Mikä on rehellinen mittasi mitattuna navan kohdalta vatsasta?
Itse olen todella ylipainoinen. Mitta minulla on nyt 91cm ja sitä ennen se oli 103cm.
Kommentit (49)
64 cm. Kapein kohta on kyllä pari senttiä navan yläpuolella.
72cm. Mitat 166/62. Kaikki kertyy eteen, tissit on myös h lvetin isot.
Kapeimmasta kohdasta navan yläpuolelta 74 cm.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todella ylipainoinen. Mitta minulla on nyt 91cm ja sitä ennen se oli 103cm.
Minulla alle 100
Sehän miehille suositellaan alle 100 mittaa ja naisille alle 90.
Jos oot nainen niin milteinhän oot mitoissaan🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hienosti olet saanut pienenemään, hyvä sinä! Jatka vaan vielä, kannattaa yrittää saada se sinne 80 kieppeille ainakin. Riskirajana (sukupuolioletus) pidetään 90 senttiä, mutta eihän se niin mene että siinä kohtaa tapahtuu joku mystinen hyppäys vaan se riski kasvaa koko ajan ylöspäin mennessä.
Pitipä ihan käydä mittaamassa:D 74cm näytti olevan
79cm. Alle vuosi synnytyksestä ja vielä vähintään n. 5kg tiputettavana. Yllättävän suuri oli tuo luku silti! No, kolme lasta jo tehty, joten palautuukokaan ihan ”normaaliksi” enää... En ole jaksanut miettiä painonpudotusta kun vielä imetän. Salilla käymisen aloitin jälleen muutama kuukausi sitten. Ehkä tämä tästä!
87 cm. Olen normaalipainoinen, mutta mulla on kahdesta raskaudesta vatsalihasten erkauma :, (
Ennen raskautta 63cm. Nyt 9kk raskaana ja varmaan n. 105cm.
101cm näyttäisi olevan. 7kg on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kenties YMPÄRYSmittaa?
Kyllä sitä tarkoitan
Vierailija kirjoitti:
87 cm. Olen normaalipainoinen, mutta mulla on kahdesta raskaudesta vatsalihasten erkauma :, (
Mitä tälläinen erkauma tarkoittaa?
Saa tulla mittaamaan. En pane vastaan.
M40
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla alle 100
Sehän miehille suositellaan alle 100 mittaa ja naisille alle 90.
Jos oot nainen niin milteinhän oot mitoissaan🙂
Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
62 cm
163 cm/ 65 kg
Minulla on paino ja pituus samat kuin sinulla, mutta ympärysmitta 30 cm suurempi :D
Vierailija kirjoitti:
Hienosti olet saanut pienenemään, hyvä sinä! Jatka vaan vielä, kannattaa yrittää saada se sinne 80 kieppeille ainakin. Riskirajana (sukupuolioletus) pidetään 90 senttiä, mutta eihän se niin mene että siinä kohtaa tapahtuu joku mystinen hyppäys vaan se riski kasvaa koko ajan ylöspäin mennessä.
Kiitos! Välillä on meinannut usko loppua, sentit katoavat aika hitaasti ja on hankalaa juurikin vatsanseudulta kaventaa mutta kyllä se tästä, pukkuhiljaa :)
Tarkoitatko kenties YMPÄRYSmittaa?