Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin yh havittelee miestäni. Mitä voisi tehdä ilman että naapuri sopu kärsii?

Vierailija
15.03.2008 |

Olemme muuttaneet tähän naapurustoon vajaa vuosi sitten. Tutustuin pikku hiljaa naapurin naiseen lastemme kautta. Pari kertaa olemme käyneet yhdessä juhlimassa ja kahvittelemme muutaman kerran viikossa. Olen alusta asti laittanut merkille että nainen katselee miestäni hyvin pitkään ja puhuu hänelle aivan erisävyyn kun minun kanssani. Mieheni sanoi minulle alusta asti että nainen katselee häntä ja tuppautuu turhankin lähelle jos sattuvat yhtäaikaa roskapöntöille/postia hakemaan. Eli tulee kuulema liian lähelle kyselemään kuulumisia.

En ole tästä kumminkaan hermoja menettänyt koska tiedän ettei miestäni ainakaan nainen kiinnosta, päinvastoin hän ei pidä sen tyyppisistä naisista(puhun luonteesta).

Nainen on samanikäinen kun mieheni(mies minua 7vuotta nuorempi) ja luulenkin että tässä on pitkälti kyse siitä että tämä nainen ihmettelee miten olemme yhdessä, miten mieheni näköinen nuorimies on kanssani jne. jne. Kovasti nainen kyseleekin aina suhteestamme ja lähinnä miehen motiiveista olla kanssani.

Voiko kyse olla vain siitä että nainen jotenkin uskoo että voi vietellä mieheni vain koska on samanikäinen, nuorehko ja tässä kylässä aika haluttukin nainen? Haluaa vain kokeilla saako mieheni syöttiin/haluaa pilata välimme? Lähentelyt ovat nimittäin mennyt pikku hiljaa törkeämmiksi ja viimeksi baarissa oli puristellut miestäni pepusta. Mieheni tuli asiasta minulle kertomaan ja lähdimme kotiin(mies ei halunnut riitaa). Ystäväni oli nähnyt kyseisen välikohtauksen, mieheni oli tuuppaissut naisen luotaan pois. Sama oli toistunut tupakka kopissa ja mieheni oli joutunut lähtemään sieltäkin ettei olisi tullut sanaharkkaa.

Miksi nainen näin ryöhkeästi lähestyy miestäni? Minua osaltaan pelottaa puhua tästä hänelle koska tiedän että lapseni menettävät kaverinsa jos minun ja tämän naisen välit tulehtuvat.

Vaikea tilanne.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin vastikään yh:ksi.

Huomasin, että ystäväni ovat alkaneet paljon puolustelemaan omaa parisuhdettaan, ovat alkaneet väijymään miestensä vieressä.. (ennen miehet käyneet minun ja mieheni luona yksin, nyt eivät päästä miehiään minun luo yksin ikinä!)

Pelkäävät kai, että nyt yh:na ryöstän miehet enkä palauta ikinä..

Olen siis tarvinnut tuttuja miehiä apuun milloin lampun asentamisessa, milloin auton korjaamisessa tai muussa " miehisessä" työssä.

Nämä tutut ovat siis aina tulleet mukana, miehiä eivät ole yksin luokseni päästäneet.. Muutenkin, ovat olleet hyvin vaivautuneita.. yhtäkkiä minulla on oikeus kyläillä heillä vasta kun miehet ovat työmatkoilla tai muuten poissa kotoa..

Huoh.

En todellakaan ole keneltäkään miestä viemässä.

Miksi minuun suhtaudutaan näin?

Olenko nyt yhtäkkiä munankipeä haukka joka vaanii toisten miehiä??

En!

Ennenkin on nää samat miehet käyneet meillä, vaikka mieheni ei olisi kotona ollutkaan.. ja tuutuja kun ollaan niin välit on olleet ihan luontevasti kaveripohjaiset myös tuttavieni miesten kanssa.

Nyt kaikki vahtivat miehiään kuin kalleinta aarrettaan.. onhan pelottava yh lähettyvillä!

Vierailija
2/44 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos opettelisit asentamaan lampun ihan itse, ja auton voi viedä korjaamolle ja maksaa siitä!

Ei ihme, että epäilytät ja vihastutat porukkaa, huhhuh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pyytänyt apua..

Olen vain sanonut, että että en osaa lamppuja laittaa..

En osaa. eräs ystäväni mies sanoi etä voi tulla asentaa ne, Kiitin ja hän tuli.

Toinen taas katsoi autoani, jonka startti temppuilee. Omasta aloitteestaan tuli katsomaan kun siitä puhelin.

En siis ole ketään mihinkään pyytänyt.

Tuttavia kun ollaan, niin eikö tutut auta toisiaan?

Vierailija:

Mitäs jos opettelisit asentamaan lampun ihan itse, ja auton voi viedä korjaamolle ja maksaa siitä!

Ei ihme, että epäilytät ja vihastutat porukkaa, huhhuh!

Vierailija
4/44 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko käynyt huono tuuri mutta monella sinkulla/yh:lla on kyllä ollut sellainen asenne, että mieheni on iskemässä heitä, kun on ystävällinen. Ilmeisesti ystävälliset eleet ylitulkitaan seksuaaliseksi kiinostukseksi. Olisiko käynyt niin, että naapurisi on ylitulkinnut jotain mitä miehesi on sanonut? Sitä kun välillä näkee, mitä tahtoo..

Vierailija
5/44 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä pistänyt kaveruuden poikki. En edes tervehdi. Mutta en kyllä menisi päin naamaa sanomaan, että näpit irti miehestäni! Sehän vain antaisi aiheen tuolle akalle kuvitella, että mies ois kiinnostunut hänestä ja meillä menisi huonosti. Siis todellakin tekisi mieli sanoa sille akalle yhtä jos toistakin ilkeää. Oikeita pirulaisia tuommoiset!

Vierailija
6/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että pitäsköhän sun hommata oma mies?

Vierailija
7/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi hoitaa se.

Vierailija
8/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätä asia omaan arvottomuuteensa.

Vierailija
9/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä miehes pitäis sanoa kunnolla naiselle että ei kiinnosta ja toiseks kyl mä heivaisin tommosen " ystävän" aika nopeesti pihalle..

Vierailija
10/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nimittäin mitä hän ajattelee minusta ja minun&mieheni suhteesta. Tunnen välillä sen kateuden piston hänessä kun mieheni koskettaa minua yms. En ole kaunis, en ole enää nuori, en ole hoikka ja minulla on monta lasta. Nainen ei voi käsittää miksi mies on kanssani. Tavallaan tämä minua ahdistaa, pelkään että nainen kuvittelee että mieheni hyppäisi kenen tahansa kaulaan kun minun silmäni välttää ja kun näin ei ole käynyt niin mitä seuraavaksi? Käykö hän törkeämmäksi, alkaako keksimään asioita että saisi minun ja mieheni välit tulehtumaan?

Luotan mieheeni 100%:sti, suhteemme on luja kuin kivi ja rakkaus on aito. Tiedän ettei mieheni pettäisi minua, varsinkaan tämän naisen kanssa. Auttaisiko että vihjaillen kertoisin tälle naiselle siitä että miten vankka meidän suhde on? Olisiko liian läpinäkyvää?

Vierailija
11/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olis jos mies hoitais asian tai sitten todella läpinäkyvästi kertois kaikkien läsnäollessa että minä sitten rakastan tuota vaimoa ja en ikinä vaihtais mihinkään sutturaan. Ja kunnon pusut päälle!

Vierailija
12/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin aika suoraa miten asiat on ja jos vielä nainen ihmettelee miks ootte yhessä..

Vierailija:

Tiedän nimittäin mitä hän ajattelee minusta ja minun&mieheni suhteesta. Tunnen välillä sen kateuden piston hänessä kun mieheni koskettaa minua yms. En ole kaunis, en ole enää nuori, en ole hoikka ja minulla on monta lasta. Nainen ei voi käsittää miksi mies on kanssani. Tavallaan tämä minua ahdistaa, pelkään että nainen kuvittelee että mieheni hyppäisi kenen tahansa kaulaan kun minun silmäni välttää ja kun näin ei ole käynyt niin mitä seuraavaksi? Käykö hän törkeämmäksi, alkaako keksimään asioita että saisi minun ja mieheni välit tulehtumaan?

Luotan mieheeni 100%:sti, suhteemme on luja kuin kivi ja rakkaus on aito. Tiedän ettei mieheni pettäisi minua, varsinkaan tämän naisen kanssa. Auttaisiko että vihjaillen kertoisin tälle naiselle siitä että miten vankka meidän suhde on? Olisiko liian läpinäkyvää?

Vierailija
13/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vain kuvittelee että mies näyttelee. Meillä kun on kahvilla niin mieheni hoitaa lapsiani, leikkii heidän kanssaan aidosti, keittää kahvia ja pusuttelee. Nainen vain sanoo aina minulle että oletpas sinä pistänyt miehen tossun alle? En ole tähän sanonut sitten mitään, surkuttelen vain mielessäni sitä ettei nainen näe miehen aitoutta vaan luulee että minä olen käskenyt miehen käyttäytymään näin.

Tiedän että naisella on paljon pettymyksia miesasioissa, olen ollut tukena ja kuunnellut koska minullakin on pettymyksiä. Mutta kyllä se harmittaa että sitten kun itse kohtaa sen aidon rakkauden niin joku yrittää saada sen näyttämään mahd. epäaidolta ja kuvittelee että se on vain pintaa.

Vierailija
14/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko puhua miehellesi että asian on loputtava ja että hänen on itse mentävä naiselle kertomaan ettei ole kiinnostunut ja ettei pidä hänen käytöksestään. Mielestäni miehesi on siinä avainasemassa.

Itse ottaisin välimatkaa tällaiseen. Vaikuttaa epätoivoiselta yh-äidiltä joka ei jaksa etsiä miestä sieltä mistä kuuluisi vaan ajattelee sen olevan hyväksyttävää pelehtiä perheellisten miesten kanssa.

Itse voit myös asian tuoda esille tyyliin " Keskustelimme mieheni kanssa sinusta ja hän kokee kurjaksi tilanteen jossa sinä lähentelet häntä." jne

Vierailija
15/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pyydän tänään kahville ja kerron että ystäväni näki hänet puristelevan miestäni. Lapsellista kyllä kertoa tästä, mutta ehkä jään sitten vain odottamaan mitä nainen siihen vastaa. Voihan se olla että tilanteeseen auttaa vain se että kerron naiselle että tiedän mitä hän yrittää.

Kiitos teille.

Vierailija
16/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin kustannuksella. Seuraavaksi kun kaikki kolme tapaatte samaan aikaan niin lässytä, halaile ja pussaile miestäsi. Nuole vaikka miehesi korvaa ja hönkäile ja kuiskuttele tuhmia sille. Olisi hauska nähdä sen naapurin eukon ilme. *LOL*:):):):)

Vierailija
17/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka sanoiskin pahasti nii se saatta olla ainut asia miten saa tollasen tajuamaan!!

tsemppiä

Vierailija
18/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keittelee vieraille kahvia jne joten olen myös joskus kuullut että kuinka mies on tossun alla. Minä aloin nauramaan ja tein asiasta vitsin mieheni kanssa joka oli sitten noille kateellisille naisille vissiin liikaa :)) Näkivätpähän ainakin että asia ei niin ole!

On naisia, jotka ihmettelevät toisten parisuhteita. Älä anna sen häiritä jos nainen ei usko miehesi aitouteen. Kyllä se sen huomaa pian kuinka tyhmäksi hän itsensä tekee niillä ihmettelyillään. MOnesti nauraminen päin naamaa on parempi kuin olla hiljaa tai toisaalta sanoa pahasti...

Kysypä naiselta joskus miehen kuullen että miten hänen miesasiat että onko tiedossa ketään ihanaa miestä.... Usko vain että vastaukseksi tulet saamaan että " Mitä niillä miehillä tekee" ...

Vierailija
19/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes moikkaa hänelle nykyään vaikka tuossa nähdäänkin aika usein. Nainen vaan tuppautuu lähelle ja alkaa juttelemaan niitä näitä.

En puhuisi sinänsä ystävyydestä vaan nimenomaan naapurisovusta. Ahdistaa jos lapseni menettää kaverinsa minun ja naisen riitojen takia. Mutta kyllä minä mielellään tämän naisen kanssa jatkossakin kahvittelisin, meillä kumminkin paljon yhteistä ja juttu noin muuten luistaa. Autan mielellään tätä naista kun hän purkaa asioitaan, koen että hän tarvitseekin minua elämäänsä juuri tästä syystä.

Vierailija
20/44 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän muuten kärsii adhd:sta, joten uskon että sekin selittää osaltaan tämän käytöksen. Hän on törkeä kun kyse on miehistä. Baarissa saakin aina miehen kun miehen(ainakin omien sanojensa mukaan), ehkä se on vaan liikaa ettei hän saa minun miestäni.

Olen kuullut muuten juoruja että kylillä olisi muitakin naisia jotka olisivat mieheeni ihastuneet. Nuoria tyttöjä. Imartelee osittain, osittain tuntuu todella ahdistavalta.