Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hullu seksuaalinen vetovoima olla huono juttu?

Vierailija
03.12.2019 |

Olen aivan korviani myöten ihastunut erääseen mieheen. En muista kokeneeni tällaista seksuaalista vetovoimaa ketään miestä kohtaan vuosiin. En ehkä koskaan. Minun ei tarvitse kuin istua hänen lähellään, kun alkaa pyörryttää ja himotuttaa. Samalla kuitenkin pelottaa, että tämä juttu ei toimikaan.

Onko teillä koskaan käynyt niin, että olette himoinneet miestä suunnattomasti, mutta se onkin ollut teille huonoksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on intohimoa, mutta ei muuta, homma lösähtää. Jos intohimon lisäksi muut jutut matsaa, niin mikäs sen parempaa. Voimakas vetovoima haihtuu nopeasti, jos ei ole muuta yhteistä. Ja se tuntuu rajulta, koska ” kuuma vaihe” on niin voimakas.

Vierailija
22/26 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelästyn koska tarvitsen rauhallisen miehen, siis tasapainoisen. Ja nuorena tuli oltua tyypin kanssa joka herätti valtavan halun liekit ja tyyppi osoittautui erityishuonoksi ihmiseksi.

Kaipaan joskus ihoa ja hellyyttä, akrobatiat jätän muille.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut. Yhden kanssa oli voimakas kemia. Minä vaistosin hänen läheisyytensä, jos osuttiin samaan baariin esimerkiksi. Tai vaikka naapuribaariin.

Ikäänkuin minussa olisi polttomerkki ja reagoisin hänen läsnäoloonsa satojen metrien päähän.

Hulluksihan ihminen tuollaisesta tulee.

Kauheinta tässä oli, että muistan meidän kohdanneen ihan nuorina. Olin 16-vuotias ja hän 20-vuotias. Olin katsomassa hänen esitystään. Siellä katsomossa minulla tuli tunne, että hän katsoo minua ja meillä on näkymätön yhteys. Vuosia myöhemmin tapasimme.

Uskon, että meillä olisi ollut annettavaa toisillemme, jos hän olisi ollut vastaanottavaisempi. Tai ymmärtänyt.

Jos olisimme silloin yhdistäneet energiamme, olisimme molemmat ehkäpä pitemmällä elämässä. Hänessä oli monia asioita, mitä minussa ei ollut ja ehkäpä toisinpäin.

Tai sitten hänen tapansa elää olisi vienyt minutkin alaspäin. Meitä ei oltu tarkoitettu yhteen.

Esiinnyin teatterissa. Enhän minä kuitenkaan pohjalle päätynyt. Nuoruuden kuuluu olla hurja.

Vierailija
24/26 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on rauhallinen.

Vierailija
25/26 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
26/26 |