Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä roteva partanen yh-isä löytäsi kivan naisen ihan vaan seurusteluun

Vierailija
03.12.2019 |

Eli ei mitään yhteenmuuttoa mutta muutoin vaan lempeä ja lämpöä ja yhdes oloa.
Mihkään tindereihin ym en liity.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain yhdessäoloon? Itse en ainakaan lähtisi enää suhteeseen, jollei olisi fiilistä, että mies olisi tosissaan ja haluaisi jossain vaiheessa muuttaa yhteen jne. 

En usko että teinit katsoisi hyvällä että meille muuttaisi joku ulkopuolinen, en ala tässä vaiheessa mitään uusperhettä perustaa, lentävät kohta pesästä. Siihen ei mene kauaa kun jään tähän yksin, sitten voisi harkita yhteen muuttoakin. Kunhan ensin on kunnolla seurusteltu ja tutustuttu. Loppuelämä aikaa.

Missäpäin tämmöinen suoraselkäinen mies asustaa?ja pitääkö hän nuorekkaaista ikäistään vanhemmista naisista.

Jk. Ei pelkoa, että olisin mummomallia, mulla on ollut 43 vuotias poikaystävä.

Vierailija
42/44 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, käytetty mies.

Saisitte vapaasti käyttää lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain yhdessäoloon? Itse en ainakaan lähtisi enää suhteeseen, jollei olisi fiilistä, että mies olisi tosissaan ja haluaisi jossain vaiheessa muuttaa yhteen jne. 

En usko että teinit katsoisi hyvällä että meille muuttaisi joku ulkopuolinen, en ala tässä vaiheessa mitään uusperhettä perustaa, lentävät kohta pesästä. Siihen ei mene kauaa kun jään tähän yksin, sitten voisi harkita yhteen muuttoakin. Kunhan ensin on kunnolla seurusteltu ja tutustuttu. Loppuelämä aikaa.

Missäpäin tämmöinen suoraselkäinen mies asustaa?ja pitääkö hän nuorekkaaista ikäistään vanhemmista naisista.

Jk. Ei pelkoa, että olisin mummomallia, mulla on ollut 43 vuotias poikaystävä.

Hämeessä.

Kyllä kelpaisi.

Vierailija
44/44 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski juopahtava epäsiisti alkkismajassa asuva työtön ei ole kysyttyä miesmateriaalia. Vedä ranteet auki tai lapanen laulamaan.

Marita 34 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän