Mikä on rehellinen mittasi mitattuna navan kohdalta vatsasta?
Itse olen todella ylipainoinen. Mitta minulla on nyt 91cm ja sitä ennen se oli 103cm.
Kommentit (49)
Tais olla jotain 85cm kun viimeksi mittasin.. muuten 163cm/74kg eli vajaa 10kg ylipainoa bmi:n mukaan :/
66cm navan kohdalta, vyötärö hieman kapeampi
73cm on kapein kohta. Navan kohdalta varmaa vähän enemmän.
169cm/60kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todella ylipainoinen. Mitta minulla on nyt 91cm ja sitä ennen se oli 103cm.
Minulla alle 100
Sehän miehille suositellaan alle 100 mittaa ja naisille alle 90.
Jos oot nainen niin milteinhän oot mitoissaan🙂Naisilla suositellaan kylläkin alle 80 cm.
Miksi alapeukutatte faktaa? :D
Yli 90cm naisella on jo LIHAVAN raja, suositus on alle 80cm.
Ei tuo alle 80cm ole kaikkien kohdalla mitenkään realistinen. Minun vyötärönympärykseni ei ollut alle 80cm edes alipainoisena. Tällä hetkellä olen normaalipainossa, ja vyötärönympärys on reilusti yli 90cm. Vyötärössäni ei ole koskaan ollut mitään sellaista näkyvää kapeaa kohtaa kuin naisilla ilmeisesti kuuluisi olla.
Minullakin on suora vartalomalli. Vyötärön ja lantion erotus on laihimmillaankin lantio on 88cm ja vyötärö 74cm. Napakin sijoittuu minulla tuohon lantion luiden väliin niin en ole ikinä tajunnut mikä vyötärön siinä on kun sehän on levein kohta missä napa sijaitsee. Onko se muka jollain jossain vyötärön korkeudella?
79 cm näyttäisi olevan.
(olen 170 cm ja 59 kg)
85 cm. Olen 176cm/85kg eli melkein kymmenisen kiloa ylipainoa.
Ja mä olen 8cm pidempi, 8kg laihempi ja mulla ympärysmitta navan kohdalta on 78 cm !
Pari cm ylempää kapeimmasta kohdasta on 74cm.
Ruumiinrakenteelta olen sellainen litteä ja leveä