Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söisitkö mieluummin rippijuhlissa

Vierailija
06.06.2006 |

jos tarjolla on vain yksi lämmin ruoka vai haluaisitko mieluummin kahvipöydän jossa pari suolaista vaihtoehtoa (liha, kala)? En osaa päättää laitanko ruokaa vai kahvipöydän? Kumpi on edullisempi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollu rippijuhlissa joissa tarjoiltaisiin ruokaa, joten ehkä senkin takii oudoksun ajatusta.

Vierailija
2/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syömäpuoli riippuu vieraista: jos ne tulee pitkän matkan takaa, niin varmasti ruoka maistuu. Jos taas ovat naapurista, niin sitten napostelevat mieluummin jotain pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit tietty lisäks näitä " perinteisiä, hienoja" tarjottavia

Vierailija
4/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jouutuu vuokraamaan lautaset, lasit, lusikat tai veitset ja haarukat. Lisäksi ruokajuomat,maito,kotikalja kun se kahvi kumminkin on keitettävä ja kahviastiasto myös vuokrattava, kun ruoan päälle on kumminkin kakkukahvit. Mun mielestää astioiden ja juomien hinnalla saa kahvipöytöään jo jotain.

Vierailija
5/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikista voileipäkakuista ja pasteijoista ja muista hyvistä ...niitä kun harvon saa. Kinkkukiusauksessa ei oo paljo eksotiikkaa...

Vierailija
6/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki on niiiiiiiiin hienoo, että! Selkeet maut on mun makuuni ja mieluummin vaikka lihapullia kuin taskuravulla ja etanoilla täytettyä hummeria!

Vierailija
7/7 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut rippijuhlissa, jossa oli tarjolla ruokaisa salaatti ja patonkia, kahvit ja kakku. Sekin oli ihan hyvä vaihtoehto, ainakin meille pitkämatkalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi