Kenen poliitikon kanssa et suostuisi samaan kahvipöytään
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen.
Minä taas haluaisin Väyrysen kanssa, mies on Suomen politiikan Pikku Jättiläinen.
Toinen on K.Kulmuni, niiden molempien kanssa :o
Suomela, Ohisalo, Kiuru, Marin, Biaudet. Onhan noita lisääkin, mutta nuo ovat vastenmielisimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen.
Minä taas haluaisin Väyrysen kanssa, mies on Suomen politiikan Pikku Jättiläinen.
Toinen on K.Kulmuni, niiden molempien kanssa :o
T: Perseennuolija Pohjanmaalta
Kaikkien kanssa menisin ja kertoisin, että on heitäkin ylempi herra olemassa nimeltä Jeesus Kristus.
Vierailija kirjoitti:
Suomela, Ohisalo, Kiuru, Marin, Biaudet. Onhan noita lisääkin, mutta nuo ovat vastenmielisimmät.
Unohdin Tuppuraisen ja Emma Karin.
Räsäsen, Soinin, Halla-Ahon, Hakkaraisen... Monet muut varmasti olisivat hirveän tylsää seuraa, mutta noiden kanssa ei tosiaan tekisi mieli edes istua samassa kahvipöydässä.
Ohisalo, Iiris Suomela, Susanna Koski, Näkkäläjärvi ja Li Andersson.
Mulle passaisi kaikki poliitikot kahviseuraksi. Olisi mielenkiintoista keskustella kasvokkain sellaistenkin kanssa joiden kanssa on paljon eriäviä mielipiteitä. Kuulisin mieluusti perusteluja mielipiteille ja argumenteille. Kernaasti kertoisin myös omat kantani. Haluan ymmärtää, miksi ihmiset ajattelevat niin kuin ajattelevat. Asiat voivat riidellä, ihmisten ei tarvitse. :)
Sama.