Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo nyt syönyt 2300 kaloria tänään, edelleen nälkä, miten selviän loppupäivän?

Vierailija
04.01.2026 |

En ymmärrä. Edelleen nälkä, vaikka pitäisi syödä vain 2000 päivässä, eikä tämä päivä ole edes oikein vielä alkanutkaan. Syön jotain 4000 kaloria päivässä normaalisti, muuten on nälkä. En edes syö karkkia paljoa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorit on vain numeroita, unohda semmonen itsekidutus ja syö eläkä nälästä kärsi.

Vierailija
2/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa syödä oikeata prosessoimatonta ruokaa mikä kylläisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Jos haluan pitää painon olen nälässä suurimman osan ajasta, jos haluan pudottaa painos minulla on kova nälkä kokoajan. Nyt kolmisen vuotta olen sietänyt nälkää, ja olen enää vain lievästi ylipainoinen. Katsotaan kuinka kauan selkäranka kestää. Ja ei tarvitse alkaa vouhottamaan oikeasta ruuasta. Olen kokeillut useita eri ruokavalioita ja ravintoterapeutteja - eli ole löytynyt sellaista, että kulutuksen verran syömisellä nälkä pysyisi pääsääntöisesti poissa.

Vierailija
4/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten olet syönyt jos mennyt jo yli 2000

Vierailija
5/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttämään piriä. Vie nälän ja tulee halvemmaksi kuin tuo ruokamäärä.

Vierailija
6/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten olet syönyt jos mennyt jo yli 2000

Tulin kysymään samaa. Karkkia ei siis paljoa mutta kuitenkin?

Vierailija
7/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet syönyt?

Vierailija
8/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Jos haluan pitää painon olen nälässä suurimman osan ajasta, jos haluan pudottaa painos minulla on kova nälkä kokoajan. Nyt kolmisen vuotta olen sietänyt nälkää, ja olen enää vain lievästi ylipainoinen. Katsotaan kuinka kauan selkäranka kestää. Ja ei tarvitse alkaa vouhottamaan oikeasta ruuasta. Olen kokeillut useita eri ruokavalioita ja ravintoterapeutteja - eli ole löytynyt sellaista, että kulutuksen verran syömisellä nälkä pysyisi pääsääntöisesti poissa.

Ihanaa että joku tietää tän tunteen, itsellä samanlainen tilanne. Olin ennen myös "vain" lievästi ylipainoinen, nälässä koko ajan, sitten luovutin, sain jotain yli kymmenen kiloa kuukauden aikana, nyt taas aloitin dieetin uudestaan, kärvistelen nälässä, eikä paino edes meinaa pudota. Minä myös kokeillut vaikka ja minkälaista ruokavaliota, ei tunnu mikään toimivan. Ap

Vierailija
9/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt perunoita ja kanakastiketta, kananmunakasta leivällä, kananugetteja, hedelmiä. Ap

Vierailija
10/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syödä vielä noin tuhatkertaisen määrän kaloreita. Kalori on vain promille kilokalorista.

Vierailija
11/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kalorimäärällä päivittäin sinä et enää olisi hengissä. Tarkastapa nuo yksiköt ensin, ennen kuin kirjoittelet yhtään mitään.

Vierailija
12/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tällainen trolli? Vastaus on tietenkin et opettele syömään. Opettele sietämään v*itutusta. Kasvata selkäranka. Kyl sä itse sen tiedät.

Vierailija
13/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos keität (eli valmistat eli prosessoit) kananmunan ennen syöntiä, se muuttuu terveellisestä lihottavaksi?

Vierailija
14/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalako se täällä taas on kitisemässä?

Vierailija
15/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa herkullinen pizza, niin loppuu kurjuus.

Vierailija
16/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konalako se täällä taas on kitisemässä?

Konapa kona justiinsa

Vierailija
17/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos keität (eli valmistat eli prosessoit) kananmunan ennen syöntiä, se muuttuu terveellisestä lihottavaksi?

Ja kuorit ja pilkotkin vielä! Tossahan on jo monta prosessia.

Vierailija
18/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just tälleen, hirmu fiksusti hoksasit.

Vierailija
19/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kalorimäärällä päivittäin sinä et enää olisi hengissä. Tarkastapa nuo yksiköt ensin, ennen kuin kirjoittelet yhtään mitään.

Normaali ihminen ymmärtää hyvin mitä tarkoitetaan. Minäkin puhun kaloreista ja minua on aina ymmärretty. Ja koulutuksessani ei ole puutetta, päinvastoin.

Vierailija
20/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömäsi ruuat ovat syvältä! Missä kasvikset? Missä kuidut? Missä hyvät rasvat? Peruna ja nugetit eivät ole laihduttajan ruokaa.

Oikeasti nyt ruokavalio uusiksi, lopuksi elämää. Kyse ei ole dieetistä vaan elämäntapamuutoksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä