Ehdotuksia, mitä voisin lähettää amerikkalaiselle kaverilleni Suomesta?
Eli siis ystävällinen amerikkalainen nettituttu on lähettänyt minulle paketteja, joissa on paikallista kosmetiikkaa sun muuta, jota ei Euroopasta saa.
Ajattelin lähettää hänelle takaisin jotain kivaa suomalaista kosmetiikkaa, ihonhoitotuotteita tai syötävää (esim. suklaata) suht pienen paketin, ehkä noin 5 tuotetta.
Onko teillä ehdotuksia, mitkä voisi olla kivoja lahjoja hänelle Suomesta? Onko esim. Lumenen tuotteet hyviä? Jotain muuta?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Suklaa menee lentokoneessa pahan näköiseksi. Finlandia Vodka säilyy tuoreena.
Ai menee? Voi hitto. Suklaa olisi niin mainio, kun se vain on parasta täällä. En usko, että hän juo vodkaa. :D
Vierailija kirjoitti:
No eikä mene. Itse lähetän Fazerin karkkeja ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä mene. Itse lähetän Fazerin karkkeja ja suklaata.
Lentokoneen rahtitilan lämpötilavaihtelut saa suklaan rasvan eriytymään muusta massasta = > suklaassa on näkyviä valkoisia rasvaklönttejä.
Et kuitenkaan ruisleipää ja salmiakkia? Muistan kun asuin Kanadassa että siellä sai kans ruisleipää joka oli tuotu muistaakseni Ruotsista ja sit oli norjalaista juustoa kaupassa. Jänniä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan ruisleipää ja salmiakkia?
Salmiakista harvemmat ulkkarit tykkää. Youtubessa on videoita, joissa ihmiset eri puolilta maailmaa maistelevat muualta kokeiltavaksi saamiaan karkkeja ym., ja salmiakin moni sylkäisee välittömästi pois.
Ruisleipä taas maistuu terveyskaupan tuotteelta. Taidan kyllä lähteäkin tästä ostamaan itselleni.
No jopas on lapsellisia kommentteja joillain. Onko teillä vähän tylsä elämä? Kiitos teille, jotka olette vastanneet asiallisesti.
AP
Lumenen kosmetiikkaa kannattaa lähettää, koska sitä ei myydä missään. Ihonhoitotuotteita myydään joissain kaupoissa, joten niitä ei ehkä kannata. Ksylitolipurkkaa ja jotain pieniä suklaapatukoita ison levyn sijaan suosittelisin.
Saunaa tuskin kovin monella on kotona, joten sellaiset saunatuotteet jotka sopisi kylvyssä tai suihkussa käytettäviksi, kuten öljyt. Joku kiva heijastin. Pussiteetä lajitelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan ruisleipää ja salmiakkia?
Salmiakista harvemmat ulkkarit tykkää. Youtubessa on videoita, joissa ihmiset eri puolilta maailmaa maistelevat muualta kokeiltavaksi saamiaan karkkeja ym., ja salmiakin moni sylkäisee välittömästi pois.
Ruisleipä taas maistuu terveyskaupan tuotteelta. Taidan kyllä lähteäkin tästä ostamaan itselleni.
Sehän siinä se hienous onkin että saavat jotai eksoottista mitä voi pahaa-aavistamattomille kavereilleenkin tarjota. Itse sain brittiläisen kaverin ihastumaan leijonapastilleihin. Eka pastilli oli kuulemma järkytys, mutta hiljalleen kun rasian söi tyhjäksi niin jo pyysi samaa laittamaan seuraavallakin kerralla tulemaan.
Luontokalenteri, juustohöylä, muumitavaraa.
Aarikan koru? Pentikin tuote, taitaa olla naisten juttuja. Ehkä jos ap mies osaisi valitakaan.
Lähetä sille salmiakkia tai
sauna
Vaikea kysymys. Ulkkareiden eniten tykkäämä asia Suomessa on ruisleipä ja karjalanpiirakat, mutta niitä ei kannata lähettää. Lähettäisin ehkä Ratian suunnittelemia asioita.
- Hyvin harva ei tykkää Tupla patukasta, se olisi varmasti mielenkiintoinen suklaapatukka lähettää.
- Jos jotain extremeä haluaa lisätä, niin perinteinen turkinpippuripussi.
- Vallilan metsämaisema pussilakana ja tyynyliina.
Vierailija kirjoitti:
Luontokalenteri, juustohöylä, muumitavaraa.
Juustohoylia saa USAstakin mutta ei niilla ole mitaan kayttoa. Yleensa juusto on jo siivutettu tai niin pehmean murenevaa etta hoylalla saa vain sotkua aikaan. Muumeista taalla ei tiedeta mitaan.
Vierailija kirjoitti:
- Hyvin harva ei tykkää Tupla patukasta, se olisi varmasti mielenkiintoinen suklaapatukka lähettää.
- Jos jotain extremeä haluaa lisätä, niin perinteinen turkinpippuripussi.
- Vallilan metsämaisema pussilakana ja tyynyliina.
Pussilakanat ja tyynyliinat Suomesta on ihan turha lahettaa. Taalla on erimittaiset peitot ja tyynyt. Minulla on kaapissa kolme kayttamatonta suomalaista pussilakanaa joihin ei mene mikaan peitto.
t. usalainen
Muumit menee samaan anime-kategoriaan. Jotkut tietää ja tykkää, mutta ei mainstreamia. Ihan somia Muumi-esineitä oon nähnyt kyllä viime aikoina kaupoissa, tänään viimeksi katsoin nättiä pientä puhelin- tms pussukkaa.