Kenen poliitikon kanssa et suostuisi samaan kahvipöytään
Kommentit (52)
Jaakko Laakso. Ei kaipaa perusteluja.
Ilkka Kanerva. En edes samaan kahvilaan. Mieluiten en edes kaupunkiin.
Jaakko Laakson kanssa en halua edes samaan universumiin.
Sipilä. Silmittömän vihani kohde. Kaksinaamainen paskiainen.
En kenenkään. Tylsänoloisia ihmisiä.
Kenenkään kepulaisen edes kunnallistasolla.
Pari jo yllämainittua äijää.
Helpompi listata ne keiden kanssa suostuisin.
Minä kahvittelen kenen tahansa kanssa, ainakin, jos saa jotakin hyvää kahvileipää seuraksi. Olisihan se jännittävä keskustella melkein kenen tahansa kanssa. No, Teuvo Hakkaraisen jättäisin ehkä väliin.
Nollat jonossa kuvittelemassa että heillä olisi varaa valita pöytäseuransa merkkihenkilöiden joukosta.
Susanna Koski ja Juhana Vartiainen.
Jokaisen, koska ovat jokainen kiinnostavia tavallaan, ja jokainen voisi avata ajatteluni uusia näkökulmia. En halua kuplattua.
Iiris Suomelan. Se vääntäisi väkisin jonkun twitter-maalitus kampanjan mua vastaan ja leimaisi sika-misogynistiksi, vaikka mykkänä selin tuijottelisin silmät sidottuna tapetteja koko kahvitteluhetken ajan. Itse asiassa haluaisin pitää 100km turvaetäisyyttä kyseiseen henkilöön aina ja iänkaikkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nollat jonossa kuvittelemassa että heillä olisi varaa valita pöytäseuransa merkkihenkilöiden joukosta.
No mutta! Sieltähän perseennuolija kaivautui narsistikolostaan!
Kerro nyt meille sitten kenen kanssa olet tällä viikolla ”lounastanut”, ja kenen kanssa ensi viikolla menet Kämpin aulaan drinksulle kyttäämään sakkolihaa. Nyt on ihan vapaa areena name droppingille - anna palaa!
Näitä olisi paljon. Jussi Halla-Aho, kissantappajasaasta-Näkkäläjärvi, Juha Sipilä, Sanna Marin, Li Anderson, Laura Huhtasaari nyt ensin alkuun. Todennäköisesti Ohisalon kanssa ei olisi myöskään juuri keskusteltavaa. Tai Teuvo Hakkaraisen, Päivi Räsäsen, Iiris Suomelan..
Olisi helpompi melkein nimetä ne, joiden kanssa voisin istua kahville. Sinällään puoluetausta ei ole niinkään merkitsevä, mutta hyvin moni poliitikko on antanut itsestään lausunnoillaan sellaisen kuvan, että tosielämässä ei tultaisi juttuun.
A.Stubb.