Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?

Vierailija
19.06.2024 |

Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista ja väljähtänyttä jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee 5 päivänä samaa ruokaa. En heitä roskiin kuin pilaantunutta ruokaa ja sitä tapahtuu harvoin, koska ostan ruoan syötäväksi enkä roskiin heitettäväksi.

Vierailija
2/55 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista ja väljähtänyttä jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti ihmisiä jotka kysyy tällaista netissä? Mitä ihmettä?

Vierailija
4/55 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet hirveän makuista ruokaa? Minä teen hyvää ruokaa, niin on hyvää vielä seuraavanakin päivänä.

Vierailija
5/55 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun vajakkitrollaus _mitä ihmettä_ ei mee oikeen enää läpi. Keksi jotain uutta urpo.

Vierailija
6/55 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä voi syödä kuukausitolkulla samaa ruokaa ja vuosi. Tai viikkoja. Ellei tämä tilanne Suomessa parane.

Vierailija
7/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaan kokata samalla aina kahta lajia pataruokaa, joita syön sitten seur. 3 pvn ajan. Maittavaa, njam! 

Vierailija
8/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen ruokia koiralle. Tein eläinsuojeluilmoituksen aloittajasta.

Vierailija
9/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane ruoka heti sen jäähdyttyä pakastimeen. Silloin se ei mene hukkaan. Maanviljely ja esim. puuvillan viljely kuluttavat valtavia määriä maapallon vesivaroja. Sen takia ruokaa ei saisi heittää pois. Se on myös perustelu sille, että ihmisten olisi hyvä syödä kasvisruokaa ainakin pari kertaa joka viikko.

Vierailija
10/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaalleen syötyä en suuhuni laita jos sitä tarkoitit

Vierailija
11/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti osaa kokata, jos ruoka maistuu hirveältä?

Vierailija
12/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon toistaminen tee sun typerästä ajattelusta yhtään sen fiksumpaa.

Vierailija
13/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä voi syödä kuukausitolkulla samaa ruokaa ja vuosi. Tai viikkoja. Ellei tämä tilanne Suomessa parane.

Ei tarvitse edes olla köyhä. Meillä oli ihana sukulaistäti, nyt jo edesmennyt, joka kertoi syövänsä samaa ruokaa päivälliseksi melkein joka päivä.  Hän asui isossa asunnossa mukavassa kaupunginosassa. Rahasta eiollut pulaa, mutta hän ei ollut shoppailijatyyppiä. Hän oli käynyt talouskoulua nuorena ja se ruoka, jota hän tarjosi vieraille, oli aina erittäin maukasta. Kysyin häneltä kerran neuvoakin ja yritin tehdä kotona samalla lailla, mutta minun tekemänäni se ei ollut niin hyvää!

Vierailija
14/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ilmeisen toistaitoinen tunari, jos tekee hirveää ruokaa liian paljon. Silkkaa tuhlausta, niin ajan kuin rahan. Pysyisi vaan mäkkärin pöperöissä.

Vierailija
15/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä valmistetaan tietenkin uusi annos mutta tottakai samaa melkein joka päivä.

Vierailija
16/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse edes olla köyhä. Meillä oli ihana sukulaistäti, nyt jo edesmennyt, joka kertoi syövänsä samaa ruokaa päivälliseksi melkein joka päivä.  Hän asui isossa asunnossa mukavassa kaupunginosassa. Rahasta eiollut pulaa, mutta hän ei ollut shoppailijatyyppiä. Hän oli käynyt talouskoulua nuorena ja se ruoka, jota hän tarjosi vieraille, oli aina erittäin maukasta. Kysyin häneltä kerran neuvoakin ja yritin tehdä kotona samalla lailla, mutta minun tekemänäni se ei ollut niin hyvää!

Joku Guinnessin ennätyskirjan pihi rikas eli kylmällä kaurapuurolla.

Vierailija
17/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä?! Oletko ollut suljetulla osastolla, kun et ole joka päivä tätä pystynyt ihmettelemään?!

Vierailija
18/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen ruokia koiralle. Tein eläinsuojeluilmoituksen aloittajasta.

Tuo täytyy olla vitsi 😂🤣

Vierailija
19/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pane ruoka heti sen jäähdyttyä pakastimeen. Silloin se ei mene hukkaan. Maanviljely ja esim. puuvillan viljely kuluttavat valtavia määriä maapallon vesivaroja. Sen takia ruokaa ei saisi heittää pois. Se on myös perustelu sille, että ihmisten olisi hyvä syödä kasvisruokaa ainakin pari kertaa joka viikko.

Miksi pitäisi pakastaa jos parina seuraavana päivänä syö. Puhtaasti käsitelty ruoka säilyy jääkaapissa monta päivää

Vierailija
20/55 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ruuat maistuu paremmalta seuraavana päivänä. Täyteläiset keitot ja lihapadat esimerkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän