Nainen, voisitko deittailla miestä joka ei ole koskaan ollut töissä...
...jos mies olisi muuten ns. normaali? Et osaisi ikinä arvata tuota erikoista asiaa hänestä, jollei sitä sinulle kerrottaisi. Hän pärjää yhteiskunnan tuilla ja omilla lisäansioillaan muun muassa marjastuksesta ja lumitöistä.
Hän on komea ja mukava, ja harrastaa urheilua sekä musiikkia. Ikää 31v
Kommentit (122)
No en tod. maksaisi mulkusta. Sitä tuputetaan ihan liikaa muutenkin, ja moni varmasti maksaisikin.
En päästä mustanaamaa 2 m lähemmäs.
Elää yhteiskunnan tuilla? Juu ei mulle.
Vierailija kirjoitti:
No en tod. maksaisi mulkusta. Sitä tuputetaan ihan liikaa muutenkin, ja moni varmasti maksaisikin.
kuka pyysi maksamaan? aloituksessa kerrottiin että hän tulee toimeen omillaan.
Riippuu aika paljon siitä miksi ei ole ollut koskaan töissä.
En, koska itse arvostan työnteon hyvin korkealle. Olen tehnyt töitä 16-vuotiaasta asti, pidän työstäni ja haluan jatkaa urallani etenemistä. Kokonaan vailla työelämänkokemusta oleva kumppani tuntuu vaikealta ajatukselta, koska en usko meillä olevan kykyä samaistua toistemme elämäntapoihin.
Jollekin eläkkeellä olevalle viriilille naiselle varmaan kelpaisi katseenkestävä mies sänkyä lämmittämään.
Tollanen mies ei ikinä katsoisi mua päinkään, joten täysin turha kysymys.
En nailla tiedoilla voisi, ellei tuilla elamiselle olisi jotain todella patevaa syyta. Tosin terveydelliset syytkin olisivat deal breaker.
Eika siis johdu rahan vahyydesta (seurustelen parhaillaan nollatuloisen kanssa, on kuitenkin ollut toissa ja aikoo ensi vuonna taas menna), vaan siita, etta en tykkaa "loisimisesta", etta toisen verorahoilla eletaan tahallaan noin, vaikka olisi tyokuntoinen ja saisi tehda toita.
Ei vapaamatkustajaa minulle. Yhteiskunnan tuilla ja marjastuksella/lumitöillä tuskin kovin paljon tienaa. Itselläni on hyvät tulot ja samoin on oltava kumppanillani.
Jos deittailulla tarkoitetaan satunnaista seksisuhdetta, niin voisin harkita hauskanpitoa ihan muihin ominaisuuksiin keskittyen.
Ei kiitos, tuollainen laiska moraaliton toisten työllä elävä mato ei kiinnosta.
Sossun vakkari EI "pärjää omillaan"
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään naisen tarvitse kustantaa hänelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään naisen tarvitse kustantaa hänelle mitään.
Niin, riittää että hänen verorahoistaan kustannetaan tuon loisen elämä.
En voisi. Kyllä itsensä elättää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ei vapaamatkustajaa minulle. Yhteiskunnan tuilla ja marjastuksella/lumitöillä tuskin kovin paljon tienaa. Itselläni on hyvät tulot ja samoin on oltava kumppanillani.
Jos deittailulla tarkoitetaan satunnaista seksisuhdetta, niin voisin harkita hauskanpitoa ihan muihin ominaisuuksiin keskittyen.
Voisitko tähän kertoa että paljonko pitää olla ns "käyttörahaa" kuukaudessa? Eli rahaa joka jää yli asumisen, matkustamisen ja ruoan jälkeen. Paljonko sitä tarvitaan jotta voi elää kanssasi niin ettei sinun tarvitse tinkiä elämäntyylistäsi siksi ettei toisella ole varaa harrastaa samaa kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Elää yhteiskunnan tuilla? Juu ei mulle.
Siihen on monia syitä miksi ihminen elää yhteiskunnan tuilla. Voi olla esim. sairas, ja ei pysty tekemään töitä.
Ei naiset voi, koska he tarvitsevat miehen jolla on statusta ja joka pystyy tarjoamaan materiaa
Jos miehellä on sijoituksia tms. Muttei kuulosta olevan koska nostaa tukia? Vai mitä tukia nämä ovat? Kai mies muuten olisi jotain töitä elämässään tehnyt ellei sitten ole sairaseläkkeellä jonkin vaikean vamman (fyysisen tai henkisen) vamman vuoski.
Otsikon perusteella olin tulossa vastaamaan, että kyllä jos olemme molemmat alle 20-vuotiaita.
Vai onko mies opiskellut koko ikänsä ja tehnyt lisäksi jotain vapaaehtoistyötä? Eli erittäin ei-materialistiset arvot? Sitten ok, voisin deittailla ja sen jälkeen harkita suhdetta.