Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun parta on roteva, niin mites isäntä?

Seurustelua joka toinen viikko tarjolla pkseudulla.

Huumorintajuinen Helga mallistosta oleva emäntä täällä.

Kyllä on. 😃Hyvältä kuulostaa, vaikken ihan samalta suunnalta ole.

Vierailija

Huoh... Kyllä huomaa, että omassa liitossa ei mene ihan hyvin kun tällaisiakin ilmoituksia vauva-palstalla lukee mielenkiinnolla ja vähän jopa mustasukkaisena muille naisille :D Mitäköhän vielä keksisi, että tilanne paranisi tulevaisuudessa....

Mutta etköhän naisen löydä, kuulostat tosi mukavalta ja aitous on iso bonus. (y)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti löytyy nykyään. Pelkkä seurustelu ei lämmitä. Pitäisi olla tarjolla myös intohimoista ja laadukasta seksiä, sitten nappaisi. Ohi!

Semmosta juuri olisi tarjolla.

Aloituksessa se kaikkein tärkein jäi ilmoittamatta, eikä jälkikäteen enää voi lisätä. Kohde on huonosti markkinoitu. Vaadimme parempia ja asian ytimeen pureutuvia ilmoituksia.  Laatuluokitukset ja tyytyväisyystakuu heti esiin!

-6

Lempi ja lämpö viittasi eläimelliseen paritteluun, kyllä toivomani kiva nainen sen tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huoh... Kyllä huomaa, että omassa liitossa ei mene ihan hyvin kun tällaisiakin ilmoituksia vauva-palstalla lukee mielenkiinnolla ja vähän jopa mustasukkaisena muille naisille :D Mitäköhän vielä keksisi, että tilanne paranisi tulevaisuudessa....

Mutta etköhän naisen löydä, kuulostat tosi mukavalta ja aitous on iso bonus. (y)

Kiitos paljon. Täytyy toivoa. Olen kovin huono tutustumaan uusiin ihmisiin, ilman rohkasuryypyä ainakin, enkä paljon missään kotoa liiku.
Ei taida kiva nainen kotipihasta hakea.😔

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on lapsia, joten ei kiitos.
Ei ne pieniä ole enää. 2 teiniä. Hyvin omatoimisia mukavia nuoria. Kohta jään yksin. Menee aika nopeesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua varten on jossain raejuustoperseinen sidukkaprinsessa, luota vain.

Eli noin 98% suomalaisista naisista

Vain kaappihomot jaksaa vihata naisia noin paljon, ovat kateellisia kun naisille riittää miehiä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko siis rotevapartainen vai tarkoitatko rotevalla olevasi liikalihava?

Teen fyysistä työtä, ei ole löysää missään. Vatsaa on. Ihan tavallinen 42v mies.

Vierailija

Miksi vain yhdessäoloon? Itse en ainakaan lähtisi enää suhteeseen, jollei olisi fiilistä, että mies olisi tosissaan ja haluaisi jossain vaiheessa muuttaa yhteen jne. 

Vierailija

Itse voisin alkaa toisin kuin Ap ihan oikeaan parisuhteeseen en pelkkään tapailun. Lapsia ei ole. Vähän on ollut hiljaista naisrintamalla.

Mihin kaikki sinkut on menneet? Eikö enää löydy kuin tinderistä?

M37

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua varten on jossain raejuustoperseinen sidukkaprinsessa, luota vain.

Eli noin 98% suomalaisista naisista

Vain kaappihomot jaksaa vihata naisia noin paljon, ovat kateellisia kun naisille riittää miehiä. :)

Parempi olla homokin, kuin höylätä suominaista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Teen fyysistä työtä, ei ole löysää missään. Vatsaa on. Ihan tavallinen 42v mies.

Pahus kun olisit ollut vähän vanhempi muutoin upposit kriteereihin täysin.
Kuulostat liian nuorelle N48

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta

Kyllä pitää olla suomalainen. Sellanen jonka kanssa voi saunoa ja olla mikä on.

Sellainen ulkomainen vaimo minulla on. Rakastaa saunomista ja ei teeskentele itse mitään ja antaa minunkin olla vapaasti sellainen kuin olen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi vain yhdessäoloon? Itse en ainakaan lähtisi enää suhteeseen, jollei olisi fiilistä, että mies olisi tosissaan ja haluaisi jossain vaiheessa muuttaa yhteen jne. 

No sitten kannattaa etsiä sellainen mies. Sinäkin kuvittelet olevasi joku maapallon keskipiste ja palkinto ihan kaikille miehille? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En usko että teinit katsoisi hyvällä että meille muuttaisi joku ulkopuolinen, en ala tässä vaiheessa mitään uusperhettä perustaa, lentävät kohta pesästä. Siihen ei mene kauaa kun jään tähän yksin, sitten voisi harkita yhteen muuttoakin. Kunhan ensin on kunnolla seurusteltu ja tutustuttu. Loppuelämä aikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta

Kyllä pitää olla suomalainen. Sellanen jonka kanssa voi saunoa ja olla mikä on.

Kyllä brasilian tytöt tykkää ainakin saunoa. Kannattaa seurata suurten miesten jalanjälkeä ja ottaa mallia#Vesa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pahus kun olisit ollut vähän vanhempi muutoin upposit kriteereihin täysin.
Kuulostat liian nuorelle N48

Näytän vanhemmalta! 😘

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat