Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen nainen synnyttää enää keskimäärin 1,2 lasta

Vierailija
04.12.2019 |

Kuka sua hoitaa vanhana ja maksaa eläkkeesi? Ei hyvältä näytä tämä tilanne.

"Vuoden 2018 lopun tilastojen mukaan kokonaishedelmällisyysluku Suomessa oli 1,41 lasta naista kohden. Suomalaisten osuus tästä luvusta oli 1,20 lasta naista kohden." https://yle.fi/uutiset/3-11102102

Kommentit (328)

Vierailija
121/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muualla ei ole niin hyvä perustaa perhettä kuin suomessa. Lelliperseet ei uskalla hankkia lapsia tänne kurjuuteen :(

Perusteletko miksi ei missään muualla olisi niin hyvä perustaa perhettä???

Vierailija
122/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiseen tarvitaan muutakin, kuin nainen. Minulle olisi kelvannut neljäkin lasta, mutta suomalaisissa miehissä on niin paljon veloja, että olin onnekas, kun löysin ukon, joka suostui edes tuon yhden tekemään. Lähti sitten omille teilleen ennen, kun ehdin toisesta lapsesta neuvotellakaan. Enempää lapsia tuskin saan, koska harva ikäiseni mies haluaa toisella kierroksellaan olevan pienen lapsen äidin.

Ystävälläni sen sijaan on kauhea kädenvääntö saada mies suostumaan siihen ensimmäiseenkään lapseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina naisen synnyttämiseen saa puuttua mutta sitten muka tyttöjen abortointi on muka vapautta? Päättäkää jo. Te perinteiset olette outoja kun aina välillä yksityisasioihin saa puuttua ja välillä ei.

Vierailija
124/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina naisen synnyttämiseen saa puuttua mutta sitten muka tyttöjen abortointi on muka vapautta? Päättäkää jo. Te perinteiset olette outoja kun aina välillä yksityisasioihin saa puuttua ja välillä ei.

Ota lääkkeesi ja varaa aika lääkäriin. Tuo typerä pakkomielteesi on jatkunut jo vuosia.

Vierailija
125/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole montakaan vuotta aikaa siitä, kun tälläkin palstalla ilkuttiin ja ivattiin Venäjän matalaa syntyvyyttä. Vuonna 2019 venäläinen nainen synnytti keskimäärin 1,82 lasta. Huomioitavaa on myös, että Venäjällä syntyvyys kasvaa vuosi vuodelta, kun taas Suomessa se laskee kuin lehmän häntä.

Venäjän syntyvyys vuonna 1998 1,25 lasta per nainen, ja nyt vuonna 2019 se on 1,82. Hyvä Venäjä!

Ehkäpä suomalaisten poliitikoiden pitäisi mennä vierailemaan Venäjälle ja ottamaan selville mitä Venäjä tekee oikein.

"The current fertility rate for Russia in 2019 is 1.822 births per woman, a 0.05% increase from 2018.

The fertility rate for Russia in 2018 was 1.821 births per woman, a 1.39% increase from 2017.

The fertility rate for Russia in 2017 was 1.796 births per woman, a 1.35% increase from 2016.

The fertility rate for Russia in 2016 was 1.772 births per woman, a 1.43% increase from 2015."

https://www.macrotrends.net/countries/RUS/russia/fertility-rate

Syyn keksit siitä miksi täälläkin kuolataan venäläisiä naisia. Jännä vaan ettei täällä olevat ukot tajua miten jopa vähävaraiset miehet saa tuolla naisia. Helposti, he osallistuvat rahallisen panostuksen lisäksi myös perhe-arkeen. He ei juurikaan pötköttele sohvalla heti töiden jälkeen. Ystäviä saatetaan pyytää kylään tai mennä koko perheen voimin käymään jossakin kylässä.

Nainen pitää kodin lisäksi miehensä tyytyväisenä johon mies usein vastaa tuomalla taloudellisen turvan lisäksi henkisiä voimavaroja.

Miinuksena sanottakoon näiden miesten varjopuolesta joka on kuningas alkoholi sekä nyrkin heilautus. Tosin, eikö suomalaisenkin miehen pimeänä puolena tahdo olla tuo kännääminen?

Seurustelen juuri parasta aikaa venäläisen miehen kanssa joten olen nähnyt sen taian millä nuo osaa pitää naisensa tyytyväisenä. Nykyisen miehen kavereiden kautta tulee tästäkin huolimatta nähtyä sitä toistakin puolta.

Itse olen ollut naimisissa venäläisen miehen kanssa jo yli kymmenen vuotta. Oma mieheni ei käytä alkoholia, eikä meidän venäläiseen lähipiiriin itse asiassa kuulu yhtäkään miestä, jolla olisi minkäänlaisia ongelmia alkoholin saatika väkivallan kanssa. Toki alkoholiongelmaisia miehiä on Venäjällä(kin), mutta ongelma on kyllä merkittävästi pienentynyt. 

Venäjällä mies tuo miehenä tietyn turvallisuudentunteen perheelleen, ja voin allekirjoittaa tämän täysin. On muuten todella hyvä tunne, kun tietää, että mies tekee kaiken ja mitä tahansa perheensä vuoksi. Tunnen oloni turvalliseksi, kun mies on niin täydellisen vastuullinen. Venäläismiehelle perhe on kaikki kaikessa - ei puhettakaan, että kaljoiteltaisiin kavereiden kanssa, kun äiti ja lapset ovat kotona. Ei puhettakaan mistään sohvalla röhnöttämisestä tai pleikkarilla pelaamisesta. 

Ei käy kateeksi niitä suomalaisia naisia, joilla on näitä pleikkarimiehiä lastensa isinä. Siinä joutuu nainen ottamaan kaiken vastuun yksin, ja se on väärin.

Vierailija
126/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehe kykene synnyttämään mutta lapsia en halua siittää koska:

En ole tyytyväinen tämän maan arvoihin ja asioihin.

En halua jäädä lapsen kanssa kotiin kun mieluummin olisin töissä.

Hyviä naisia ei löydy.

Vaatisi valtavasti muutoksia tämä yhteiskunta että perustaisin perheen tänne.

Haluaisit siis siittää lapsen, mutta et halua olla osa lapsen elämää tai varsinkaan hoitaa sitä. Haluat kotiorjan, joka synnyttää sinulle biologisia jälkeläisiä ja kantaa ruoan pöytään, kun kotiudut töistä. Jännä juttu ettei kaltaisellesi timangille löydy ”hyvää naista”.

Lapsi ei ole minulle välttämätön ja pärjään myös hyvin ilman parisuhdetta.

Ja kyllä ottaisin heti vaimokseni kuvailemasi naisen sekä tekisin heti lapsia hänen kanssaan.

Lasta kyllä voisin hoitaa mutta päävastuu on naisella.

Kotiorjaa en kaipaa kunhan se ei painosta minua tekemään kotitöitä.

Perinteiset sukupuoliroolit on se minun juttu.

-sama-

Aika jännä että ne perinteiset sukupuoliroolit on just sun juttu :D Siinähän sun ei tarvi muuta tehdä kun käydä töissä ja asua viiden tähden bordellissa. Mullekin kelpaa sellanen järjestely hyvin missä mun ei tarvi muuta ku odottaa palveluja.

Vierailija
127/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallolla on jo riittävästi populaa. Tee ympäristöteko ja helpota omaakin elämää, älä lisäänny. Adoptoi jos haluat vanhemmaksi.

Vierailija
128/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1 lapsi. Olen 33 vuotias ja teen edelleen määräaikaisuuksia. Mutta en edes halua vakipaikkaa, koska oon niin loppu työelämään, että hetken aina hengähdän määräaikaisuuksien välissä. Sitten alkaa taas alusta. Pakko kuitenkin käydä töissä, asuntolaina painaa päälle. Ruoka on kallista. Oon väsynyt ja uupunut. Ei ajatustakaan, että tähän vielä toinen lapsi. 

Vierailija
129/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen iloinen tälläisista uutisista.

Vierailija
130/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheitä pidetään jonain vanhanaikasiena asiana. Jos haluat lapsia olet älymystön mielestä antifeministi. 

Vierailija
131/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään uskalla tehdä lapsia, jos sieltä tulee 1,2 lasta. Ja jos eka lapsi olisi tasan 1,0, niin toista en ainakaan uskaltaisi tehdä jos tuleekin se 0,2 lasta.

Vierailija
132/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet vielä lapsia innostuu tekemään. Miehelle tuo on mahdollista vaikka 7 kypäsenä. Hommaatte vaan jonkun nuoren thaikun siihen hommaan.

Miten se 70-vuotias, juuri isäksi tullut mies, jaksaa ja pystyy kasvattamaan lapsensa täysi-ikäiseksi? Miehiltä tarvitaan isyyteen muutakin kuin kolmen minuutin ähinä.

Thaimaalainen nainen hoitaa kyllä kasvatuksen kun hänelle vain antaa toimeentulon ainekset.. Hänellä on taidot siihen.

T. Onnellinen thaimaalaisen naisen- vanhempi mies

Vierailija
133/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet vielä lapsia innostuu tekemään. Miehelle tuo on mahdollista vaikka 7 kypäsenä. Hommaatte vaan jonkun nuoren thaikun siihen hommaan.

Mutta eihän se ole suomalainen lapsi sitten.

Ei kuulemma ole persujen asia määritellä kenenkään suomalaisuutta (näin sanoo J. Halla-aho). Suomessa syntynyt äidinkielenään suomea puhuva lapsi on kyllä suomalaisempi kuin yksikään äidinkieltään osaamaton, lakia ja ihmistä kunnioittamaton typerä rassi.

Vierailija
134/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kauhistelujat ette tee niitä lapsia muidenkin edestä?

Koska eivät voi. Kuka mokoman palstaulin viitsisi hedelmöittämään päästää.

Tämä on silkkaa evoluutiota.

Vierailija
135/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe kylläpä miehiä kismittää kun ei naisten tarvitse olla enää nyrkin ja hellan välissä ja antaa värkkiä aina kun miehen tekee mieliä. Hyviä aikoja naisille olla Suomessa.

Vierailija
136/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisten panos ja kiitos yhteiskunnalle on velailla kansakunta sukupuuttoon! ei voi todella nationalismista syyttää.

Ilman miesten suostumusta on edelleenkin paha niitä lapsia tehdä.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

En ole 54 elämäni vuoden aikana törmännyt mieheen, joka ei suostu seksiin kun ehdotan.

Vain yksi näistä on omasta aloitteestaan käyttänyt kondomia. Muut on pitänyt siihen kädestä pitäen pakottaa. Joten puhut typeriä.

Vierailija
137/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kauhistelujat ette tee niitä lapsia muidenkin edestä?

Väkiluvun vähenemisessä ei sinänsä ole mitään haittaa, aivan hyvin Suomeen riittää vaikka miljoonakin suomalaista.

Sitten pitäisi saada elinajanodotetta reippaasti alaspäin. Jos kolmannes väestöstä ja useimmat vaaliuurnille tulevista on eläkeläisiä, yhteiskunta romahtaa.

Vierailija
138/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää adoptiota mainostako, se on erittäin pitkä ja vaikeakin prosessi, jossa tiukat vaatimukset (hyvä sinänsä).

Se on vain harvojen ja valittujen mahdollisuus.

Itse olisi antanut kodin ja turvan jollekulle sotaorvolle, mutta olen jo lain mukaan liian vanha. Joskun olen toivonut, että sotatilanteissa voisi olla tässäkin asiassa poikkeuslakeja, toki niin, että lasten turvallisuus taataan.

Vierailija
139/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tehdä enää lapsikatraita niikuin ennen. Kuitenkin lapsia tehdään. Harva on lapseton

Vierailija
140/328 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin luulette, että syntyvyys ei enää laske? O,5 vai onko jopa mahdollista, että 0,1 lasta per nainen?