Kertokaa mulle miksi haluan muita miehiä, vaikka olen naimisissa?
Tekisi mieli hypätä vaan sänkyyn useammankin miehen kanssa. Vaikka samanaikaisesti. Olen ollut jo 10v naimisissa, enkä kertaakaan ole pettänyt. Mutta nyt saattaisi tässä mielentilassa olla vaarallista lähteä viettämään pikkujouluja tyttöjen kanssa ja törmätä johonkin vanhaan tuttuun tai uuteen mielenkiintoiseen ihmiseen... Apua, mikä muhun on mennyt?!
Kommentit (30)
Espoon reunalla kirjoitti:
Sama juttu täällä. Eli anna palaa vaan. Minä haluan kokeilla seksiä muidenkin kanssa kuin ensimmäisen kumppanini eli nykyisen vaimoni. Haluan haistaa, maistaa ja koskettaa elämäni aikana muitakin pimppejä kuin yhtä ja samaa aina vaan.
Oletko tehnyt mitään asian eteen? Itse olen kyllä kokenut seksiä muiden miesten kanssa jo ennen avioliittoamme ja tiedän myös, että se voi olla joidenkin kanssa iso pettymys. Sikäli ei ole kovia odotuksia, eikä tarvetta tuntea mahdollisimman montaa kalua sisällä tms 😅, mutta nämä halut?!
T. Ap, itsekin espoolainen 🤣
Aika monet pitkäaikaiset suhteet ajautuvat jossain vaiheessa tuohon pisteeseen eli muuttuvat yksitoikkoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet pitkäaikaiset suhteet ajautuvat jossain vaiheessa tuohon pisteeseen eli muuttuvat yksitoikkoisiksi.
Mutta mikä neuvoksi? Jotain pitäisi nyt tehdä... Ehkä vangita minut johonkin komeroon, jotta mitään ei pääsisi tapahtumaan... T. Ap
mamaof3 kirjoitti:
ovulaatio
Ei ihan normi ovulaatio. Ja kestänyt jo monta päivää!!
Ihmeellistä, että joku ei tuossa määrin tajua itseään.
Naisen biologiaa etsiä parempaa miestä koko ajan. Googleta hypergamia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä, että joku ei tuossa määrin tajua itseään.
Juu en tajua. Panettaa vaan hulluna joka suuntaan. T. Ap
Semmoinen villitys siellä. Hankkikaa jokin dildo ja antakaa perheen pysyä perheenä.
Mutta eihän nainen voi haluta muita miehiä. Se on miehen geeneissä... 🤔
Noin käy suunnilleen kaikille pitkässä suhteessa oleville joilla on normaalit seksuaaliset halut. Yksiavioisuus ei ole ihmiselle luonnollista. Siihen pitää vaan sopeutua tavalla tai toisella. Luopua parisuhteesta, avata se tai sietää täyttymättömät halunsa.
Googlaa polyamoria. Voisiko se tai muutoin avoin suhde soveltua teille?
Vierailija kirjoitti:
Noin käy suunnilleen kaikille pitkässä suhteessa oleville joilla on normaalit seksuaaliset halut. Yksiavioisuus ei ole ihmiselle luonnollista. Siihen pitää vaan sopeutua tavalla tai toisella. Luopua parisuhteesta, avata se tai sietää täyttymättömät halunsa.
Hmm.. Mitenköhän tuo avoin suhde toimii? Kaikki ketkä sellaista harjoittaneet on kyllä eronnut..
Mulla on ollu samanlaisia fiiliksiä. Kerran baarissa lähdin flirttailemaan jonkun komistuksen kanssa ja ei mennyt aikaakaan kun totesin sille että olen naimisissa enkä taidakaan etsiä seuraa. Eli se jännitys ja flirtti riitti, todellisuudessa en sitten kuitenkaan halunnut pettää. Haaveita ja fantasioita saa tietysti ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollu samanlaisia fiiliksiä. Kerran baarissa lähdin flirttailemaan jonkun komistuksen kanssa ja ei mennyt aikaakaan kun totesin sille että olen naimisissa enkä taidakaan etsiä seuraa. Eli se jännitys ja flirtti riitti, todellisuudessa en sitten kuitenkaan halunnut pettää. Haaveita ja fantasioita saa tietysti ollakin.
Täytyy varmaan kokeilla. Mutta ehkä paras että on tuntematon tyyppi kyseessä!
Anna palaa vaan. Mailaa pitää saada joka suunnalta.ei se siitä kulu.
Ota nyt ap ainakin maksu niiltä miehiltä.
Sama juttu täällä. Eli anna palaa vaan. Minä haluan kokeilla seksiä muidenkin kanssa kuin ensimmäisen kumppanini eli nykyisen vaimoni. Haluan haistaa, maistaa ja koskettaa elämäni aikana muitakin pimppejä kuin yhtä ja samaa aina vaan.