Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMITUHINAT aloittelee

06.06.2006 |

Rohkenin nyt avata tänne puolelle virallisesti meidän tammisten 2007 pinon, kun tuo nimikin sai kannatusta. Ja ei kai sillä nimellä sitten loppujen lopuksi niin merkitystä ole. Monilla on varmaan jo kova hinku päästä vaihtamaan kuulumisia. Laitan tähän kurnaun tekemän yhteenvedon. Ja uudet tammikuiset tietysti rohkeasti vaan mukaan!

Moonchild: IVF, LA 3.1.07

vm.71: LA 12.1.07

kurnau: 1. IVF 1. PAS, LA 23.1.07

aksu123: LA 23.1.07

Ainukka: 3. IVF, LA 24.1.07

Gaia: IVF, LA 30.1.07

rantahiekka: IVF

Siili74: IVF

muksuja2: 2. IVF

AliinaK: välikierroksesta luomu

En osaa värejä laittaa, mutta jos kurnau tai joku muu osaa, niin olkaapi hyvä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Moonchild: IVF, la 3.1, ???? [/color]

[color=blue]Miiruskainen: IVF, la 12.1, ???[/color]

[color=blue]vm.71: IVF, la 12.1, (2), ??? [/color]

[color=red]aurinko76: PAS, la 14.1, ??? [/color]

[color=blue]Katariina77: IVF, la 17.1, ???[/color]

[color=blue]Minniska: ???, la 17.01, ???[/color]

[color=blue]Ibiza79: ICSI, la 17.1, TAYS[/color]

[color=red]AliinaK: luomu, la 20.1, ???[/color]

[color=blue]kurnau: 1.PAS, la 23.1, SSS[/color]

[color=blue]muksuja2: ????, la 23.1. (2), ????[/color]

[color=red]Ainukka: 3. IVF, la 24.1, ??? [/color]

[color=red]aksu123: ???, la 24.1, ???[/color]

[color=blue]Jorner 3. IUI, la 25.1.07, TAYS [/color]

[color=red]Gaia: IVF, la 30.1, ??? [/color]

[color=red]ihmeidenaika78: ???, la 30.1, ???[/color]

[color=red]Siili74: IVF, la 30.1, ???[/color]

[color=red]@mour: 2. ICSI, la 30.1, ???[/color]

[color=blue]angut: 3.ivf, la ???, ???[/color]

Vierailija
62/67 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Moonchild: N25, M25. IVF, la 3.1, ???? [/color]

[color=blue]Sirputi: N29, M33. PAS, la 11.1, ???[/color]

[color=red]Miiruskainen: N33, M33. IVF, la 12.1, ???[/color]

[color=red]vm.71: N34, M38. IVF, la 12.1, SEKS (2) [/color]

[color=blue]aurinko76: PAS, la 14.1, TAYS [/color]

[color=red]Katariina77: IVF, la 17.1, ???[/color]

[color=red]Minniska: ???, la 17.01, ???[/color]

[color=red]MAry_1: N36, M39. Clomit, la 17.01, SEKS[/color]

[color=red]Ibiza79: N26, M30. ICSI, la 17.1, TAYS[/color]

[color=blue]AliinaK: luomu, la 20.1, ???[/color]

[color=red]kurnau: N34, M35. 1.PAS, la 23.1, SSS[/color]

[color=red]muksuja2: 2.IVF, la 23.1. (2), Sveitsi[/color]

[color=blue]Ainukka: 3. IVF, la 24.1, ??? [/color]

[color=blue]aksu123: ???, la 24.1, ???[/color]

[color=red]Jorner: N31, M31. 3. IUI, la 25.1., TAYS [/color]

[color=red]angut: 3.ivf, la 25.1, ???[/color]

[color=blue]Gaia: N28, M30. IVF, la 30.1, ??? [/color]

[color=blue]ihmeidenaika78: ???, la 30.1, ???[/color]

[color=blue]Siili74: 1. IVF, la 30.1, ???[/color]

[color=blue]@mour: N31, M33. 2. ICSI, la 30.1, ???[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja anteeksi, että päivitykset viivästyivät. Kestoväsy rajoittaa vapaa-aikaani reilusti, mitään ylimääräistä ei jaksa tehdä.

Luin kateellisena, että osa teistä on väsymyksen takia sairaslomalla :( Mä haluun kanssa! Tosin en voi, koska olen yrittäjä, mutta olen sitten vähän järjestellyt päiviäni siten, että voin nukkua päikkäreritä. Nyt (melkein) jälkikäteen sanottuna ois kannattanut kuitenkin vaan olla, on tää aika tuskaa ollut, ja unohtelee asioita silkan väsymyksen vuoksi.

Lugeista yms: minä sain lopettaa ne jo aikoja sitten, oisko ollut silloin rv 7? Näköjään hoitopaikasta riippuen juttuja tehdään vähän eri tavalla.

Neuvolasta: siinäkin on näköjään paikkakuntakohtaisi eroja. Minulla on eika neuvola ensi viikon tiistaina (10+0). En oikein vieläkään tiedä, koska se np-ultra pitää tehdä enkä sitä, koska sitten vois mennä 4d-ultraan (jep, tahtoo nähdä vauvani sekä sen, että kumpaa olisi tulossa). Niin ja sit oli joku rakenneultrakin vielä, äh. Ehkä nämä jutut selviää mulle ensi viikolla sitten.

Mitenkäs teidän vatsanne voivat? Joko alkaa näkymään? Minulla on iltaan menneessä voimakkaasti lisääntyvää turvotusta, juuri minua veikattiin olevan rv 16 jo =D. Nyt aamullakin kyllä näkyy, että pieni pömppis on tullut.

Rinnat ovat aivan sairaan arat ja TURVONNEET: mies on ihan tiukkana niiden perään. Vaihtelu virkistää kuulemmas...

Oletteko muuten huomanneet muutoksia ruokavaliossanne? Minulle niitä tuli lähes samantien: ei enää maistu tee eikä battery, kahvista puhumattakaan. Raikasta salaattia, omenoita, kirsikkatomaatteja ja kurkkuja täytyy olla aina saatavilla. Lisäksi mulla on koko ajan jano: juon kuin kameli? Tosin sitten vessassakin juostaan yötä myöden.

Hyviä vointeja kaikille sekä ottakaa rennosti juhannuksena.

kurnau rv 9+2 (kylläpä aika menee nopsaan...)

Vierailija
64/67 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väsymys vaivaa. Ajattelin mennä Jussin jälkeen lekuriin ja pyytää heinäkuun lomaa!!!! : Kesäloma olis elokuu.

Kyllä tosiaankin ajattelen nyt vain itseäni, en työnantajaa...

Oireista vielä; alkuun oli rinna arat, todella ,nyt ei kovinkaan paljon. Mitähän taas? Oireet kai vaihtelee ja muuttuu ?

Muuten olo sama, väsy, nälkä, pissahätä ja taas alusta :) Minäkin syön raikasta ja kylmää ruokaa mielellään. Mansikat on mun herkku. Se mun verikin oli vain 113. Lihan kimppuun käytävä!

Menen naistenklinikalle synnyttämään, kunhan aika on käsillä.

Ja se laskettu aika oli 25.1.06.

Mukavaa Juhannusta kaikille!!

angut

Vierailija
65/67 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus meidän tietoihin; olemme molemmat -79 eli tällä hetkellä vielä 26v emme siis 25. :)

Vierailija
66/67 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole taas ehtinytkään koneella kököttämään pitkään aikaan. Kesäloma kun on, niin tekemistä riittää vilkkaan 4-vuotiaan kanssa!!

Heti alkuun tietoja päivityslistaan eli 1.Ivf toi plussan ja synnytyssairaala tulee olemaan Kätilöopistonsairaala. La on tällähetkellä vielä 24.1.07.

Sitten kuulumisia: Vointi on ollut todella hyvä. Väsymys ja lievä kuvotus on jo muisto vain!! Olen vain NAUTTINUT raskaudesta ja aloittanut jo pienen pömpön kasvattamisen!! Ruokahalu on mahtava, kaikkea raikasta, kuten salaatteja, hedelmiä ja kasviksia on saatava paljon ja koko ajan. 30.6 on eka neuvola, " hedelmöityssairaalassa" kävimmekin 2 vkoa sitten katselemassa pikkuista.

Että oikein hyvää kuuluu ja nautitaan 2½ kk lomasta :) ( opettajan työn etuja :) )

Rauhallista Jussia kaikille :)

Aksu 9+2

Vierailija
67/67 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme mökillä nauttimassa ihanista ilmoista ja koko ajan tuppautui unohtumaan, että olen raskaana. Niin vähän oireita enää on. Rinnat eivät ole enää arat, väsymys on hiipunut eikä edelleenkään ole niitä kohdun kasvukipuja, vaikka ilmeisesti juuri nyt niitä pitäisi olla eniten. Luin myös tuosta neuvolasta saadusta Vau-kirjasta, että juuri näillä viikoilla monet ovat tosi väsyneitä ja rintojen pitäisi kasvaa. Pöh, mulla senkin litistyvät. Empä tiedä että pitäisikö olla huolissaan vai ei. Välillä tulee erittäin vahva tuntemus siitä, että masussa ei mitään elävää ole. Edellisyökin meni pyöriessä ja taisin siinä itkutkin tirauttaa kun olin ihan varma keskenmenosta. 2 viikkoa vielä pitäisi odottaa, että pääsee neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä.

Kiitos kurnaulle listan päivityksestä!

Jorner 9+5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän