaa siltä, että teillä ei ole käsitystä siitä mitä feminismi ja vasemmistolaisuus tarkoittaa poliittisena ideologiana. Kumpikin perustuu hyvin vahvasti tasa-arvolle, demokratialle ja ihmisoikeuksien kunnioittamiselle.
Faktojen alapeukuttaminen osoittaa aina, ettei oikein tiedetä mistä puhutaan.
Tarkistakaa itse asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/759008c9-17a5-461b-a720-b9744fb63532
Joo tosi ihmeellistä PS nousu, on se nyt kumma kun ei jotkut juntit totu uuteen normaaliin vaan hangoittelee vastaan.
Jep, unelmaihmisten uusi normaali ei näyttäydy kaikille yhtä mukavana kehityksenä.
"Helsingissä tapahtuneista ilmoitetuista raiskauksistå peräti yli puolet oli ulkomaalåisen tekemiä. Tarkka luku on 53,8 prosenttia."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550dNäistä sun tilastoistas puuttuu kuitenkin kaikki ne valheellisiksi osoitetut suden huutelut ja ilmoittamattomat, joissa tekijä on 99% tapauksista oma läheinen. Kumppani, ystävä, perheenjäsen.
Itse en ole koskaan tullut ulkomaalaisen hyväksikäyttämäksi, lyhytpinnaisilta suomipojilta on kyllä saatu turpaan ja väkisinmakuuta.
Todista tuo vahva väittämäsi vielä todeksi. Seiskakin teki aiheesta oman tutkimuksen, ja tuskin ihan hatusta temmattu sekään, koska on hyvin linjassa ruotsin kehityksen kanssa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Helsingissa-ei-ole-tana-vuonna-vaadittu-v…
Mikä tutkimuslaitos tämä Seiska on? Ei liene varteenotettava lähde.
Pitänee kysyä Seiskalta, että miten tuo tutkimus on tehty, ainakin on erittäin hankala uskoa, että olisivat omasta päästään tuota laatineet näinä aikoina. Mutta se siitä, todista vielä tuo oma väittämäsi todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko pienen pohjoiseurooppalaisen maan todella ratkaistava Afrikan ongelmat?
Onko Afrikan maissa edes halua ottaa ratkaisuehdotuksi vastaan saati tahtoa jakykyä toteuttaa niitä?Mitä on saatu aikaan vuosikymmenten kehitysavulla?
P.s. Äänestin demaria
Lähde tutkimaan asiaa ensin tosiasioista. Ei ole olemassa mitään "kehitysapua", on kehitysyhteistyö, ollut jo vuosikymmeniä. Tarkoittaa että suomalaiset yritykset ovat siinä mukana ja hyötyvät kehitysyhteistyöprojekteista.
Mitä on saatu aikaan? Missä maassa, millä alalla ja minä ajankohtana? Ja minkä tavoitteiden perusteella? Kenen kannalta? Puhutko kahdenvälisestä vai monenvälisestä kehitystyhteistyöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on syy persujen nousuun.Helsinkiin on kautta vuosisatojen muuttanut väkeä ulkomailta
Tilanne onkin hiukan eri nyt kun helsinki on kovaa vauhtia kehitysmaalaistumassa eli taantumassa kulttuurillisesti ja arvomaailmaltaan, mahdollisesti peruuttamattomasti. Ihan kuin et olisi tätäkään tiennyt itse.
Asun Helsingissä, lähiössä, jossa monenmalaaisia ihmisiä.
Kuitenkin mulle tulee aina termeistä "kehitysmaa" ja "kehitysmaalainen" joku Suomen pohjoinen perähikiä, jossa ei ole mitään palveluja, on vain työttömiä ihmisiä, firmat ovat lopettaneet ja nuoret naiset muuttaneet muualle opiskelemaan ja töihin - ja jäljellä on vaan peräkammarin persuja äänestävät pojat, jotka kännäävät 24/7 ja hakkaavat iäkkään äitinsä siinä sivussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjiin viittasin, osalla hyvin radikaaleja ajatuksia mitä tulee esim. ympäristönsuojeluun ja ihmisoikeuksiin. Kaikkea näitä ajatuksia en allekirjoita, mutte mielestäni vihreiden kannattajat eivät kuitenkaan pääasiassa esiinny mitenkään epäasiellisesti pitkin nettiä. En ole itse Helsinkiläinen.
Anna esimerkki radikaalista ihmisoikeusajatuksesta. Tai ympäristö-.
Ympäristö = ihminen ei saisi kuluttaa ollenkaan, pitäisi heti lopettaa kaikenlainen eläinten riisto kaikissa muodoissaan ja käytännössä lopettaa eläminen, että maailma pelastuu. (en kannata noin radikaalisti).
Ihmisoikeus = haetaan terroristien lapset ulkomailta vaikka väkisin ja vaikkei nämä edes haluaisi "pelastua", samalla kun naapurissa on lapsi joka ei saa tarvitsemaansa mielenterveyspalvelua. Otetaan Suomeen valtava määrää maahanmuut ajia, vaikkei ole varaa maksaa heidän tarvitsemaansa psykologista apua sodan traumoista selviämiseen. Estetään palautusten toteutumista estämällä viranomaisia liikkumasta. En kannata noin radikaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on syy persujen nousuun.Helsinkiin on kautta vuosisatojen muuttanut väkeä ulkomailta
Läheisistä kulttuureista, nyt täysin eri tilanne.
No kun tänne on aikoinaan tultu, niin suomalaisista on silleen väkisin tehty "läheisiä".
Itse en nimittäin näe mitään yhteyttä Suomen muinaisuskon ja viikinkien tai novgorodilaisten tuomien kristinuskojen välillä.
Kieletkin ovat ihan erilaisia.
Kulttuureissakin oli eroa, esim. hautaustavat, korut, yms.
Kyllä Suomalais lasten pitää kuolla keskitysleirillä koska isämmaallisuus!