Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin yh havittelee miestäni. Mitä voisi tehdä ilman että naapuri sopu kärsii?

Vierailija
15.03.2008 |

Olemme muuttaneet tähän naapurustoon vajaa vuosi sitten. Tutustuin pikku hiljaa naapurin naiseen lastemme kautta. Pari kertaa olemme käyneet yhdessä juhlimassa ja kahvittelemme muutaman kerran viikossa. Olen alusta asti laittanut merkille että nainen katselee miestäni hyvin pitkään ja puhuu hänelle aivan erisävyyn kun minun kanssani. Mieheni sanoi minulle alusta asti että nainen katselee häntä ja tuppautuu turhankin lähelle jos sattuvat yhtäaikaa roskapöntöille/postia hakemaan. Eli tulee kuulema liian lähelle kyselemään kuulumisia.

En ole tästä kumminkaan hermoja menettänyt koska tiedän ettei miestäni ainakaan nainen kiinnosta, päinvastoin hän ei pidä sen tyyppisistä naisista(puhun luonteesta).

Nainen on samanikäinen kun mieheni(mies minua 7vuotta nuorempi) ja luulenkin että tässä on pitkälti kyse siitä että tämä nainen ihmettelee miten olemme yhdessä, miten mieheni näköinen nuorimies on kanssani jne. jne. Kovasti nainen kyseleekin aina suhteestamme ja lähinnä miehen motiiveista olla kanssani.

Voiko kyse olla vain siitä että nainen jotenkin uskoo että voi vietellä mieheni vain koska on samanikäinen, nuorehko ja tässä kylässä aika haluttukin nainen? Haluaa vain kokeilla saako mieheni syöttiin/haluaa pilata välimme? Lähentelyt ovat nimittäin mennyt pikku hiljaa törkeämmiksi ja viimeksi baarissa oli puristellut miestäni pepusta. Mieheni tuli asiasta minulle kertomaan ja lähdimme kotiin(mies ei halunnut riitaa). Ystäväni oli nähnyt kyseisen välikohtauksen, mieheni oli tuuppaissut naisen luotaan pois. Sama oli toistunut tupakka kopissa ja mieheni oli joutunut lähtemään sieltäkin ettei olisi tullut sanaharkkaa.

Miksi nainen näin ryöhkeästi lähestyy miestäni? Minua osaltaan pelottaa puhua tästä hänelle koska tiedän että lapseni menettävät kaverinsa jos minun ja tämän naisen välit tulehtuvat.

Vaikea tilanne.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaat miestäsi aina välillä yöksi.

Vierailija
42/44 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto autiolle saarelle miehesi kanssa.  Jos mies käy töissä, harrastuksissa ym. sielläkin voi törmätä naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vain kuvittelee että mies näyttelee. Meillä kun on kahvilla niin mieheni hoitaa lapsiani, leikkii heidän kanssaan aidosti, keittää kahvia ja pusuttelee. Nainen vain sanoo aina minulle että oletpas sinä pistänyt miehen tossun alle? En ole tähän sanonut sitten mitään, surkuttelen vain mielessäni sitä ettei nainen näe miehen aitoutta vaan luulee että minä olen käskenyt miehen käyttäytymään näin.

Tiedän että naisella on paljon pettymyksia miesasioissa, olen ollut tukena ja kuunnellut koska minullakin on pettymyksiä. Mutta kyllä se harmittaa että sitten kun itse kohtaa sen aidon rakkauden niin joku yrittää saada sen näyttämään mahd. epäaidolta ja kuvittelee että se on vain pintaa.

Sano suoraan, että mennään etsimään sulle jännämies joka ei suostu tossun alle. Yrittää myrkyttää sinun mielesi ja teidän suhteenne koska kateellinen. Älä uskoudu. Ei ole luotettava vaan häiriintynyt.

Vierailija
44/44 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan pitkä stoori. Ehkäpä provo.

Mut onhan noita muijia ja äijiä, jotka yrittää kepillä jäätä. Samassa talossa asui muija, joka pyysi sitä ja tätä minun puolisolta. Kun puoliso tuli kotiin töistä, ja astui ulos autostaan parkkipaikalla, niin tää muija oli siinä vastassa, ja pyysi hakemaan hänelle kaupasta ostamansa puolukkalaatikon, jota ei muka itse saanut kuljetettua kotiinsa.

Noh minä sitten vein sen puolukkalaatikon kaupasta sille muijalle, niin se ei edes kiittänyt.

Toisella kerralla oli taas vastassa siinä kun mies tuli töistä. Muija pyysi korjaamaan penskansa irti lähteneen pyörän ketjun.

Ei mun mies töistä tullessaan alkanut sille hommiin ollenkaan.