Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
41/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänihän on vain yksi seksikumppani, mutta hänen kanssaan seksiä onkin harrastettu varmaan lähemmäs tuhat kertaa tässä kymmenen vuoden aikana. Kaikissa mahdollisissa asennoissa, asusteissa, paikoissa, seksilelujen kanssa ja ilman niitä.

En nyt kyllä jotenkin näe tätä logiikkaa, jonka mukaan minä olisin tässä yhtälössä se puhdas lähes neitsyeen verrattava unelmien neitokainen. :D

Vierailija
42/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikähaarukan yläpäässä ja yhden miehen kanssa olen ollut. Silti voin hyvin samaistua naisiin, joilla on ollut enemmän kumppaneita. Miksipä ei? Enemmän tämä yksi ainokainen nolottaa kuin vaikka 15.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että Suomessa on sama kehityssuunta kuin Yhdysvalloissa, jossa seksin harrastaminen on miesten osalta polarisoutunut ja pieni määrä miehiä vastaa suuresta määrästä naisten kokemuksista.

https://www.google.com/amp/s/www.themarysue.com/unintentionally-hilario…

Ooooh. No onpa vakava yhteiskunnallinen ongelma: pllunsaannin polarisoituminen. Pitäiskö säätää laki, jonka mukasn pllunsaannin on miesten perusoikeus ja sen jakaminen kaikkien naisten velvollisuus, ettet sinä vaan jää ilman

Ja taas sama palstailmiö.. Totesin jonkun asian näkyvän tilastoissa ja heti joku kokee velvollisuudekseen mennä henkilökohtaisuuksiin. Voisitko ehkä yrittää pysyä asiassa ja koittaa tuoda jonkun vähän syvällisemmän näkökannan keskusteluun?

Seksi ei ole kenenkään perusoikeus ja kenelläkään ei tietenkään ole minkäänlaista velvollisuutta harrastaa sitä. Yhtä tyhmää on tosin ajatella etteikö tällä polarisoitumisella olisi minkäänlaisia vaikutuksia yhhteiskuntaamme.

Yksinelävät voi aivan hyvin hetkellisesti painaa menemään korvikkeiden kanssa. Miestenkin puuhalelut ovat kehittyneet huimasti tässä vuosien varrella. Periaatteessa et tarvitse naista enää ollenkaan, ellet halua perustaa perhettä.

Vierailija
44/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oonkin sit oikee Neitsyt Maria. 6 seksikumppania.

Mikä mä olen, kun mulla on 3? Ja ikää 34 vuotta.

Entä mä, mulla 2 ja olen 47v.

Vierailija
45/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen joukko tuohon vastaili?

Vierailija
46/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että mitä enemmän irtosuhteita, sitä enemmän maassa mielisairaita. Fakta: Suomi on OECD-maiden sairain mielenterveysmittareilla ja ykkösenä promiskuiteetissa.

Vierailija
47/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt arvon kauhistelevat miehet, vastatkaas seuraaviin kysymyksiin:

1) Monenko naisen kanssa olet itse harrastanut seksiä?

2) Monenko naisen kanssa olisit harrastanut seksiä, jos irtoseksin saaminen olisi sinulle helppoa?

Vierailija
48/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuntemattomien naisten panemiset sinulle tai kenellekkään muullekkaan kuuluvat,pidä vain huoli omista panemisistasi.

Ihan sairaita nämä kaiken maailman seksi "tulokset ja kaavat" joku ihme perverssio. 

Mitä helvetin alapeukuttamista tässä on,päivän selvä asia! Kenenkään panemiset ei kuulu muille.

Mutta tänään täällä onkin taas iso kattaus nuppi munaisia aikamiespoikia jänkkäämässä "miksi naiset sitä tätä.." Eikö näitä häiriköitä ihan oikeasti voida bannata täältä?

Vierailija
49/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastas mihin? Ap vetäs hatustaan tuoreen tutkimuksen ja siltä pohjalta täällä huuhaillaan.

Ai niin, mulla on ollut yli sata.  Henkselit paukkuu ja helmat on paukkunu usein  :)

Vierailija
50/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että Suomessa on sama kehityssuunta kuin Yhdysvalloissa, jossa seksin harrastaminen on miesten osalta polarisoutunut ja pieni määrä miehiä vastaa suuresta määrästä naisten kokemuksista.

Ooooh. No onpa vakava yhteiskunnallinen ongelma: pllunsaannin polarisoituminen. Pitäiskö säätää laki, jonka mukasn pllunsaannin on miesten perusoikeus ja sen jakaminen kaikkien naisten velvollisuus, ettet sinä vaan jää ilman

Ja taas sama palstailmiö.. Totesin jonkun asian näkyvän tilastoissa ja heti joku kokee velvollisuudekseen mennä henkilökohtaisuuksiin. Voisitko ehkä yrittää pysyä asiassa ja koittaa tuoda jonkun vähän syvällisemmän näkökannan keskusteluun?

Seksi ei ole kenenkään perusoikeus ja kenelläkään ei tietenkään ole minkäänlaista velvollisuutta harrastaa sitä. Yhtä tyhmää on tosin ajatella etteikö tällä polarisoitumisella olisi minkäänlaisia vaikutuksia yhhteiskuntaamme.

Siis ihan oikeasti. Tuo " tutkimus" ja nuo "tilastot" ovat täyttä paskaa ja toiseksi- se miten paljon ja kenen kanssa harrastaa seksiä on jokaisen yksityisasia. Älä Vttu viitsi väittää että se, että sinä ja pari muuta yleistä ei saa pllua on YHTEISKUNNALLINEN ONGELMA!!! Ota pääsi pois sieltä omasta p€rseestäsi ja Katso edes kerran uutiset, niin tiedät, mitkä ovat oikeita yhteiskunnallisia ongelmia

Vierailija
51/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee. Siis yhteiskunnallinen ongelma on se että palsta-keijo ei saa p*llua ja joku muu saa ja vielä usealta naiselta

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
52/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastas mihin? Ap vetäs hatustaan tuoreen tutkimuksen ja siltä pohjalta täällä huuhaillaan.

Ai niin, mulla on ollut yli sata.  Henkselit paukkuu ja helmat on paukkunu usein  :)

😂👍

Vierailija
53/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän se sitten olisin joidenkin mielestä varmaan kelvollinen, kun olen 31v mennessä vaan yhden kanssa ollut (aviomies!) enkä senkään kanssa montaa kertaa. 😌

Vierailija
54/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis h_oro (huomaa, että h _uora ja h_ oro ovat kaksi eri asiaa).

Ennemmin h oro kuin neitsytkatkero 😊

-eri h oro

Vierailija
55/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri h oro

Ei neitsyt ole välttämättä sen enempää katkera. Päin vastoin, h_oro voi olla hyvin katkera etsiessään onnea sieltä mistä sitä ei löydy. Todiste: aseksuaalikin voi olla onnellinen.

Vierailija
56/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri h oro

Ei neitsyt ole välttämättä sen enempää katkera. Päin vastoin, h_oro voi olla hyvin katkera etsiessään onnea sieltä mistä sitä ei löydy. Todiste: aseksuaalikin voi olla onnellinen.

Tarkoitinkin ap :ta ja kaltaisiaan ulisijoita.

-eri h oro

Vierailija
57/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.

Vierailija
58/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel tätä "yhteiskunnallista ongelmaa".

Ei se ole ongelma että katkera ulisija jää yksin, se on luonnonvalintaa.

Vierailija
59/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajakin olisi voinut etsiä tyttöystävän lukion ekaluokalla omista koulukavereistaan ja elellä nyt mukavasti avioliitossa tämän kanssa. Taisi teinivuodet mennä mopoa rassatessa ja kavereitten kanssa hengaillen, syytä siis itseäsi, kun et ollut ajoissa liikenteessä.

Vierailija
60/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä haluaisin perustaa perheen ihmisen kanssa joka ei hyväksy minua ja menneisyyttäni? Tosin en halua kyllä perustaa sitä nuoren miehenkään kanssa, ainakaan tässä vaiheessa kun se perhe on jo olemassa.

Ajattele asia negaation kautta: mikäli menneisyytesi osoittaa neuroottisuutta, kyvyttömyyttä muodostaa pysyviä parisuhteita, eivät nämä persoonallisuuden ominaisuudet tule muuttumaan jatkossakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi