Kertokaa mulle miksi haluan muita miehiä, vaikka olen naimisissa?
Tekisi mieli hypätä vaan sänkyyn useammankin miehen kanssa. Vaikka samanaikaisesti. Olen ollut jo 10v naimisissa, enkä kertaakaan ole pettänyt. Mutta nyt saattaisi tässä mielentilassa olla vaarallista lähteä viettämään pikkujouluja tyttöjen kanssa ja törmätä johonkin vanhaan tuttuun tai uuteen mielenkiintoiseen ihmiseen... Apua, mikä muhun on mennyt?!
Kommentit (30)
Olet vain etääntynyt henkisesti puolisostasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa tollasta henkistä paskaa. Jos panettaa niin panettaa. Sillon pitää panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet pitkäaikaiset suhteet ajautuvat jossain vaiheessa tuohon pisteeseen eli muuttuvat yksitoikkoisiksi.
Mutta mikä neuvoksi? Jotain pitäisi nyt tehdä... Ehkä vangita minut johonkin komeroon, jotta mitään ei pääsisi tapahtumaan... T. Ap
Itsekuri. Ihminen eroaa eläimestä sillä, että pystyy päättämään ja tekemään sen mukaan. Jos päätät pettää niin se on sitten ihan tietoinen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt ap ainakin maksu niiltä miehiltä.
Mitä järkeä siinä olisi? Ap haluaa saada seksuaalisen tyydytyksen, hän haluaa ITSE nauttia. Miksi yksikään mies maksaisi siitä, että hän saa tyydyttää naisen seksuaaliset halut naisen toivomalla tavalla?
Ymmärrätkö, mitä seksi(palvelu)n ostaminen tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että ostaja kertoo, mitä haluaa, eikä häntä liikuta tippaakaan myyjän halut tai tarpeet. Hyvä myyjä tosin tottakai leikkii mukana kahdesta syystä: 1) Ostaja tulee nopeammin kun luulee myyjän voihkivan kiimassa ja 2) Ostaja palaa mielellään takaisin koska kuvittelee olevansa se Ainutlaatuinen Asiakas, jonka kanssa myyjäkin saa.
Miten pihalla te palstamiehet oikeasti olette?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on pettäjiä, kunhan tulee sopiva tilaisuus ja vähän alkoholia.
Jos noin olisi, niin olisin pettänyt puolisoani näiden reilun viiden vuoden aikana jo kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa tollasta henkistä paskaa. Jos panettaa niin panettaa. Sillon pitää panna.
A womens got to do what a womens got to do 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja mielellään paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt ap ainakin maksu niiltä miehiltä.
Mitä järkeä siinä olisi? Ap haluaa saada seksuaalisen tyydytyksen, hän haluaa ITSE nauttia. Miksi yksikään mies maksaisi siitä, että hän saa tyydyttää naisen seksuaaliset halut naisen toivomalla tavalla?
Ymmärrätkö, mitä seksi(palvelu)n ostaminen tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että ostaja kertoo, mitä haluaa, eikä häntä liikuta tippaakaan myyjän halut tai tarpeet. Hyvä myyjä tosin tottakai leikkii mukana kahdesta syystä: 1) Ostaja tulee nopeammin kun luulee myyjän voihkivan kiimassa ja 2) Ostaja palaa mielellään takaisin koska kuvittelee olevansa se Ainutlaatuinen Asiakas, jonka kanssa myyjäkin saa.
Miten pihalla te palstamiehet oikeasti olette?
Tyydytyksen voi saada myös tyydyttämällä muita. Tässähän voisi olla kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ap voisi vielä miehelle kertoa aina menevänsä töihin, eikä edes valehtelisi!
Totta puhuen olen joskus miettinyt tätä. Siinä saattaisi päästä ihan hyville tienesteille. T. Ap